1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] [Centraal] Wanadoo en Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door nnex, 26 feb 2003.

  1. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja, daar heb je groot gelijk in. Daarom is er een FAQ en je kunt nog veel meer informatie vinden door gewoon deze thread te lezen.

    Eigenlijk weet je dan wel alles wat je moet weten, dus je vraag is daarmee beantwoord. Suc6 ermee en see you soon on Live!
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Bij Wanadoo kan je kiezen of je gebruik wilt maken van ics of een router ... neem in iedergeval een ethernet modem ... dan heb je later geen spijt (voor een ethernet modem moet je wel betalen) ... en dan kan je later beslissen of je nog een router wilt kopen
     
  3. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    Allebei bedankt,

    @Fardo:
    Bedankt voor je reply ;)

    @ Pejannl:
    Ok, dan zal ik ff 30 pagina's doorlezen (niet sarcastisch bedoelt!)als het antwoord er echt staat tenminste ;)
    Op welke FAQ doel je trouwens?
    (als je wilt kan je het me het beste pmen ;))
     
  4. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
  5. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb Lite bestelt bij zo'n winkel 1024K/Bit'es
     
  6. Ik zit er ook aan te denken om binnenkort adsl-lite van wannadoo te nemen. Alleen als ik even een paar pagina's terug begin te lezen, lees ik aardig wat ontevreden reacties over wanadoo.
    Zijn dat allemaal reacties van mensen met wanadoo cable? Of zijn zowel cable en en adsl van wanadoo een beetje bagger?

    Vast bedankt.
     
  7. XireoN

    XireoN Me 'ead 'urts...

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Lite verbinding van Wanadoo ADSL, en heb nog nooit problemen gehad op Live.

    Als je een Alcatel SpeedTouch 510 ethernetmodem krijgt, is het super simpel:
    - Connect modem to pc.
    - Draai cd'tje van KPN (of browse naar 10.0.0.138, en input daar username en password. Niet vergeten settings dan te SAVEN...).
    - zet modem uit, en connect met xbox.
    - Zet modem weer aan, wacht +/- 1 minuut, start XBOX, en verbind met LIVE!
    - Veel plezier :-D

    Tip: Leg 30 Euro erbij voor een multi-pc modem. Heb je gelijk 4 aansluitingen, en geen router meer nodig. (Normaal eth. modem 69, multi 99).

    Als iemand dit al eens gezegd heeft, mijn excuses (Geen zin om 30 paginas te lezen).

    Succes ermee...
     
  8. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    laat maar
     
    Laatst bewerkt: 4 nov 2004
  9. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok het volgende heb wanadoo power (6mb down – 786 kb Up) en op één of andere manier herken xbox live niet deze snelheden

    Op wolfenstein recommend hij 6, maar als ik hem op 16 zet (oversized dus) is het ook gewoon speelbaar. Maar ik wil m`n server niet elke keer oversizen, want mensen joinen daardoor minder snel. Je krijgt namelijk die melding dat je meer host dan je aan kan, wat eigenlijk nu niet het geval is :confused:

    Iemand een idee hoe dit op te lossen is, SIC jij had dit toch ook, had jij een oplossing of moet ik er maar mee leren leven.

    Meer mensen dit probleem met wanadoo?
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    xbox live herkend het wel ... word klagen bij je provider ... tevens controleer xbox live met een server in amerika ... dus heb je een hoge ping ... en kan je ook minder mensen hosten .. probeer eens voor de grap of je meerdere mensen kan hosten
     
  11. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan maximaal hosten op wolfenstein (16players), maar hij recommend maar 6

    snelheden heb en haal ik ook, maar op het moment dat hij meet hoeveel je kan hosten komt die met die belachelijke 6 :confused:

    weet dat Sic nl het zelfde had
     
  12. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Jeb dat komt door de hoge ping ... dan zijn de snelheden goed ... dit kan je dus niet oplossen ...
     
  13. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    en wanadoo / casema kan dit ook niet oplossen?
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Nee. Dit is een Netwerkcode probleem (net code van RTCW of een andere game) iedereen heeft dit probleem
     
  15. DarthMaster

    DarthMaster Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Gooi er gewoon routertje tussen. heb ik ook gedaan. IK heb 150 euro uitgegeven om mijn ps2 online te krijgen. Ik had heel veel dingen geprobeert, ik kocht een goede router van e-tech (adsl/modem router) en zit nu lekker op internet te gamen. Dus router kopen en alles is opgelost.
     
  16. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    FF een vraagje. Dit gaat eigenlijk alleen over wanadoo hoor en niet over live.

    Als ik wanadoo cable easy neem, Hoeveel KB/s up en download heb ik dan?
    En kom ik naast die 68 euro Geen andere kosten tegen?
    En kan ik mischien beter een hulp pakker vragen en geen monteur. Alle kabels zijn al aangelegd natuurlijk.
    En moet ik er een andere kaart inzetten?

    Al vast heel erg bedankt.
     
  17. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    MIsschien zou je eens op de site van wanadoo kunnen kijken? Daar staat het ook goed uitgelegd voor potentiele klanten.
     
  18. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    kan ik de ping eigenlijk niet wijzigen ???? of beter gezegd Wanadoo?
     
  19. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Nee, helaas. De hoofdserver staat waarschijnlijk in Amerika, dus er is weinig aan de hoge ping te doen.

    @Home, Wannadoo; volgens mij heeft alles er last van.
    enkel had ik met adsl van planet wel de juiste waarde voor het aantal spelers dat ik kon hosten, toch vaag.
     
  20. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    met adsl had ik ook nergens last van, begon met wanadoo allemaal

    maar ja volgend jaar maar weer terug naar adsl, of weet ik wat voor netwerk we dan hebben
     

Deel Deze Pagina