1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] V3 - Meld een bug!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Darkwing, 27 apr 2004.

  1. Noedel

    Noedel Belg

    Berichten:
    488
    Leuk Bevonden:
    2
    Als ik op de frontpage rechts op Prince of Persia Warrior within prijsvraag klik (op die afbeelding) dan kom ik uit op de prijsvraag van Halo 2...
     
  2. Mike

    Mike CuraƧao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Opgelost. :+
     
  3. PoPgamer

    PoPgamer Registered User

    Berichten:
    429
    Leuk Bevonden:
    1
    mwa tis niet echt een bug ofzo, maar in me xbw profiel waren opeens alle spellen weg!!??
    1 spel stond er nog. kheb ze net ff allemaal opnieuw toegevoegd:mad::)
     
  4. Jorrit

    Jorrit Server admin XBW.nl ICT

    Berichten:
    5.537
    Leuk Bevonden:
    9
    Volgens mij reageert de server de laatste tijd aardig vlot weer, of niet?
     
  5. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Als je de downtime van net niet meerekent ;)
     
  6. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan het zijn dat XBW zo nu en dan nog steeds down is? Ik heb om de zoveel tijd dat hij meld: Kan server niet vinden....
     
  7. Jorrit

    Jorrit Server admin XBW.nl ICT

    Berichten:
    5.537
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb daar eigenlijk geen last van ....
     
  8. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    op het moment is het weer wat beter, maar in het casemodforum krijg je vaak dubbelposts...zonde

    weet je waar t aan kan liggen? (heb thuis btw meer problemen als op school.)
     
  9. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Mwa, ik normaal ook niet maar het was alleen ff dat uurtje. Daarna geen last meer gehad.

    Kan het zijn dat de klok van een paar minuten voorloopt?
    edit: Ik heb deze post dus gedaan om 17:56, maar er staat dat ie 18:01 is gepost. 5 minuten dus:+
     
  10. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    kheb al gemerkt dat er een nieuwe tag was gekomen voor etc. maar hij werkt nog niet altijd goed.

    ik krijg vaak als ik de eerste keer de pagina open het grote plaatje, en als ik hem dan vernieuw het kleine plaatje.
    Dit heb ik ook bij threads die ik voor het eerst zie (de aankondiging van de wijziging van de tag bijvoorbeeld).

    edit: ligt dit dus weer eens aan mijn browser? Maxthon (nieuwe versie van MyIE2)
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2004
  11. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Die nieuwe is echt niet handig.
    Wat is er nou handig aan, je klikt er op en het plaatje word groter dan mijn beeldscherm:confused:
    Gelukkig kan ik naar links en naar rechts scrollen, maar toch...
    niet handig, en haal die groene dikke rand er van weg:p
     
  12. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
     
  13. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    En twee verschillende tags voor afbeeldingen is wel handig? Te grote plaatjes die wel gewoon in de img tag worden gezet, normaal formaat plaatjes die juist weer in de plaatje-tag worden gedrukt waardoor het plaatje enorm opgeblazen wordt... ellende.

    En die rand is juist om duidelijk te maken dat het plaatje verkleind is.

    Als het je dan toch teveel moeite is om te scrollen dan klik je toch gewoon met de rechtermuisknop -> weergeven in nieuwe pagina?
    Of is je dat ook teveel moeite? ;)
     
  14. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    mmmja, maar Maxthon is een gestripte en ietwat veranderde verse van IE6. het heeft in elk geval dezelfde basis.

    ma khad het net ook bij je aankondiging. ik laat wel weten of ik het vaker heb, nu pas 2keer.


    edit: tip: die groene rand kan evt. IETSJE mooier;)
     
  15. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Nouja, Het is niet teveel moeite hoor:p, maar het gaat erom dat mijn hele manier van werken nu veranderd is :+ ..

    gewoon houden zo dus.. ;)
     
  16. Dokter Gonzo

    Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    een klein probleempje, de hoofdbanner op de frontpage wordt bij niet geladen, evenals sommige andere plaatjes. is dit een bekend probleem?

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 28 jan 2005
  17. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Mmm, ik heb er geen last van. Heb je dit ook met IE?
     
  18. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag bij halo 2 in Coagolation zat een vriend van mij bij team slayer in een Scorpion tank en ik schoot er op met m'n rocket dus hij onplofte. Toen sloeg ik nog een keer tegen die tank en vloog hij vet ver in de lucht. En telkens als hij weer dicht bij de grond kwam bleef hij boven de grond hangen. En als je te dicht bijkwam dan zweefde hij weer weg. Echt vet. Het valt me wel op dat er veel bugs in coagolation zitten en er veel word geglicht. Net als dat filmpje van de new launch ofzo. Maar het is me nog steeds niet gelukt hoor.
     
  19. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Onderaan staat er "(c) 2001 - 2004 Xboxworld.nl " moet volgens mij 2005 zijn :+
     
  20. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0

    Dit gaat om bugs op de xboxworld site lol..niet over game bugs
     

Deel Deze Pagina