[Centraal] Vakantie!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tha real gamerr, 30 mrt 2005.

  1. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    ben wel benieuwd naar jullie plannen voor de grote vakantie die er ook al een beetje aan zit te komen *)
    nog een paar weekjes en dan is het voor sommige al zover omdat ze hun examens hebben afgerond voor anderen begint het net wat later..
    maar wat zijn jullie plannen?
    veel werken of juist helemaal niks doen
    of allebei ;)
    en wat zijn jullie vakantieplannen? gaan jullie nog met je ouders mee of gaan jullie met vrienden op vakantie of vier je je vakantie dit jaar in de achtertuin?
    ben benieuwd naar jullie reacties :)
     
  2. maarten=xbox

    maarten=xbox Guest

    Ik ga met me vriendin naar salou_0_ vorig jaar ben ik er ook geweest en ik vind het daar zeer dope:)
    Hotel delfin park weliswaar weer;) Yeah!!!
     
  3. Tha real gamerr

    Tha real gamerr casual gamer

    Berichten:
    309
    Leuk Bevonden:
    10
    haha oke dan maar niet iedereen hoeft nu te gaan reageren met een quote van mij he ;) leest ook zo ongemakkelijk :+
     
  4. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ga een 2 weken met wat vrienden naar hoek van holland en zo naar kust van frankrijk (Bretange). Ook nog even met mijn ouders weg en verder nog; Fields Of Rock en Rock in Park (Nijmegen). Heb er zin in!
     
  5. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    zuid-frankrijk, vias/valras plage, daar in de buurt
     
  6. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier hebben we nog geen plannen maar misschien wordt het nog 3 dagen disney land paris :).
     
  7. Bitten Wolf

    Bitten Wolf Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga met mijn ouders 2 weken naar Noorwegen/Zweden en met vrienden vlakbij, naar Braamt :p
     
  8. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet denk ik thuis blijven deze zomer :mad: .me ouders hebben nog niks geboekt ofzo, en k kan zelf ook geen vakantie veroorloven |:- .moek maar ff chick scoren, kan ik misschien met haar op vakantie :+ .
     
  9. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Met 8 vrieden naar Lloret :D hopelijk ook nog even langs Roemenië.
     
  10. pippinNL

    pippinNL I LOVE LIVE

    Berichten:
    188
    Leuk Bevonden:
    0
    graspop metal meeting :D

    en vast nog wel een kitesurf vakantie ofzo naar texel of zeeland _O_ ik heb d'r zin in 8)
     
  11. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    Voor mij vooral festivals af gaan onderandere Lowlands voor de 4de keer.
    Verder veel werken en veel relaxen met mun vrienden.
     
  12. Underdog

    Underdog Only Community

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf is voor de verandering thuis en ga denk ik extra werken, helpen met de tuin verbouwen en voor het geval ik me nog verveel al mijn spellen die ik nog niet heb uit gespeeld uitspelen.
     
  13. Nijmegendabest

    Nijmegendabest Registered User

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga in augustus naar Turkije, Alanya geboekt voor 1 week ;) Mischien ook nog naar Italie, maar dat is nog niet zeker.
     
  14. ICT-Boy

    ICT-Boy Vinc

    Berichten:
    366
    Leuk Bevonden:
    0
    Acht dagen LLoret 8) en 2 weken met mijn ouders naar tunesie (kost niks :D )
     
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Wij blijven thuis dit jaar denk ik. Althans, er zijn nog geen plannen. Ik denk ook niet dat die nog komen. Het is een druk jaar geweest voor mijn ouders, ik denk dat ze deze zomer flink gaan klussen (er zou vorig jaar een nieuwe badkamer komen in ons huis, maar dat is tot nu toe nog niet gebeurd).
    Maarja, we zijn al met de kerstvakantie naar Praag geweest, dus heb ik eigenlijk al een vakantie gehad.

    Uiteindelijk denk ik dat deze zomer voor mij vooral door pretparken gekenmerkt zal worden.8) Ik koop waarschijnlijk een Thrill Pass binnnenkort (toegang tot alle Star Parks parken, dus Walibi en MoviePark enz., hetzelfde als de Six Flags group vorig jaar) en die moet ik wel gebruiken.:p
     
  16. Superbol

    Superbol Active Member

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga eindelijk naar Amerika. Na mn examen eerst een beetje relaxen en daarna in mn eentje voor een jaar naar de states: beetje sporten, studeren en veel feesten....kan niet wachten 8)
     
  17. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    3 weken Canada en 2 weken Zuid-Frankrijk met vrienden. Maar welke onverlaat begint nu al over de vakantie te praten, dat duurt nog minstens 3 maanden!
     
  18. MeTaL_SqUad

    MeTaL_SqUad Active Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga in juni naar Graspop met vrienden, en 23 juli ga ik naar tunesie voor 6 weken. :D
     
  19. Caps13

    Caps13 Guest

    gewoon beetje chillen uitrusten blowen etc. Alles dus behalve moe worden.
     
  20. Caps13

    Caps13 Guest

    Tunesie is echt gruwelijk vies land. Te smerig voor woorden _0/
     

Deel Deze Pagina