1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] V3 - Meld een bug!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Darkwing, 27 apr 2004.

  1. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Alleen de xbox-gerelateerde fora worden meegeteld in je postcount. Dit forum, Xbazar en de off-topic fora horen daar dus niet bij, alleen de discussie-, games- en hardwarefora.
     
  2. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Je kunt nu zoeken door threads hè ;)

    Maar wat bedoel je precies met de nieuwe becijfering? Als je iets duidelijker bent kan ik je misschien helpen...
     
  3. aggie

    aggie Overloper

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    1
    Hij bedoelt deze error:
    Geen Toegang

    Je hebt geen toegang om deze pagina te bekijken (http://archief.xboxworld.nl/rating/2
    /edit: Werkt weer
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2004
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    De link naar de mainpage ontbreekt, ik moet nu telkens de site opnieuw intypen. 'wat een werk' :9
     
  5. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Die link staat rechts onderaan elke pagina :)
     
  6. Offtrack

    Offtrack ForzaGT :)

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    6
    En een paar posts hierboven ook gegeven :) Geen wonder dat je hem niet vond, als je soms vergeet te lezen. :+
     
  7. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    [​IMG]
    Die reputation's kloppen volgens mij ook niet echt eh :9 Kijk maar naar reputation van Gerbo en vergelijk die met Darkwing..
     
  8. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je een post wil editen is het lastig om eindelijk nieuwe tekst erbij te zetten omdat je '|' pas laat verschijnt.
     
  9. aggie

    aggie Overloper

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    1
    Ga naar edit profile (of http://archief.xboxworld.nl/forum/profile.php?do=editprofile).
    Dan zie je:

    This is the title that appears beneath your name on your posts. Check the 'Reset' box if you wish to use the the default title for your usergroup and post count.
    Your current user title is:
    Can't Stop*(dat is de mijne)*
    Custom User Title:
    [vul in]

    Bij Custom user title vul je iets in en voila. Het is gewoon een kwestie van wennen aan het nieuwe forum.
     
  10. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij moet dit spel crashed crash heten. (Zo staat het op het hoesje ten minste. 8) )
     
  11. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Hoe bedoel je '|' verschijnt pas laat? :confused: Je drukt gewoon op [​IMG] en klaar!

    Nee, in dat geval was dat geen kwestie van wennen. Het was een foute instelling in vBulletin die ervoor zorgde dat men geen avatars en user title kon aanpassen. Deze instelling is allang aangepast. Als je de thread goed had gelezen had je dat ook geweten ;)
     
  12. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Wat mij ook opvalt is dat niemand z'n live gamertag meer onder zijn naam heeft staan, dat was eerder altijd wel zo. Niet dat mij het wat uitmaakt, want ik heb toch geen live, maar ik kan me voorstellen dat degene met live het wel handig vinden ;)

    Het is geen echte bug, maar ik weet niet waar ik het anders kwijt moet :eek:
     
  13. p0mP

    p0mP 100% Puur Sap

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    op mijn mac is die nu nog slechter! nu staat het nieuws hellemaal onderin en ook nog hellemaal rechts moet dus super veel scrollen wil ik het nieuws zien!
     
  14. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    als je search for all posts doet telt hij maar tot 500:confused:
     
  15. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    De post teller in je profile gaat bij veel mensen, o.a. ook bij mezelf, niet verder dan 500 posts. (Bij show all posts)

    Edit: Ik zie dat het bij iedereen zo is.
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2004
  16. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    De plaatjes links op de mainpage doen het bij mij niet altijd. Volgens mij was dit bij v2 ook al zo of ligt het gewoon aan mijn pc?

    Deze bedoel ik:
    [​IMG]
     
  17. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Bij het aanvinken van alle spellen die je bezit kom ik morrowind nergens tegen... Kijk ik verkeerd?
     
  18. Metsada

    Metsada Active Member

    Berichten:
    117
    Leuk Bevonden:
    1
    bij veel spellen staan de gerelateerde games niet goed, je ziet dan gewoon de eerste games in een lijst op alfabetische volgorde staan...

    verder kon ik geen user review toevoegen. (gisteren)

    fijn dat de site nu gecentreerd is! Ziet er direct een stuk beter uit...
     
  19. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    De aankondiging (FAQ) is er niet meer, hij zegt "Object not found" oid...
     
  20. Reteppd

    Reteppd even niet xboxen

    Berichten:
    326
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij laadde de frontpage de plaatjes net niet (nu wel), ik had dus overal rode kruisjes staan

    edit: ik kan de cijfers van bijvoorbeeld deathrow of bmx xxx ;) niet vinden
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2004

Deel Deze Pagina