1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] V3 - Meld een bug!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Darkwing, 27 apr 2004.

  1. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zie dat tha-d een + achter zijn naam heeft in de lijst van online gebruikers. Ik zag het gister ook al maar dacht dat het gewoon een foutje was.. Ook had Q-dancer een + achter zijn naam gister. Sinds wanneer hebben deze users speciale rechten op dit forum? :eek:
     
  2. eleven

    eleven Know Thyself

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    1
    dat xbox live menu op de mainpage werkt niet...
     
  3. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    *bladert terug:
    ;)
     
  4. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    mischien is het al gezegd maar ik kan nergens een knop vinden om en review van een game te bekijken. Ik zoek dus bij games naar halo druk derop. Krijg en heel mmoi schermpje met veel info maar nergens zie ik een knopje voor review lezen
     
  5. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja dat is inderdaad nog lastig, omdat oude reviews nog lang niet allemaal gesynchroniseerd zijn met de nieuwe waarderingen. Als je bijvoorbeeld bij DTM Race Driver 2 kijkt zie je wél de beoordeling in de rechterbalk. Als je daarop klikt kom je bij de review. Voor Halo en een hoop andere games is dat nog niet omgezet.

    Het grappige is dat de ''artikelenbalk'' bij een pagina over een game verandert in artikelen over die game, wanneer die er zijn. Zo vind je bij DTM2 bijvoorbeeld links het interview, Live-artikel én de review in de linkerbalk. Als je bij Halo kijkt zijn daar ook artikelen, maar omdat dat oude zijn hebben ze geen duidelijk plaatje, alleen het Xbox logo. Als je op de plaatjes richt zie je wel de inhoud en merk je dat het 2de plaatje naar de review leidt. Ook dat moet updaten.

    Je kan natuurlijk altijd nog onder het kopje reviews zoeken! :p
     
  6. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    Weeee...die had ik inderdaad nog over het hoofd gezien. dat is inderdaad erg handig met die lange threads hier. Dankje. Meteen een reden om het puntensysteem eens te testen op je Pejannl.
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2004
    1 persoon vindt dit leuk.
  7. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Krijg je van mij ook een puntje trug... ;)
     
  8. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    waar zijn de gamertags heen..?
     
  9. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Zijn nog wel in profielen te zien, en zijn ook te doorzoeken via de members list, maar er moet nog iets veranderd worden door Jorrit om ze weer onder elke post te laten verschijnen. Geduld, het komt goed :)
     
  10. aggie

    aggie Overloper

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar? Ik zie het nergens staan.

    Een quote van mezelf (god wat is dat heerlijk :+) gepost op pagina 4 van deze thread
    Zoals andere members erger ik me hier ook aan, en aangezien er geen 'kopje' is voor reviews blijft het moeilijk vinden. De searchfunctie is helemaal bagger (lees mijn quote).

    Waarom staan reviews onder het kopje 'artikelen'?
    [slijmmode]sorry voor het gezeik, ik probeer v3 alleen maar te helpen :)[/slijmmode']
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2004
  11. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    waarom is alles rood bij mij
     
  12. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Omdat dat bij de Hitman 3 feature week hoort
     
  13. Rickx

    Rickx ★★★★★★★★

    Berichten:
    339
    Leuk Bevonden:
    1
    Het vertrouwde forum.xbw.nl werkt niet..

    forum.xboxworld.nl eveneens niet..
     
  14. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Is al bekend... eerst even de thread doorlezen of doorzoeken, wat tegenwoordig ook kan.
     
  15. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Als ik op de frontpage ben zit alles naar rechts gepropt. Het zou wat prettiger lezen als de site meer naar links zou zitten. Verder vind ik V3 top O-)
     
  16. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    De afbeelding 'Media' bij Hitman special heeft nog een groene gloed i.p.v. een rode.. Ik denk meld het ff O-).

    edit: [​IMG]
    edit1: Oeh yeah :cool:: [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2004
  17. TheFlood

    TheFlood Active Member

    Berichten:
    1.867
    Leuk Bevonden:
    9
    Voor de mensen die de browser Mozilla Firefox gebruiken (zoals veel linux gebruikers + ik) valt de link (naar het forum) half onder de advertentie die ernaast staat.
     
  18. aggie

    aggie Overloper

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik gebruik ook Mozilla Firefox en heb dit probleem ook. Ik weet zeker dat het gister niet zo was. Ik maak zo wel een screenshot.
    /edit
    screenshot:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2004
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Weet niet of ie al genoemd is maar aantal reacties bij review staat nog op 0, terwijl er al een hoop reacties op gegeven zijn.
     
  20. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja dat komt omdat we vanaf V3 direct doorlinken naar de review en geen nieuwspostje meer hebben. Maar formeel bestaaat die post nog wel en daar zijn natuurlijk geen reacties op. Maar bij de review zelf - onder artikelen - staan die reacties wel.
     

Deel Deze Pagina