[Centraal] V3 - Meld een bug!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Darkwing, 27 apr 2004.

  1. Iosh

    Iosh !

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet niet of het een bug is, of dat het met opzet is gedaan. Weet trouwens ook niet of dit al eerder is gemeld, ga niet het hele topic doorlezen :)

    Ik heb voor XBW acties en prijsvragen mijn adres ingevuld, inclusief woonplaats dus. Bij mijn forum-profiel heb ik dit echter niet gedaan, maar als je op mijn profiel klikt wordt deze toch weergegeven. Deze wordt dus gehaald uit records die in mijn ogen gescheiden moeten worden van het openbare gedeelte.

    Bug of opzet?
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ik zie bij zowel je public profile (forum profiel) als xbw profile (mainpage profiel) je woonlplaats niet staan.
     
  3. Iosh

    Iosh !

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, heb hem weer weggehaald bij het prijsvragen ding :)

    Maar geloof me op mijn woord, het is echt zo :)
     
  4. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    Mss moet de FAQ nog is gaan gepast worden, want de moderators zijn 'fout'
     
  5. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 18:52 Onderaan het scherm, zijn wij niet GTM+1?
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zal denk te maken hebben met zomertijd/wintertijd. Heb het op meerdere fora dat je extra uur erbij moet tellen om de juiste tijd te krijgen.
     
  7. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde m'n gamescollectie in m'n V3 profiel weer is bijwerken. Nu blijkt Sudeki er niet tussen te staan. Deel 2 kan ik dan weer wel toevoegen, maar vreemd genoeg kan dat dus bij deel 1 niet. Zie het plaatje:

    [plaatje]http://website.pcextreme.nl/imageuploader/uploads/sudeki_fout.jpg[/plaatje]​
     
  8. nanne.tolsma

    nanne.tolsma Guest

    deze is vast wel bekent: Topspin bal tegen het net dat je hem niet kan terugslaan!!!
     
  9. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    hehe, het gaat alleen over bugs in de Xboxworld site, niet over bugs in games ;)
     
  10. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Dat heb ik ook met Counter-Strike. Condition Zero staat er wel bij, maar de normale niet.
     
  11. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    CS voor Xbox is Condition Zero
     
  12. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Op geen enkele site zie ik Counter-Strike staan vermeld als Counter-Strike: Condition Zero. Tevens staat het niet op de doos noch het boekje.
    Verder bevat het spel geen features zoals CS:CZ voor de PC heeft. Die juist nieuw zijn aan CS:CZ. Zoals de singleplayer missies of de regen en sneeuw.
    Naast wat visuele upgrades, een paar nieuwe maps en wat nieuwe wapens (die overigens ook in 1.6 verkrijgbaar waren) is het spel nog hetzelfde.

    Maar mocht het tóch zo zijn, dan is het compleet nieuw voor me. Ik ga op onderzoek uit :)

    edit: Zelfs op xbox.com staat het niet vermeld als Condition Zero.
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2004
  13. Jorrit

    Jorrit Server admin XBW.nl ICT

    Berichten:
    5.537
    Leuk Bevonden:
    9
    Eigenlijk is deze thread alleen voor echte bugs, niet voor games die missen e.d.
     
  14. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Daar kun je deze thread voor gebruiken :)
     
  15. Noedel

    Noedel Belg

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    2
    [plaatje]http://members.lycos.nl/noedel/kut.JPG[/plaatje]

    õ_O
     
  16. OPL

    OPL Active Member

    Berichten:
    479
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde me vandaag nadat ik mijn cookies gewist had op de xbw nieuwspagina aanmelden maar ik drukte toen mijn wachtwoord verkeerd in en daarna probeerde ik het opnieuw - ditmaal wel met het goede wachtwoord - maar toen kreeg ik nog steeds de melding dat mijn wachtwoord verkeerd was. Ik heb het toen nog een paar keer geprobeerd en toen maar op de link gedrukt dat ik mijn wachtwoord vergeten was... Maar toen bedacht ik eerst even op het forum te kijken en daar was ik nog steeds aangemeld op mijn account... Dus ik verbaasd terug naar de nieuwspagina en toen was ik daar opeens ook aangemeld terwijl ik al die tijd een melding kreeg dat ik niet aangemeld werd omdat mijn wachtwoord verkeerd was. Dus volgens mij als je 1 keer je wachtwoord verkeerd indrukt kan je je niet meer aanmelden zonder dat je de site even verlaat.
     
  17. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dit heb ik ook wel eens gehad.
    Soms heb ik weleens dat ik ben uitgelogd en dan vervolgens me weer wil inloggen, maar dan staat er steeds een melding van "Je bent uitgelogd". Terwijl als ik dan naar de nieuwspagina ga, ik dan gewoon wel ingelogd ben. Beetje raar.
     
  18. Hyate2000

    Hyate2000 wht a day to say now

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of het een bug is, maar op de eertse pag. van deze topic, heeft Darkwing het over een icoontje, ik kan die niet zien. Ik zie een wit vlakje met een roodkruis dr in... hoe kan dat koemn
     
    Laatst bewerkt: 4 okt 2004
  19. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Het gaat om dit icoon:

    [​IMG]

    Met het nieuwe forumdesign is de oorspronkelijke afbeelding vervangen, mijn post verwijst dus nog naar de oude URL van het report-icoon.
     
  20. Hyate2000

    Hyate2000 wht a day to say now

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina