1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Wanadoo en Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door nnex, 26 feb 2003.

1. nnex

nnex just NNEXíng it,baby

Leuk Bevonden:
    0
    nieuwe internet verbinding

ik heb nu Wanadaao Broadband Power internet(2048/256) en het is heeeel relax.
    het enigste probleem en tevens het grootste probleem in mijn leven op dit moment is dat ik het niet meer werkend krijg met Xbox Live.
    hiervoor had ik Brioadband Prmium en dat werkte perfect, maar nu kan hij geen DNS meer vinden terwijl ik al diverse aanpassingen heb gedaan(ander MAC adres, automatic IP)

ik gebruik trouwens een direct connection(van moden direct naar xbox)

heeft iemand eng idee hoe ik dit werkend krijg????

(ik weet dat er een centrale thread is voor wanadoo vragen, maar daar staan al zoveel pagina's dat ik vrees dat mensen mijn vraag niet echt meer zien. aub dus niet meteen verplaatsen naar die thread ..THX)

---NNEX---

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Graag de centrale thread wanadoo gebuiken ... wij lezen je vraag wel ... en het antwoord kan je meestal daar ook vinden

thread samengevoegd

3. Dwaalgast

Dwaalgast FCB

Leuk Bevonden:
    0
    XboxLive vraagje...

Hallo...

Ik zag op de site van Wanadoo staan dat de snelheid van Wanadoo Cable Basic verhoogd is tot 512/128... Ik ben benieuwd of deze snelheden genoeg zijn voor een XboxLive aansluiting? Alvast bedankt...

4. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Lijt me wel. Ik heb namelijk kabel-->512 down, 8 up :p

5. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi dwaalgast de minimale xbox live specificaties zijn 384 down en 128 up dus zoals je ziet moet het met die snelheden werken.

6. Supercharged

Supercharged Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Deze vraag is nou al honderd keer gesteld... Hoeveel moeite is het nou om het zelf ff op te zoeken?!?

7. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    /Edit sorry je hebt kabel. |:-

8. Dwaalgast

Dwaalgast FCB

Leuk Bevonden:
    0
    Oke! Hartstikke bedankt! Ik ga het gewoon proberen en ik heb goede hoop...

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Re: XboxLive vraagje...

thread samengevoed ... het is ook wel eens handig om de FAQ en Trouebleshooter te lezen

of een duidelijke titel te kiezen ... of te kijken of er al een Wanadoo thread loopt ...

10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb ik eindelijk casema broadband, na wat gedoe en moeilijkheden, is dit nog basic ipv power:mad:
    En dan werkt router, sweex wireless 11mbs, ook nog niet eens. Kom wel bij router maar kan niet vanuit router op inet. Gaat weer lekker bij casema. Hopen dat ze snel met power komen (zal je wel voor moeten bellen, al is het nu hoop ik wel bekend bij ze) en hopen dat ik router aan de praat kan krijgen met inet.

11. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Aarg, blijkt alleen Sitecom compatible te zijn met Casema. Wij dus sitecom router gehaald. Instellingen zoals in handleiding vermeld staan uitgevoerd, maar nee hoor, kan nog niet via router op inet:'-( Soms gaat ie zelfs verbinding vragen als je bij router setup bezig bent, doe je dat niet dan kom je niet verder:confused: Maarjah. Hopen dat het me straks wel lukt om m goed in te stellen.

Edit:
    Yes, hij werkt, ineens pakt ie m goed en blijft ie m goed pakken na opstarten, op bijde pc's nog wel. Damn wat ben ik blij. Nu wachten tot casema snel verbinding omzet in power ipv basic/easy.

Laatst bewerkt: 7 nov 2003
  12. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Heb echt spijt dat we Wanadoo genomen hebben. Zouden we vandaag eindelijk Power, het aangevraagde abbo, krijgen, hebben we het nog niet. Nu heb ik een up en down van 60/16 kb/s maar dit lijkt me zelfs te langzaam als Premium abbo, toch?

13. Corolla Friend

Corolla Friend Bhuddymahn

Leuk Bevonden:
    1
    Ok, dan hier maar:

M'n Pa wil van Kabelfoon Kabel naar ADSL overstappen. Kzat net te kijken op wanadoo.nl en zag dat t wel aardig voordelig was. Geen datalimiet ook nog (ADSL lite) en een gratis USB modem zonder aansluitkosten.

De Vraag: Is Wanadoo ADSL Lite Met Usb Modem Geschikt Voor XBL? (met router?)

= CF =

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    USB is niet geschikt voor een directe connectie met Live ... USB is ook niet geschikt als je straks een snellere verbinding wilt nemen

je kan wel op live komen als je werkt via ICS = Internet connection sharing ... maar dan moet je computer dus aanblijven staan als je live gaat spelen .. tevens heb je dan nog een netwerkkaart nodig (zit al in de meeste computers ingebouwd) ...+ een cross cable

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

let wel op bij Wanadoo ... alleen de eerste 6 maanden is deze
    19,95 ... daarna word ie duurder!

16. willow

willow xbox360!!!

Leuk Bevonden:
    0
    hela

Corolla friend.......

als ik jou was zou ik overstappen op Kabelfoon Premium, dies iets van € 38 per maand...de snelheden hebben ze ook weer verhoogt van 768 naar 1024 ofzo en de upload van 128 naar 196, zoiets d8 ik..

ik heb zelf uiteraard premium, maar werkt nu helemaal uitstekend met die verhoging, nu helemaal nooit geen problemen meer met lag...vroeger had ik het heel af en toe

maar suc6

17. pkruyt

pkruyt Dutch-sniper

Leuk Bevonden:
    0
    xbox live!! adsl/wanadoo HELP!!

Hallo luitjes,

Ik heb wanadoo adsl basic en ik wil graag xbox live!! met een directe verbinding.
    Ik heb een Sweex analoog modem en als ik probeer te installeren dan krijg ik een DNS error!! Ik heb de juiste getallen ingevuld volgens wanadoo, maar nog steeds die error.

Wie kan mij helpen??

18. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Re: xbox live!! adsl/wanadoo HELP!!

Vul het DNS adres eens in in je Xbox settings. De DNS server van Wanadoo is volgens mij 194.134.5.5.

PS: Een verbinding via een router is dus géén directe verbinding! Met een directe verbinding bedoelen we een XBox die rechtstreeks aan een kabel- of adslmodem wordt aangesloten, zonder tussenkomst van routers of PCs.

19. pkruyt

pkruyt Dutch-sniper

Leuk Bevonden:
    0
    Die Sweex is een Router+adsl modem dus dat moet geen probleem zijn en ja die DNS had ik al ingevuld, maar weer een DNS error!!

20. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Heb je ook al een PC op die router aangesloten, en zo ja, doet die het dan wel? En met welke instellingen?

Deel Deze Pagina