1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Wanadoo en Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door nnex, 26 feb 2003.

1. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand of die draytek routers via een com 21 modem op een xbox een pc met windows xp en linux werken

ik denk die eerste twee wel maar linux ben ik niet zeker van dus daar wil ik graag een bevestiging van als iemand dat weet

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ja dat werkt

3. the master

Leuk Bevonden:
    0
    oh ok weet je trouwens ook instellen met linux of dat moeilijk is en welke router dan de beste is

4. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    Hehe na veel geploeter en uitzoeken werkt mijn Live nu volledig MET content download. Ik heb dit uiteindelijk opgelost door de Draytek vigor (2200e) router te kopen. Ik heb tig keer gebeld naar Live service lijn en ze zouden mij telkens weer terugbellen wat dus niet gebeurde. In het begin prees ik hun voor de goede service...ik geef ze nu een dikke 3. Mensen met die @^%$Eurodocsis modem, krijg je Live aan de praat met een router....dus kopen zou ik zeggen....succes verder...

5. OT Edge

OT Edge On The Edge

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus ook die klote Motorola-modem en een Linksys router. Zelfs op de doos van de Linksys staat een groot Xbox-logo, maar ik krijg het echt niet aan de praat! Heb jij je router nog op een speciale manier ingesteld?

Ik word langzamerhand helemaal gefrusteerd..................echt minder voor mij hè!?

6. goakhan

goakhan Uns4n1ty

Leuk Bevonden:
    2
    OT edge....ik weet dat de Draytek router als enige Wanadoo ondersteunt...misschien daarom dat het niet werkt met die Lynksis van je. Verder heb ik geen speciale instellingen verricht...keb de webconfigurator ingevuld that's it. Succes verder...

7. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb wandoo premium com 21 modem enz.

en ik heb een cross over ethernet kabel direct aangesloten aan mn xbox maar hij loopt te zeiken dat could not connect ofzo dat ie geen netwerk kan vinden

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    staat er couldn't connect .. check cables of geeft deze een andere melding

als je je xbox direct op de modem aan sluit moet je een normale utp gebruiken (geen cross)

9. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    ja dat staat er ...het dat gewoon een utp kabel of een speciale naam,

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het heet gewoon normale UTP (het is dezelfde kabel welke je voor jou computer connectie gebruikt)

kijk ook ven in de centrale kabel thread voor het verschil ;)

11. the master

Leuk Bevonden:
    0
    je heb toch geen cross over cable nodig toch een gewone alleen als je via een pc ofzo connect maar jij doet toch gewoon vanuit je com 21 (die heb ik ook) dan moet je gewoon die meegeleverde kabel gebruiken of eentje kopen

12. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    klopt als een bus

13. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    thnx voor de hulp fardo (:

ik ben live!! **zie links** voor mn gamertag

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    geen dank

je kan me adden

Fardo of Saparato

15. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    LOL een beetje een loos bericht dit maar een tijdje geleden had ik een probleem bij pagina 9 ofzo van deze thread, en toen hadden fardo volgens mij, pejannl, dabo en nog meer mensen mij geholpen en ik wou nog effe zeggen, BEDANKT! haha ja misschien heb ik dat in een andere thread al gezegd maar nu ik alles zo terug lees kon ik geen bedankje vinden, sorry maar beter laat dan nooit, bedankt! :D:D:D

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Pejannl rulez _O_

ik ben maar een nederig slaafje:cool: .. met enige kennis van zaken

17. OT Edge

OT Edge On The Edge

Leuk Bevonden:
    0
    Hey Fardo,

Dit kreeg ik van Linksys te horen ivm de Motorola modem en Linksys router:

"Dit probleem klinkt vrij bekend in de oren en ik denk dat ik u helaas niet verder kan helpen. Casema leverde bij uw aansluiting het Euro Docsis modem. Deze maakt waarschijnlijk gebruik van het L2TP protocol wat nog niet ondersteund word door de linksys routers. Het moet mogelijk zijn om één verbinding te maken via de router maar er kan er maar één tegelijk en het delen van internet is absoluut niet mogelijk over meerdere pc's."

Het blijkt dus dat alleen een Draytek dit ondersteund..........
    Het wordt voor mij dus een kwestie van overstappen naar een andere provider. Wat is op dit moment de beste keuze??

Laters

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
  19. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Zelfs dat kan ik niet eens, alleen casema biedt kabelinternet aan bij mij in de buurt, en ik heb geen huistelefoon dus ADSL kan zoiezo niet.

Ik kan alleen maar Live (als ik het allemaal goed begrijp) als ik een Draytek Vigor 2200E Router koop door die klote L2TP van Casema....

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    als je met een router wilt werken .. je kan ook nog steeds rechstreeks een modem router kopen welke casema ondertsteund

Deel Deze Pagina