1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] V3 - Meld een bug!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Darkwing, 27 apr 2004.

  1. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een bug, als een moderator je thread heeft gesloten in de x-bazar kan je hem gewoon weer openen. Net uitgeprobeerd (4 uur te vroeg hé Greavehart ;).
     
  2. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Dat is geen bug hoor. Members kunnen gewoon hun eigen thread sluiten op X-Bazar als ze een geslaagde deal hebben gemaakt en kunnen die zelf weer heropenen mochten ze toch nog besluiten om verder te willen gaan met hun thread. Dit is altijd al zo geweest. Als een moderator echter je thread sluit omdat jij je niet aan de regels hebt gehouden houdt dit wel in dat je deze niet meer mag heropenen. Mocht iemand echter vervelend gaan doen door iedere keer z'n thread te blijven heropenen wordt zo iemand vanzelf wel beloond met een X-Bazar ban. :)
     
  3. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohw, ik dacht dat het niet bij v2 je hem dan niet meer kon openen....
     
  4. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb nu al een paar keer gehad, dat alsik het forum bekijk, ik opeens getrakteerd wordt op een wel erg kaal tafereeltje. Het lijkt dan alsof er geen css of welke layout dan ook gebruikt wordt.
    zie hier:
    http://www.goingfast.nl/images/uitgekleedforum.jpg
     
  5. NL Apex

    NL Apex iPod, therefore I am

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb dit nogal vaak met hotmail.. mayb kan ie dan ff niet bij de style sheet ofsow. te druk?? :confused:
     
  6. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Als ik ik kleuren of lettertypen in mijn sig gebruik zie ik niks wanneer ik hem wijzig. Wanneer ik gewoon de standaart lettertype pak in het zwart, dan zie ik het wel. Hoe kom dat :confused:
     
  7. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Bij mij is je sig blauw :eek:
     
  8. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Hell, nu zie ik hem wel 8) Hmm, thanks voor de moeite om naar m'n sig te kijken anyway :p
     
  9. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    Alsik naar www.xboxworld.nl ga zie ik alleen dit:
    Fatal error: Call to undefined function: mmcache_get() in /var/www/xboxworld.nl/classes/class.globalpage.php on line 946
     
  10. Jorrit

    Jorrit Server admin XBW.nl ICT

    Berichten:
    5.537
    Leuk Bevonden:
    9
    Dit is gefixt. Even iets over het hoofd gezien bij het upgraden van PHP naar versie 4.3.7
     
  11. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
  12. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    De foute weergave van de artikelen op xbw.nl. Wordt daar nog wat aan gedaan of zit de fout in Opera zelf?

    /Edit, volgens mij zit de fout in de site, want de validator geeft dit resultaat:
    http://validator.w3.org/check?uri=www.xbw.nl
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2004
  13. Turbo_Schaap

    Turbo_Schaap Oldskool member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of dit al eerder gemeld is maar ik heb geen zin om het allemaal door te lezen,

    bij je gegevens aan de linker kant staat altijd posts:
    bij mij staat die op 18 en hij verandert niet als ik iets post hij blijft steeds op 18 staan
     
  14. MORPHEUS

    MORPHEUS SNAKE

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Kleine opmerking;

    -> bij de mainpage van XBW. Je houdt je muiscursor een paar seconden op verse threads in het forum maar je kan de gehele zin niet lezen. Bij V2 was dit wel zo, en ook handig. Kan je meteen zien of het een klik wordt of als het een onzinnige thread is een 'no-go' wordt.
     
  15. Jorrit

    Jorrit Server admin XBW.nl ICT

    Berichten:
    5.537
    Leuk Bevonden:
    9
    Euhm, ik zie echt wel de volledige naam ....
     
  16. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
  17. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
  18. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Tja misschien is het plaatje inmiddels al gefixt na mijn post? Jouw post is ook 1,5 uur later dan mijn post.. ;)
     
  19. Jorrit

    Jorrit Server admin XBW.nl ICT

    Berichten:
    5.537
    Leuk Bevonden:
    9
    Ja, heb ik net geupload :p
     
  20. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik vraag me een beetje af hoe je nou gemakkelijk bij een review komt. Door die lijst met reviews heen rauzen duurt ook een eeuwigheid. En wanneer je een game opzoekt via de lijst staat er ook nergens een link naar de review.
     

Deel Deze Pagina