Mischien niet een bug hoor, maar vind het niet genoeg om een draadje voor te gaan openen. De link www.xbw.nl/forum doet het niet meer. En dat ben ik gewend. Mischien iets aan te doen?
Nee, die hebben we bewust laten vervallen: Het is een beetje onnodig om via 4 verschillende links op hetzelfde forum terecht te komen. Dat is nu dus teruggebracht naar 2.
Ik weet niet of het een bug is, maar de lezer review van Mercenaries staat bij Sonic Mega Collection Plus
Al een tijdje geleden maar toch. Bovenstaande herken ik ook. Heb bij mijn forumprofiel "verberg woonplaats" op ja gezet maar toch blijft de locatie genoemd onder mijn avatar. Mis ik iets of is dit inderdaad een bugje?
sinds gister middag is de quick reply dingest weg.. Hoort dat, of ligt dat aan mij? kan zijn dat dit hier al is gevraagd, maar ik heb niet echt veel tijd op het moment.....
Je bedoelt de balk van Snel Reargeren. Die staat der bij mij gewoon onder. Anders heb jij misschien op dat dingetje gedrukt die rechts in dat balkje staat. Daar klap je hem als waren mee in.
ohwkeej, dat heb ik nu maar ik heb weer een bug.. Sommige smilies doen het niet.. ligt dat (weer) aan mij, of zijn die weggehaald oid? ik krijg dan ipv de smilie een vierkantje te zien.. niet alleen bij de posts die ik plaats, maar ook bij andere members..
De smilies zijn van locatie veranderd. Ik hergenereer even alle posts, zodat de urls vervangen worden. Dit duurt nog wel even.
Inderdaad. Bij mij zie ik alleen een quote bij de laatste post in een thread. Al de andere quotes zijn niet te zien...