[Centraal] Vexx

Discussie in 'Algemeen' gestart door Shriko, 23 mrt 2003.

1. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand dit spel inmiddels?

2. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben wel een liefhebber van platforms en ik heb deze game gisteren gehaald. Hype of niet, het is wat mij betreft een goeie platformer. Het lijkt het meest op Jak and Daxter van de PS2 qua gameplay. Het is dan ook niet te vergelijken met een Rayman 3, wat wel een van de beste platformers is die ik ken. Zelf vond ik Blinx ook erg goed, originele gameplay .... Ty vond ik dus niet veel soeps. Op gamespot krijgt 'ie dan slecht, 6.3, de user reviews hebben een average van 8.3 .... je ziet op gamespot heel veel verschil tussen de review en average user review, zet je wel aan het denken wat je van die reviews moet denken.

Als je van platforms houdt a la Jak and Daxter is dit spel voor jou. Je moet per wereld (in totaal 10) een aantal Hearts bemachtigen, allemaal hebben ze hun eigen manier om ze te krijgen. Zo was dat bij Jak ook dus. Je hebt dus binnen een wereld diverse missie's, gisteren moest ik een of ander Sumi-worstelaar achtig beest 3 keer uit de ring trappen. Eerst keer was makkelijk, daarna moet je goed bewegen.

De actie is ook wel geinig trouwens. Visueel is het ook een mooi spel trouwens. Het is nu 39.95 bij Bart Smit dus da's ook een meevallertje.

3. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb m gisteren gekocht voor 25 euro, kon m voor die prijs niet laten liggen aangezien ik een platform fan ben.

Op zich erg leuk, maar sommige hearts zijn wel erg tricky omdat de besturing/camera niet helemaal optimaal lekker werken, maar verder erg leuk. Vooral de tweede wereld, dat drakenskelet, is leuk gedaan :)

Deel Deze Pagina