1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] V3 - Meld een bug!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Darkwing, 27 apr 2004.

1. FabianNL

FabianNL Guest

Heb ik ook regelmatig last van... Dan staat er een dag of 1, 2 dan telkens dezelfde threads en opeens vernieuwt ie ze weer gewoon netjes... erg vreemd...

//edit: en ja, er zijn in die tussentijd wel gewoon nieuwe draadjes aangemaakt...

2. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Geen idee of het een bug betreft of gewoon een kut internetverbinding van mijn kant, maar ik had zojuist een 5-dubbele post in de nu gesloten Thomas thread... wat uiteraard gewoon maar 1 reply had moeten zijn. Bij deze dus mijn excuses... want was uiteraard niet bedoeld dat mijn reply er 5 keer kwam te staan. Misschien iets mee te maken dat in de tijd dat ik mijn replye poste, een mod de message die ik quote, aan het aanpassen was!?

3. Berrie

Berrie Nakkie d'r bij?

Leuk Bevonden:
    0
    Net in het 'Tomas' topic had ik gereageerd op z'n beginpost, die er toen ook alleen maar stond ( met nog 2 posts eronder). Toen duurde het een half uur voor m'n post was geplaatst en stond ik op de 2e pagina. Ik zag dat Matrix het gesloten had, maar er stonden nog een boel post's na waaronder die van mij. Mijn post was dus gedoeld op de beginpost. Want zo grappig was het nou eigenlijk niet. Ik wou dit even melden.

4. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dit heeft (denk ik) niet direct met V3 te maken, maar ik kan de afgelopen dagen amper normaal surfen en posten op dit forum. Soms duurt het maar liefst 10 minuten voordat een reactie wordt geplaatst, vanaf het moment dat ik op 'Antwoord verwerken' heb geklikt. Het openen van een thread gaat ook niet bepaald vlotjes...

Hebben meer mensen hier last van?

5. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Yup ik ook. Zelfde als jij; afgelopen dagen dus.

/edit;

*oplossing heeft:

Laatst bewerkt: 4 nov 2005
  6. Freeloader

Freeloader Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb er net de laatste paar 10 minuten last van. Om op het forum te komen duurt ook al een poos. En het ligt niet aan de snelheid van de server, want andere sites openen wel snel...

7. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Voordat iedereen gaat posten dat ze het ook hebben;

Er is hier momenteel dus even wat mis. We hopen dat het asap weer is opgelost.

(Jooorrrrriiiiiiiiit!! 8) )

Laatst bewerkt: 4 nov 2005
  8. Danger

Danger XBW Groentje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb er ook veel last van de laatste 2 dagen, het laden van de post reply duurt inmiddels ook 2,5 minuut.

9. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Dat het forum performance problemen heeft is bekend, ik ben bezig om te achterhalen waar het probleem zit, maar dat is geen eenvoudige opgave helaas.

10. misschien niet zo spannend.. maar Star Wars Battlefront 2 staat niet in de gameslijst

11. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Nu wel!

12. Umm.. ik zie hem niet staan ! :+

(kan hem nog niet toevoegen aan de lijst van mijn games in mijn profiel.. :confused: )

13. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik veranderde net mijn "persoonelijke gebruikers titel" en mijn naam wordt nu opeens met een kleine letter weergegeven :{ :confused: Kan iemand dat even veranderen?

14. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Je wil dus Nicos ipv nicos?

15. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Graag :) Alvast bedankt. Zo was het ook in eerste in stantie, ik begrijp niet waarom m'n naam is veranderd. Misschien een bug?

16. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vertrouw je maar op je woord, ik maak er Nicos van. ;)

17. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, maar het werkt nog niet...

Edit: het werkt, heb net wat gepost en het is veranderd. Dankje wel :)

Laatst bewerkt: 15 nov 2005
  18. FabianNL

FabianNL Guest

Wat is er verandert aan de homepage aangezien FF hem bij mij nog even goed/slecht als anders weer geeft? Heb nog steeds een scrollbalk aan de onderkant en een hoop lege ruimte aan de rechterkant :)

19. kriebelvisje

kriebelvisje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dank u voor het fixen vd homepage onder Opera
    Ziet er nu een stuk beter en vooral leesbaar uit _O_

20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    FP is wel merkbaar verbeterd bij mij in Firefox.

Eerst duurde het een uur voor alle plaatjes binnen waren, en nu is het in veel kortere tijd.

Hoef ook niet meer naar rechts te scrollen voor de shop-banner.

Toppie Spleasure :cool:

Deel Deze Pagina