1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] V3 - Meld een bug!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Darkwing, 27 apr 2004.

1. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Hij heeft zijn account nooit geactiveerd, hij staat nog bij; 'Users awaiting emailconformation', en daarom zie je hem ook niet op de ledenlijst.

2. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    okey, vandaar

3. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit (zeer) regelmatig op dit forum en bezoek dan verschillende threads. Als ik dan terug ga naar het thread overzicht zijn de threads die ik nog niet gelezen heb vetgedrukt en degene die ik wel gelezen heb staan er normaal bij. Zodra er een nieuwe post in een thread komt die ik nog niet gelezen heb wordt hij weer vetgedrukt. Dit vind ik een hele handige functi. Aangezien ik vaak gesprekken heb/volg in een thread maar als ik soms de browser afsluit en later terug kom zijn een hoop threads, die ik gelezen heb en waar geen nieuwe post bij zijn gekomen, weer vetgedrukt. Ligt dit aan mij of is dit een bug? kan ik hier iets aan doen?

4. SupahMaster

SupahMaster Guest

Als je moet wachtn om weer te zoeken staat er bij het woordje een
    een tweede n

5. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    Laatst bewerkt: 5 jan 2006
  6. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dom? foei foei wouter :+

het persoon? de persoon! :+

omg, pwned woutertjooh, doei doei O-) _0/

7. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dat kon die toch niet weten, want hij was toch geband. 8)

8. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er nog iemand die een antwoord heeft op mijn vraag? ( post #603 )

9. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dit is dus wat ik bedoel:

Het stukje is niet te kort, ook niet te lang, en toch krijg ik een foutmelding.

10. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is toch logisch;) je hebt alleen maar gequote;) Zelf geen bericht geschreven...

11. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Er staat alleen een quote, geen gewone tekst voor of na. Daarom krijg je de foutmelding. De tekst er voor of er na wordt namelijk geteld, niet de quote-tekst.

12. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat verklaart het.. bedankt :)

13. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    :'-( spelvaut, zorry

Laatst bewerkt: 5 jan 2006
  14. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Zijn er in die threads ondertussen geen nieuwe posts bijgekomen?

15. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat is het hem net. Als ik de webbrowser sluit en een half uurtje later terug kom dan zijn zelf threads waar de dag ervoor voor het laatst gepost is vetgedrukt. Alles vanaf die thread totaan de threads met de nieuwste post is dan vetgedrukt.

Edit: soms zijn zelfs de threads waar ik zelf het laatst gepost heb vetgedrukt.

Laatst bewerkt: 6 jan 2006
  16. SupahMaster

SupahMaster Guest

Allang niet meer. Maar wie keest nou eerst effe een pagina(s) terug? Jah eigenlijk had ik dat wel moeten doen maar kwas t vergeten.

@The_guardian: Doed, ik dom? Ik ga naar VWO hoor. en dan denk je natuurlijk. Da's lager vergeleken met gymnasium. Nou, in brabant akn je pas na 2 jaar daar naartoe. Eerst brugklas weetje..

17. NL_Wouter

NL_Wouter The_Guardian

Leuk Bevonden:
    4
    eh. ja :) als je o zo slim bent, waarom maak je dan geen nuttige posts met inhoud. Je loopt altijd achterlijk te doen en je kijkt niet goed wat er gezegd word.

Je kan nu wel bijvoorbeeld gaan zeggen dat ik dom ben met mijn mavo diploma en mbo poep, maar slim zijn heeft met meer dingen te maken dan alleen intelligentie (vwo, prima gast)

Laatst bewerkt: 16 jan 2006
  18. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Lief spelen!

19. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb net mijn email veranderd, en dat was geen probleem, maar het mailtje wat ik ontving leek wel zuid afrikaans :p (ik heb de codes even aangepast)

Beste Offtrack, Aangezien je onlangs je e-mail hebt veranderd, wij vereisen dat je je nieuw e-mailadres verifiëert. Je zult slechts op de link moeten klikken en je account zal worden bijgewerkt. Om verdere controle te voltooien, klik op de verbinding hieronder: http://forum.xboxworld.nl/register.php?a=act&u=****&i=***** <a href="http://forum.xboxworld.nl/register.php?a=act&u=****&i=********">AOL Gebruikers klik hier om te activeren</a> **** Werkt de Bovengenoemde link niet? **** Als de bovengenoemde link niet werkt, gelieve te gebruiken uw Web browser om te gaan naar: http://forum.xboxworld.nl/register.php?a=ver Gelieve zeker te zijn om extra ruimten niet toe te voegen. je zult in uw gebruikersnaam en activerings nummer op de pagina moeten typen die lijkt wanneer je op ons exemplaar de bovengenoemde verbinding in uw browser klikt. Je Gebruikersnaam is: Offtrack Je activerings ID is: ******** Als je nog problemen hebt gelieve omhoog te verifiëren zoek contact bij een van on
    s support personeel webmaster@xboxworld.nl hartelijke dank, Xboxworld.nl Forums team -------------------- Om deze ontvangend e-mail te stoppen, gelieve hier te klikken: http://forum.xboxworld.nl/register.php?a=act&u=****&i=********

Laatst bewerkt: 19 jan 2006
  20. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Geen bug, maar een suggestie, als een plaatje gequote wordt, is het dan niet mogelijk om dat automatisch in een url tag te veranderen?

Want het is best irritant om steeds dezelfde plaatjes te zien, en de mod's reageren er ook vaak op.

Ideetje ;)

Deel Deze Pagina