1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 31 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Star Wars lijkt me wel wat :). Tomb Raider, ik heb daar niet zoveel mee. Thnx iig :).

(Heb ondertussen Viking: Battle for Asgard & Shaun White Snowboarding gekocht, om me daar voorlopig mee te vermaken, maar ik ben nog steeds op zoek naar games hoor )

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Fallout 3 is ook wel wat voor jou als je RPG wil, en wel ergens voor €30 te vinden (budgetgaming.nl/xbazar)

3. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Toen ik naar deze lijst keek miste ik eigenlijk 4 games :)

Dat is natuurlijk de oude topper Splinter Cell Double Agent. Het spel moet je wel liggen, maar is voor de 10 euro het zeker waard om te proberen.

Ik miste Skate (2). Kan natuurlijk eraan liggen dat jij dat totaal niet leuk vind, maar voor als je er nog nooit naar gekeken heb kan ik het je aanraden.

En ik miste eigenlijk Condemned (2). Zeker een serie die het waard is om alsnog aan te schaffen. :thumbs:

Ook heb ik hier nog Top Spin 3 liggen en dat is een game waar ik me ook uren mee vermaakt heb.

Voorderest heb je daar een mooie lijst aan games. :+

Laatst bewerkt: 24 mrt 2009
  4. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Condemned 1 had ik ooit geleend van een maat toen ik net m'n xbox had. Die heb ik echt voor helemaal uitgespeeld (achievement 910/970 :)). Condemned 2 zag ik liggen voor 18,99 bij de MM in Rotterdam - Alexandrium. Die wil ik inderdaad nog steeds aanschaffen.

Skate 2 vind ik nog te duur, als ik kijk op budgetgaming :).

Splinter Cell moet ik inderdaad nog aanschaffen. Goede tip.

Top Spin 3 wilde ik gisteren bijna aanschaffen, maar koos toch voor Shaun White. Ik zie hem op internet voor 25 :). Leuke prijs.

5. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan kiezen tussen Mirror's Edge en Gears of War 2. Wat is meer geschikt voor de Single Player, voor iemand die ook altijd in is voor een sterke Multi Player, voor iemand die ook Co-op waardeert, en last but no least: Sterke replaywaarde!

En iemand die van shooters ála Call of Duty houd. :)

6. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Gears of War 2 :cool:. Alleen is het schieten anders dan Cod volgens mij :p.

7. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm.. nu zou ik kopen street fighter Iv en daarna GH WT8)

Edit alizor: gears of war schieten is idd anders want het camera beeld waaruit je loopt is anders.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Absoluut GOW2. Mirror's Edge heeft als je het spel speelt zoals het bedoelt is bijna geen schietactie, heeft geen multi, heeft geen co-op en heeft alleen replaywaarde als je het leuk vind om je eigen tijden te verbeteren.

9. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt,mirrors of edge heeft minder schietactie maar wel veel coole vecht truukjes. Maar gears of war 2 heeft het allemaal;)

10. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond aan Gears of War 1 een grote nadeel dat de camera/besturing zo irritant was. En met name het sprinten, dan.

Is dat te veranderen? :)

11. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Nee, dat is juist een van de gameplay elementen. Dat is dus niet te veranderen ;)

12. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, jammer. En Mirror's Edge: Is de Single Player lang? Eentonig?

En Gears of War 2: Ik heb gehoord dat er een patch was uitgebracht vandaag. Heeft dat de online problemen een beetje kunnen oplossen? :)

13. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Mirror's Edge single player duurt zo'n 6 á 7 uur de eerste keer. Dan kun je nog speedruns doen en time trials en nog achievements halen. Toch nog aardig wat tijd voor.

Gears of Wars online problemen zijn nog niet helemaal verholpen, bij de één werkt het wat beter dan bij de ander.

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Single Player heb je zo uit van ME, maar is wel heel erg tof. ME is als seks hebben maar in een paar seconde klaar komen, lekker maar te snel voorbij. 8)

GoW2 is over het algemeen nog steeds slecht online, zal ook niet veranderen.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Je plaats nu een paar woorden die je beter niet bij elkaar kan zetten. ;)

16. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Heb je ons soms nog wat te vertellen? :9

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij heeft ook nog wat geedit. ;)

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nee, maar kon even niks anders verzinnen. 8)

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Bij sex hoef je anders niet om de paar seconden overnieuw te beginnen omdat je van je vriendin afflikkerd

20. d-arnhem

d-arnhem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo ik weet niet echt waar ik me vraag kwijt kon maar er werd soms geadverteerd op de pagina van xbox world in het rechter kader of boven in[waar nu llink staat] naar een website,waar je games kon bestellen zoals de halo aanbieding toen,het komt alleen niet meer in me op wat de naam van de website was.

sorry als ik het verkeerden topic heb geplaats...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina