geresizede image blijft de layout verneuken[/url]
Heb je een link naar een topic waar het mis gaat?
En weer terug \0/
Ik weet niet of je die paar incidenten van eerder vandaag bedoelt of in het algemeen, maar vBulletin verslikte zich vandaag in een post van fardo van 360 Kb.
Dit is om een aantal redenen gedaan. Ten eerste is het nu consequenter met de opzet van twee van de meest gebruikte browsers. Daarnaast werken links die mensen zelf aan images geven nu beter. Ik vind het persoonlijk netter dan een 4px border rond het plaatje. Tot slot is het zo gemakkelijker te begrijpen voor nieuwkomers.
Thread rating stond al uit (of een admin heeft het net aangepast). Icons staan nu ook uit. Niet zo rampzaling toch?
Probeer eens de pagina hard te refreshen (ctrl+f5 oid) of je cache leeg te gooien. Waarschijnlijk zorgen oude javascript bestanden voor problemen. Er is nogal wat veranderd namelijk.
Ik hoop dat dit de grootste bezwaren / problemen oplost.
[edit]
Ik heb een Nederlands woordenboek gevonden voor ieSpell, wat weer door vBulletin wordt ondersteund. Installeen ieSpell van
www.iespell.com, en download dan dit bestand:
http://jansfreeware.com/janspeller.zip. Daarin vind je dutch.dic. Pak dit ergens naar uit, en ga dan naar Extra (Tools) -> ieSpell Options en voeg in het laatste tabblad dit woordenboek toe.
Klik om te vergroten...