1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 31 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Wat is dat tegenwoordig toch, spellen zijn zo snel uitgespeeld :eek: Dacht dat Mirror's Edge wel een lange verhaallijn had, maar daar heb ik me dus toch in vergist. In ieder geval bedankt Fiasco. Wellicht vind ik hem op de Bazaar voor een prikie :)

2. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Is Call of Duty 2 nog de moeite waard ? Spelen er veel mensen online, en is het het waard tegen Viva Pinata?

3. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag dat je Call of Duty 4 hebt.
    Die is een stuk beter dan deel 2, dus ik denk niet dat je er veel plezier aan zult hebben...
    Als je toch nog twijfelt, HIER een link naar de review van het spel.

4. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou het wel doen, Cod 2 is gewoon heel anders dan deel 4. Cod 2 vind ik minstens zo goed als deel 4. Het is alleen wat simpeler, het mist perks en diepgang. Hier hangt het echt van skills af. Ik vind Cod 2 een erg goede shooter.

5. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Sowieso is het de moeite waard tegen Viva Pinata. Call of Duty 2 is een goede shooter, en de online mogelijkheden zijn ook vet. Het is natuurlijk wel minder dan de nieuwere delen. De singleplayer is ook nog wel leuk!

6. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ja oké. Want dit is ook echt de enige CoD die ik mis, voor de rest heb ik alle CoD's uitgespeeld :D

Dusja, ik denk wel dat ik het doe, maar weet iemand toevallig of er nog wel wat mensen spelen? En dus dat je wel een match kan vinden?

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    denk dat dat heel moeilijk wordt,.. COD2 heeft het lang volgehouden online omdat deel 3 niet zo geweldig was en niet iedereen van de moderne setting van 4 houdt maar nu deel 5 ook al uit is denk ik dat inmiddels iedereen wel zo'n beetje is over gestapt naar een nieuwer deeltje.

maar allicht dat er nog een paar mensen het spelen , verwacht alleen niet dezelfde aantallen als je nu nog bij cod4 ziet :D

8. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, inderdaad. Dat snap ik nog net wel :+

Maar kan iemand bevestigen dat er nog wel een stuk of 100 man speelt? Want ik denk dat ik de online modus ook wel wil checken als ik de game ga halen :D

9. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ik denk dat degene die nu nog CoD2 hebben je keihard ownen online, maar ach :+

10. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Dat is die gewend.

11. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lol :lol:

Er zijn vast wel mensen die online spelen maar niet zo veel.

12. Gert.

Gert. Guest

Op dit moment zou ik echt gaan voor Halo Wars.
    OewjaahO-)

13. Spartan B028

Spartan B028 Kamerikaan

Leuk Bevonden:
    0
    Is Guitar Hero World Tour echt vet? Of gaat het op den duur vervelen?

14. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Dat ligt eraan.. Als het je trekt zal het je nooit gaan vervelen, ik speel al RB en GH sinds dat GH2 uitkwam, heb alle delen aangeschaft en het heeft me nog nooit verveeld.

Dat terwijl een vriend ook GH heeft gekocht en het wel leuk vond, maar er op een gegeven moment toch mee gestopt is. Dus als je het leuk vind gaat het niet vervelen, maar als het je toch niet helemaal aantrekt kan het in de kast verdwijnen.

Ik zeg kopen :+

15. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    misschien kan je beter eerst een oudere versie kopen 2/3 om te zien of het je ligt, natuurlijk heb je dan minder mogelijkheden, maar het principe is niet veranderd.

Laatst bewerkt: 3 mrt 2009
  16. japie06

japie06 Kaasfabriek

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek een leuke multiplayer game die nog veel op online wordt gespeeld. Het liefst iets van een shooter. Ik heb al COD 4 en Halo 3 maar daar ben ik nu een beetje op uitgekeken. COD 5 lijkt me niks, COD 4 is toch beter. Ik zat zelf te denken aan Left 4 Dead? Heeft iemand anders nog een suggestie?

17. Syn3rgy

Syn3rgy Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Left 4 dead is zeer vermakelijk online! Verder een goede shooter.. Gears of War 2 is ook goed , alleen last van lag soms :eek: ( ik niet zo maar andere wel )

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    L4D is niet het type shooter wat je nu speelt. Het is eigenlijk meer een coop game. Gears is ook een goede keuze maar type online moet je liggen.

19. bombach

bombach Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zoek nog een leuke racespel ik dacht zelf aan midnightclub l.a. of need for speed undercover maar ik heb gehoord dat die bagger is

20. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Midnight Club is beter dan NFS. Midnight is wel pittig, dus als je dat niet erg vind is Midnight een top spel! :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina