Wanadoo & HUB --> HELP
HI, ik probeer al een paar dagen mn xbox live te krijgen maar werken ho maar.. Direct werkt niet en via een HUB ook niet.. wie kan mij helpen met de juiste settings?
A: Abonnement
1: Naam provider[Wanadoo]
2: Soort abonnement (naam, type)[Basic]
3: Kabel, ADSL, of anders? [ADSL]
4: Up- en downloadsnelheid
B: Hardware[Pc met windows XP]
1: Modem merk en type[Home Touch (KPN)]
2: USB modem? (ja/Nee)[Nee]
3: Router ja/Nee (en evt merk/type)[Nee]
4: Via PC Ja/Nee (indien ja, welke Windows versie en taal?)[Nee]
5: Direct Connection Ja/Nee[Liever via HUB]
6: Crossover kabels in gebruik?[Nee]
7: Hub in gebruik?[Ja]
C: Als je ook een werkende aansluiting voor je PC hebt;
1: TCP/IP adress, netmask, gateway[/volgens ipconfig 212.129.161.183 ; 255.255.255.0 ; 212.129.161.183]
2: Staat TCP/IP op autoconfig (op de PC)?[/ja]
D: Xbox Settings
1: Als je de Xbox aan zet zonder disk erin, krijg je dan Xbox Live te zien?[/ja]
2: Dashboard versie?[/?]
3: Als de netwerkconnectivity faalt, hoever komt ie in de test?[/tot aan dns]
4: Wat is de exacte foutmelding?[/Dns error]
5: Indien DNS goed gaat en Xbox Live niet, druk op Y. Wat zijn de X, Y en Z codes?[/nvt]
Laatst bewerkt: 12 apr 2003