1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk DS-spel moet ik kopen?

Discussie in 'Nintendo Hardware' gestart door Siemenn, 23 jul 2010.

  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444


    [gb]Welk DS-spel moet ik kopen?[/gb]

    Het is weer vakantie en de Nintendo DS's worden er weer bij gepakt en klaar gemaakt voor de reis en camping. Maar welk spel is nou leuk voor op vakantie? Welk spel kan jou bezighouden tijdens de verveling op vakantie?

    In dit topic kan je advies vragen aan andere gamers, want misschien weten zij wel nog leuke spellen voor je. Zit je te twijfelen tussen het kopen van de legendarische Mario Kart DS en de geniale New Super Mario Bros? Dan is dit topic iets voor jou.

    Heb je totaal geen idee welk spel voor jou geschikt is, dan heb ik hier een klein opzetje dat je dan kan gebruiken (credits naar Jort). Zo kan je het duidelijk maken waar je nou echt naar zoekt, en is het duidelijker voor de andere gamers om je te helpen.

    HTML:
    [b]Games in bezit:[/b]
    [b]Budget:[/b] €
    [b]Genre:[/b]
    Probeer zijn format dan ook aan te houden! Als we niet weten welk genre je leuk vindt of welke soortgelijke games je al hebt, kunnen we je ook niet helpen! Je kunt ook zelf alvast wat onderzoek doen. Op Gamerankings kun je zien hoe een game wordt ontvangen door de pers. Daarnaast kun je ook de reviews lezen op IGN. Voor actuele prijzen van games kun je het overzicht op Budgetgaming gebruiken.

    Hopelijk heeft men iets aan dit topic. :)
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2010
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik ga volgend weekend (eind juli) op vakantie en wil graag wat leuke spellen meenemen, omdat ik wel ben uitgekeken op de spellen die ik nu heb. Weet iemand nog leuke spellen voor mij? Ik vind spellen als Henry Hatsworth in The Puzzling Adventure (puzzle) leuke spellen!

    Games in bezit:
    • Advance Wars: Dark Conflict
    • Age of Empires: Mythologies
    • All-time classics
    • Bomberman 2
    • Elite Beat Agents
    • FIFA 10
    • Henry Hatsworth in The Puzzling Adventure
    • Mario Kart DS
    • Mario Party DS
    • Mario & Luigi Bowser's Inside Story
    • Mario & Sonic at the Olympic Winter Games
    • Mario & Sonic at the Olympic Games
    • New Super Mario Bros
    • Pokémon Diamond
    • Pokémon HeartGold
    • Pokémon Pearl
    • Pokémon Platinum
    • Pokémon SoulSilver
    • Sonic & SEGA All-Stars Racing
    • Sudoku Gridmaster
    • Tetris Party Deluxe
    • The Legend of Zelda: Phantom Hourglass
    • Top Spin 3
    • Yu-Gi-Oh 5Ds World Championship 2010 Reverse of Arcadia
    Budget: Geen.
    Genre: RPG, Puzzle, Strategy of Race.

    Andere 'goede' spellen mogen ook worden gesuggereerd.
     
  3. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Beide Layton-games zijn erg leuk en lang houdbaar. Voor de rest: Beat City en Rhythm Paradise :) En Mario & Luigi Partners in Time misschien? Deel dat voor Bowser uit is gekomen.
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Als je Puzzel spellen leuk vind is er echt niks leukers dan de Layton games,

    Of anders Chrono Trigger of 1 van de Final Fantasy remakes :)

    Of die mario RPG , die was inderdaad ook goed te pruimen.

    Of als je nog niet genoeg hebt van Advance Wars (en zeg nou zelf, daar krijg je nooit genoeg van :D ) Advance Wars: Days of Ruin
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Heb veel positiefs gelezen over Advance Wars: Duel Strike en Days of Ruin, ja! Zal eens kijken of er verschil tussen zit, aangezien ik de nieuwste Dark Conflict versie heb. :)

    Ik zal eens naar Layton gaan kijken, lijkt me leuk! :)

    Chrono Trigger heeft mijn broer ook, ziet er best goed uit. Misschien zijn spel eens lenen op vakantie :+

    Bedankt! _O_

    Rhythm Paradise vond ik niet erg veel aan, maar blijkt wel goed te zijn. En ik heb al Elite Beat Agents en dat vind ik toch echt het beste 'muziek-spel' :+. Wil wel misschien nog ergens een tweedehands Guitar Hero halen, lijkt me wel leuk met die knopjes.

    Mario & Luigi Partners in Time zal ik eens naar kijken voor het geval Bowser's Inside Story niet veel aan is.

    Merci beaucoup. _O_
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2010
  6. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Days of Ruin = Dark Conflict :)

    Probeer dan Beat City ook eens uit als je kan. Is net zoiets al Rhythm Paradise, maar net wat anders. Ook erg leuk in ieder geval!

    Ook is er net een nieuwe Dragon Quest uit die ook erg goed schijnt te zijn. Heb hem zelf nog niet uitgeprobeerd, maar ik ga dit binnenkort wel doen!

    Alice in Wonderland is trouwens ook leuk. Lijkt erg kinderachtig, maar de gameplay is behoorlijk diep en juist niet kinderachtig.

    Een echt puzzelspel: Neves. Met een aantal terugkerende vormen moet je proberen andere afbeeldingen te maken. In het begin vrij simpel, maar uiteindelijk erg uitdagend!

    Picross en picross 3D: Sowieso halen als je van puzzelspelletjes houdt. Erg lang houdbaar ook!

    The World Ends With You. Moeilijk uit te leggen wat voor soort game het is. Gewoon even wat info bekijken op internet maar dan ;)
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2010
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Picross is echt het beste spel wa tik heb voor de DS _O_
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hoe heet die andere Advance Wars dan? Gewoon Advance Wars DS?
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Je hebt Advance Wars: Dual Strike en Advance Wars: Dark Conflict (= Days of Ruin). Dual Strike blijkt de beste te zijn, maarja. :3
     
  10. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Zoals Siemenn zegt. Duale Strike dus. Echt veel verschil zit er niet tussen beide hoor. Zijn beide erg goede games!
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, leuke spellen om te spelen.

    Pokemon blijft ook altijd geniaal, maarja, weinig zin om opnieuw te beginnen. 8)
     
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Pokemon is juist leuker met lvl 10 beesten dan met lvl 60 destroyers-of-all-evil mighty Pokemons.
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Klopt, begin is altijd het leukst. Later krijg je alle 'legendarische' pokemons en word het gewoon saai.
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Mijn zusje heeft nu ook een DSi en wil er Pokemon ophalen. Wat raden jullie mij aan om eerst te doen, Pearl/Diamond/Platinum (En daar uit dan Platinum?) of eerst Heart Gold (Soul Silver wil ik niet :+).
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Maakt volgens mij niet echt uit, zijn twee hele verschillende verhalen.

    Heart Gold is een 'hermaak' van Gold, wat een eerdere generatie pokemons bevat als Pearl/Diamond/Platinum.

    Heart Gold zou ik doen omdat het de vorige generatie pokemons bevat, en het nieuwste spel is; (grafisch) beste.
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Denk dat je weinig DS games zult vinden daar :+
     
  17. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb ze beide, ik vind Heartgold leuker dan Platinum. Daarnaast heeft Heartgold nog de pokewalker (maar dit had voor mij geen meerwaarde).

    Nog even een vraag:
    Komt Megaman Zero collection ook nog naar Europa? Volgens mij is het al uit in Amerika (niet zeker).
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ge-edit :+
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Voor zover ik weet en heb gehoord is deze nog niet uit in Nederland en komt deze game hier ook niet meer, toch jammer aangezien dit spel als een vrij goed spel word beschouwd.

    In Amerika is die inderdaad al uit.
     
  20. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb hem geïmporteerd. Erg leuke collectie!
     

Deel Deze Pagina