1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] V3 - Meld een bug!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Darkwing, 27 apr 2004.

  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Weet niet of het al gemeld is maar laatste paar dagen kom ik van mainpage steeds in een nieuw venster terecht bij forum, net zoals in v2.

    Op mainpage bij stukje met laatste threads, als je er op klikt wordt er een nieuw venster geopend, klik je er nog 1 aan, wordt ie in dat zelfde nieuwe venster geladen in plaats van nog een venster te openen wat vanaf begin v3 wel was. Hoort dit, want vind dit nl erg storend, alsof je vrijheid tijdens het surfen wordt afgenomen.
     
  2. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Idd heb ik ook gemerkt. Moest er ff aan wennen toen V3 er net was, maar vind het eigenlijk wel fijner, omdat nu als je op een topic klikt vanuit de mainpage, die thread soms ineens wordt weergegeven in een andere pagina die je aan het kijken bent... erg irritant.

    Jorrit, kunnen die links gewoon weer naar target="_blank" please? :)
     
  3. Novo

    Novo Nozz

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt een bug maar meer een schrijf fout.
    Ga naar je Gebruikers Controle Paneel, ga vervolgens naar Wijzig Opties en dan zie je bij Login & Privacy dit staan:
    Dat moet natuurlijk vink zijn :+ ,
    Greetz Novofogu
     
  4. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Iemand een idee?
     
  5. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Zoeken > Artikel > Spelnaam opgeven.
    Daarna kun je uit het schuifmenuutje "Review" kiezen.
     
  6. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee of het al ooit genoemd is hier in dit topic maar ik zit momenteel al tijden in Australië en heb dus geen tijd om dagelijks het forum door te spitten. Yes I know, shame on me ;)

    Maargoed, mijn punt. Als ik op de homepage op de link naar een review klik daar in die linker balk dan wordt de review in een nieuwe pagina geopend. Persoonlijk heb ik hier een grote schurft aan. Waarom niet gewoon de review in de huidige pagina openen?
     
  7. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Bij mij opent ie in huidige venster hoor..
     
  8. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier (IE 6.0) opent ie toch echt steeds in een nieuw venster. De nieuwsberichten worden overigens wel gewoon in het huidige venster geopend, enkel die artikelen, reviews en previews daar links onder het kopje "Artikelen" worden steeds in een nieuw venster geopend...
     
  9. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Dat komt omdat je in Australie zit :+

    Nee, klik eens met de rechtermuisknop op de link en dan kun je kiezen tussen 'openen in nieuw venster' en 'gewoon openen.' Kijk even of dat verschil maakt.....
     
  10. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spijt me, maar maakt geen verschil...
     
  11. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
  12. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    Zie plaatje:
    [​IMG]

    Hoe zit dat nou. Beiden cirkeltjes linken door naar dezelfde plek in de thread. Ik zou het logischer vinden als de links met de 'grote' cirkeltjes naar de 1e post gaan en de 'kleine' cirkeltjes verwijzen naar de laatste post. Nu is het een beetje dubbelop.
    In de 1e post kun je dan lezen wat het doel van de thread is en bij de laatste post kun je zien wat diegene heeft gereageert in de thread
     
  13. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja, dat zou zeker handiger zijn, maar om dat te maken moet Jorrit in de code van vBulletin gaan hacken en dat willen we zoveel mogelijk vermijden.

    Overigens heb je het niet over een bug, maar over een "feature request" en je bericht hoort dus eigenlijk niet in deze thread.
     
  14. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Volgens mij heeft Jorrit deze nog niet in de gaten. Ik zal hem eens wakker trachten te schudden... ;)
     
  15. edding3000

    edding3000 Guest

    hij vergeet hem te parsen :)
     
  16. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
  17. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier al een thread over gemaakt. Excuses dat ik het niet meteen hier in gedaan heb. Ben erg lang weggeweest van deze site. (was da_master_chief)
    Mijn post:

    E3 2004 is niet eens een spel, en er staan spellen in die nog niet eens officieel aangekondigd zijn, en zelfs niet op de xbox verschijnen (dit hoorde ik van een ander)
     
  18. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Dit is geen bug, maar ik vond het verder niet belangrijk genoeg om een nieuwe thread voor aan te maken.

    De FAQ is niet meer helemaal up-to-date, Darkwing staat bijvoorbeeld nog tussen de admins, & Orcist + 2K staan nog niet tussen de moderators. Niet balangrijk, maar ik dacht ik zeg het toch maar even ;)
    Leest toch nog iemand de FAQ 8)
     
  19. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    bij mij blijft de weergave modus (als je berichten tikt in de uitgebreide editor en bij je handtekening maken) steeds hetzelfde, dus ook als ik hem op geavanceerd staan:mad::mad:
     
  20. Cadillac

    Cadillac Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Een klein foutje misschien, maar member Coppens heeft geen usertitle, zie plaatje:
    [plaatje]http://website.pcextreme.nl/imageuploader/uploads/fgh_copy1.jpg[/plaatje]
     

Deel Deze Pagina