[XOne] [Centraal] Wanadoo en Xbox Live

Discussie in 'Games' gestart door nnex, 26 feb 2003.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Re: Wanadoo & HUB --> HELP

heb je een firewall?

You are running firewall software in Windows that is blocking the ports that Xbox Live requires.
    A firewall is a security system that acts as a protective boundary between a network and the outside world by blocking network traffic on certain ports. If your modem supports Ethernet connections, connect your Xbox console directly to your modem (bypass the router), and then see if the problem is resolved.

If you can connect to the network when you bypass your router, you may have to configure your firewall software to allow network communication on the specific ports that Xbox Live requires.

For Xbox Live to work correctly, the following ports must be open:

• UDP 88
    • UDP 3074
    • TCP 3074

2. Rapido

Rapido Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb wel een firewall (zone alarm) maar deze draait op mn pc. Ook als ik een Direct Connect wil maken doet hij het niet.. heb ook gemaild voor hulp met de moden upgrade maar nog geen reply.

txs

3. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nie ales gelezen maare wat moet je allemaal invullen voor direct connectie met wanadoo premium en waar zou je dat kunnen vinden

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    deze thread door lezen ;)

5. the master

Leuk Bevonden:
    0
    hoe snel hoord premium te up en down

hij is NU maar 40 down en 5up:mad:

Laatst bewerkt: 18 apr 2003
  6. 60 up en 12 down (d8 ik)

7. the master

Leuk Bevonden:
    0
    op me xbox is het veel hoger zegt die ul436 en dl1425 ongeveer

8. .: JP :.

.: JP :. Shaken, not stirred!

Leuk Bevonden:
    0
    Wanadoo werkt niet direct met motorola modem. Wel met een com21 (uitgeprobeerd bij me broer).

Betekent dit dat ik een nieuw modem moet gaan kopen als ik de content van Splinter cell will downen of Whacked online wil spelen. Dit lukt me namelijk niet en ik heb het Motorola modem, ik baal echt als een stekker!

|:-

p.s. Weet iemand dan waar ik zo'n com21 modem kan krijgen?

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben bang dat dit de oplossing is ... mogelijk kan je ruilen met je broer :D

Com21 kan je waarschijnlijk bestellen bij Wanadoo ... misschien ruilen ze hem om ... omdat je een goede klant bent.... ;)

10. .: JP :.

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha even een spraakverwarrinkje want dat was een quote van iemand anders van die broer! Zo een goede klant ben ik niet want volgens mij zit ik alweer dik over het datalimiet heen...

;)

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    zoekt ff in tweakers ... misschien vind ik daar de modem die jij zoekt ...

12. .: JP :.

Leuk Bevonden:
    0
    Nee helaas het modem staat er niet bij. Ik d8 altijd dat een routertje heel duur was maar dat blijkt wel mee te vallen hè? Wat is het goedkoopste routertje voor mijn Wanadoo Cable basic abonnement waarbij dus ook Xbox Live (dus ook content downen en whacked enz spelen) perfect werkt?

13. the master

Leuk Bevonden:
    0
    wil ik ook wel weten misschien een draytek 2300 heb ik gehoord www.draytek.nl

14. .: JP :.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus een sitecom gekocht en hij werkt niet! Ik heb op de sitecom site gekeken en zij ondersteunen dat LP2T of zoiets protocol nog niet, deze maand komt er een firmware upgrade uit die deze problemen verhelpt. Even afwachten dus. De routers was wel lekker goedkoop. Koste maar 70 euro!

15. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    GVD

EN ik kan niet live met Wanadoo basic, EN die Motorola modem werkt niet met een direct connection lees ik hier... :mad:

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    klopt Wanadoo ADSL Basic (Cable Basic is goed) is te traag (en je hebt het bijkomende probleem dat je een download limiet hebt) met on-line gamen gaat het heel snel ... misschien upgraden naar Premium?

Jeb motorola is ook een probleem :mad: ... ik hoop je ooit on-line te zien

17. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Ik heb Cable Basic ?!?!?

En die heeft een uploadstream van 64kbit, en dat is te traag toch ?

Upgraden naar Cable Premium heeft ook geen zin, omdat die f*cking Motorola modem niet compatible is....

ADSL kan ik niet nemen (geen tel. lijn) dus het houdt helaas op, geen XBL in huize Bateman :mad:

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    64 kbit is idd veels te laag .. dan heb je inderdaad nog een probleem... Upgraden en een nieuwe modem kopen ...

Ik leef met je mee ::'-(

19. PBateman

Leuk Bevonden:
    233
    Toch vind ik het echt onzin, met dezelfde modem en internetverbinding speel ik lag-vrij op de PC games als Raven Shield, Warcraft III etc.

20. .: JP :.

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je daar nou bij!?! Ik speel al een maand of twee met deze verbinding en het werkt perfect! Ik had het eerst gedaan via ICS maar nu heb ik een Sitecom DC-202 routertje gekocht en nu kan ik ook de content downen enz. Sitecom gaat namelijk binnenkort een nieuwe firmware upgrade uitbrengen die de problemen met de router voor het L2TP protocol dat Casema plots ging gebruiken verhelpt.

Xbox Live met Casema Broadband Basic werkt dus prima!!!

Deel Deze Pagina