1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] V3 - Meld een bug!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Darkwing, 27 apr 2004.

  1. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb net de thread eventjes doorgbladerd maar ik kon het antwoord op mijn vraag nergens vinden. Hoe komt het, dat itt. tot XBWv2, ik nu elke keer opnieuw moet inloggen op het forum? Zelfs als ik het vakje 'remember me' heb aangevinkt moet ik opnieuw inloggen. Erg vervelend is dit.......

    What can I do? :confused:
     
  2. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Cookies deleten :) En dan weer inloggen, staat kennelijk iets fout
     
  3. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Okee...zal het eens proberen :p

    /Edit: Cookies net gedelete, volgens mij werkt het. Thanks Hordo _O_
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2004
  4. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Nu heb ik trouwens wel een echte bug gevonden. Als ik ingelogd ben en ik klik op de mainpage op 'DTM 2 prijsvraag' staat er dat ik ingelogd moet zijn om mee te doen. Terwijl ik zeker weet dat ik ingelogd ben.
     
  5. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Als ik nu op de frontpage dat rijtje met nieuwste forum threads bekijk en ik hou me muis erop, krijg ik niet meer de gehele titel, maar ook de verkortte titel met 3 puntjes... te zien.
     
  6. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Dan ben je waarschijnlijk naar www.xbw.nl gegaan terwijl die link naar www.xboxworld.nl verwijst. Je moet gewoon op beide domains inloggen en het cookie instellen, dan heb je dat soort vervelende problemen niet.
     
  7. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij dit artikel van Halo zijn de artikels weergegeven als xboxtekens ipv bv. Driver3 en hitman2
     
    Laatst bewerkt: 6 mei 2004
  8. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    bug

    Had net iets heel wazigs. Had een thread op x-bazar en ik kon daar mijn eigen replys niet meer lezen. Ik dus een reply geven word opeens mijn draad gesloten omdat ik kick binnen 24 uur (goede regel _O_). Dus ik lees die thread nog eens door en ik zie weer mijn eigen replys en die van Graveheart ook niet (hij deed er een slotje op), en op pagina 2v/d2 stond post reply ipv. closed. Nu kan ik ze wel zien maar zou er toch op willen wijzen, want ik vind het een beetje lullig dat nu mijn draad dichtzit :)
    greetz geert

    gaat om deze http://archief.xboxworld.nl/forum/showthread.php?t=51257
     
  9. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat heb ik ook al een paar keer gezien. :confused: Dus oftewel er is iets mis met het forum; oftewel jij bent net zo'n stekeblind oud mannetje als ik.

    *re-opent thread en wist 2e kickpost en mod-commentaar.

    /edit: Graveheart meldt me net dat je al een 2e thread hebt geopend. Ik undelete dus die 2 posts (mooi, he, dat V3 forum!) en sluit hem alsnog. Maar ik heb Jorrit (en Grave) al gemeld dat ik dat euvel ook al eens heb gehad.
     
    Laatst bewerkt: 7 mei 2004
  10. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik wil net mijn profiel opleuken met enkele quotes van mij...Dit kan echter niet?! Vind ik toch wel jammer...Kan hier wat aan gedaan worden???
     
  11. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Krijg ik nog antwoord?!
     
  12. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Wat is je probleem dan? Werken de
     
  13. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    Laatst bewerkt: 20 mei 2004
  14. Noedel

    Noedel Belg

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    2
    op de frontpage aan de linkerkant in het hokje 'Special' staat er een flard van een screenshot van DOAX...
     
  15. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Gekopieerd uit de "Website vormt geen geheel" thread:

    Hmmm... De foto's zijn te groot voor 800x600, zo lijkt het. Je kunt wel gewoon bladeren want er staan "kleiner-dan" en "groter-dan" tekens naast de foto's, maar door de balk boven de foto's verdwijnt het onderste stukje van de foto's van je scherm. En er is geen scrollbar om die foto alsnog goed op je scherm te krijgen.

    Dit hoort in de thread "Bugs in V3". :eek:
     
  16. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Word er nog wat aangedaan aan de slechte weergave in niet IE browsers?
     
  17. Lucca

    Lucca Bored

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet om dit al gemeld is. Maar in het hoofdscherm van Xbw (www.xboxworld.nl) staat links bij reviews nog steeds de Hitman review bovenaan. Terwijl er al twee reviews zijn geweest, zijn of nog nit toegevoegd of het is een bug
     
  18. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Die reviews staan al in de artikelen bar, als ze daaruit zijn staan ze bij de reviews.
     
  19. Blaauw

    Blaauw Nobody likes us.....

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je in het shortcut menu op het forum naar Games gaat krijg je een 404- foutmelding: pagina bestaat niet.
     
  20. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    fixed :)
     

Deel Deze Pagina