1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] V3 - Meld een bug!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Darkwing, 27 apr 2004.

  1. Robie

    Robie Active Member

    Berichten:
    622
    Leuk Bevonden:
    0
    De smileys zitten ook even recht als de letters!

    test:
    ...:)...:mad:...._O_
     
  2. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    ik moet elke keer als ik weer op de site kom opnieuw inloggen.ik heb het vakje remember me wel aangevinkt.

    Het zal denk ik wel aan mij liggen.heb zeker een of andere optie niet aanstaan.maar bij v2 had ik dat probleem namelijk niet en ik heb niet aan de internet instellingen verandert
     
  3. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Ja, dat heb ik ook. Erg irritant. En ook bij mij was het XBWv2 wel goed dus ik denk idd. een v3 bug :mad:
     
  4. Odyss NL

    Odyss NL New Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb precies hetzelfde probleem.
     
  5. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 1 groot schoonheids foutje gevonden, als je namelijk bij Halo 2 kijkt. Dan staat er bij vergelijkbare game: Antz Extreme Racing Dat kan natuurlijk niet. O-)
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2004
  6. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Trouwens...nog een vraagje? Waar is het beleid? Is die wel mee verhuisd van XBWv2 naar XBWv3?
     
  7. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Kun je soms niet meer linken met woorden? (weet het niet anders te zeggen :+)
    Bijv. dat die link in me sig dat zinnetje wordt wat erachter staat.
     
  8. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Bedankt! Die is gefixt, het zou ons teveel tijd zijn gaan kosten om alle games te checken, en sommigen staan dus fout, zoals deze. Maar gaandeweg zal dat allemaal gelijk gaan lopen.
     
  9. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
  10. Odyss NL

    Odyss NL New Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    1
    Hier staan ook wat kleine foutjes.
    Bij ''beoordeling'' staan stukjes code.
     
  11. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Done! Even kijken of die code daar ook aan kan :)
     
  12. Hans NL

    Hans NL Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    het is niet echt een bug hoor maar kan er bij beoordelingen van spellen niet ergens klein in een hoekje een cijfer vermeld worden. of welke soorten beoordelingen er zijn bijv. bagger-slecht-matig enz. ? nu weet je namelijk niet of goed nu een 7 of een 9 is
     
  13. aggie

    aggie Overloper

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    1
    Helemaal mee eens, het liefst met decimalen.
     
  14. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Hmm ja dat is nou eigenlijk ook juist de bedoeling, dat je niet meer zo naar die cijfers kijkt. Als je op het plaatje klikt krijg je natuurlijk wel een indicatie wat het inhoudt, maar hiermee willen wij de lezers ook stimuleren de review te lezen, in plaats van op het cijfer af te gaan, want dat is toch persoonlijk.

    Maar voor de goede orde, hier dan even het totale lijstje. Even denken, misschien gaan we dat verder duidelijk maken, nu eerst:

    Pure Troep!
    Onvoldoende
    Twijfelgeval
    Voldoende
    Voor de fan
    Goed
    Geweldig!
    Uitstekend!
    Legendarisch!

    Het is niet precies met cijfers te vergelijken dus, en dat is eigenlijk ook de bedoeling.
     
  15. master_DW

    master_DW Guest

    ik kan niet inloggen omdat ik mijn wachtwoord niet meer weet, ik heb mijn emailadres ingevuld, maar ik krijg maar geen mailtje, ik kan niemand dus bereiken dus doe ik het via master dw, o ja, nu staat er ook: 3 out of 5 dingetjes gebruikt of zo, omdat ik maar geen mailtje kreeg. Kan dit weg? Alvast bedankt, Xboxvet
     
  16. aggie

    aggie Overloper

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    1
    Oh, ik wist niet dat er zo een grote lijst was. Ik dacht dat je er maar 5 dingen had (bijv. slecht, matig,voldoende,ruim voldoende en goed). Bedankt voor de opheldering, ik probeerde net die link te bereiken met uitleg over de cijfers maar die link wou maar niet openen. Zal wel een aan browser liggen.
     
  17. Lord<>Snowboard

    Lord<>Snowboard ~XBW Member~

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    4
    Laatst bewerkt: 27 apr 2004
  18. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Als het goed is ligt er nu een emailtje in je inbox met een verwijzing dat je je wachtwoord opnieuw kunt instellen.
     
  19. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik persoonlijk heel vervelend is, is dat je elke keer automtisch subscribed bij een tread als je antwoord geeft, dat hoeft van mij echt niet, en die vorige fout is netjes opgelost. _O_
     
  20. aggie

    aggie Overloper

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    1
    Er zijn veel bugs gepost, worden alleen de bugs waarop een crewlid een reactie heeft gegeven serieus genomen?
     

Deel Deze Pagina