1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 31 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Devil May Cry 4 is ook goedkoop geworden. Of Ninja Gaiden 2 misschien, maar die is geloof ik nog fullprice.

2. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek wel realisme. Maar dan dus niet al te moeilijk. Ik denk dat Virtua Tennis 3 of 2009 dan de beste keuzes zijn? Al is het bij 2009 natuurlijk nog afwachten hoe het nou precies gaat worden.

3. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Op dit moment zou ik gaan voor resident evil 5 en als arcade game megaman 9:9

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Viking vond ik echt een SUPER toffe game, echt ondergewaardeerd. Leukste game die ik heb gespeeld in 2008. Die moet je dus zeker proberen. En anders Devil May Cry, ook echt een aanrader. Heeft veel meer moves als Viking (nogal simplistische controls) en is dus wel iets dieper. Erg tof om die game te masteren. Voor een hersenloze hack n slash gewoon Viking pakken.

5. Scarface55

Scarface55 Guest

Resident Evil 5 , ik heb net de demo gespeeld. Ik had er veel over gehoord maar het viel best tegen. Ik vind het te traag gaan , je kunt niet lopen tijdens het schieten en het is allemaal niet zo mijn ding.

Als je richt hoort de beeld mee te draaien net als COD maar ik zie alleen een kleine laserstraal heen en weer gaan , niets voor mij *)

6. dalamin

dalamin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Resident evil 5 is wel een vette game hoor. Tis oude stijl met stilstaan en schieten maar dat maakt het wel weer geinig. Het is inderdaad wel ff wennen omdat je met vele shooters van tegenwoordig kan lopen en schieten.

Heb gister The Godfather 2 al binnen gekregen had het besteld bij gameorder.nl. Release staat pas op 9 april. Dat hebben ze snel gedaan! Ook een mooie prijs en geen verzendkosten.

Godfather is ook een top game!

7. 1var

1var Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Welke zou ik kopen?

Godfather 2 of Wheelman

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Godfather 2, of geen van beide! :eek: Je kan op de frontpage van XBW de review van The Wheelman lezen. Mocht dat verhaal je écht aanspreken, is de koop te overwegen, hoewel ik nog even zou wachten tot deze goedkoper is.
    The Godfather II schijnt een verbetering ten opzichte van het vorige deel te zijn, dus als je die leuk vond is deel twee zeker geen verkeerde keus! Beide spellen zijn echter geen toppers (gelet op het gemiddelde van recensied e.d.).

9. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Moet deel 1 ook nog steeds spelen. Maar ja dat zeg ik bij MoH en CoD ook nog steeds. :+

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    En FF. ;)

11. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    't Zijn beide kutgames:+

Edit: wtf @ 3 posts in dezelfde minuut

12. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    The G0dfather 2 0wned :D

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Je avatar ondersteunt je objectiviteit niet echt :p.

14. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Haha, nee niet echt he :+

15. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Godfather2 is nog slechter dan Godfather1. Die graphics (die in deel 1 al kut waren) zijn net zo kut gebleven, de besturing van de auto's blijft belabberd, de animaties van je character blijven houterig... Gewoon géén vooruitgang ten opzichte van deel 1. Dus alleen als je deel 1 helemaal de bom vindt (zoals -XboX- Freak ook wel:+) dan vind je deel 2 ook leuk. Anders niet.

16. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Hier ben ik het niet mee eens. Ik zit nu ruim 7 uur in de The Godfather 2 en zo slecht als jij suggereert vind ik het niet. Ja de game gaat gebukt onder bugs, houterige animaties en een wazige besturing. Maar je kunt er wel (oppervlakkig weliswaar) plezier aan beleven. 65 euro's is ie op geen enkel front waard, maar mocht je hem ooit goedkoop op de kop kunnen tikken, of ben je een hardcore Godfather fan? Dan is het geen miskoop.

Any opinions expressed in this post are those of the author and of the author only. :D

17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Al is die game 65 euro waard dan betaal je dat er nog niet voor. :+

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Welke LEGO game is het vetste?
    Batman, Indy of Star Wars?

19. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Star Wars duidelijk.
    En ik heb de andere nog niet eens gespeeld. :)
    (ga ze nog wel kopen)

Koop de complete saga. :cool:
    Lego + Star Wars = \o/

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Het probleem is juist dat ik Star Wars lame vind. Ik had dan ook zo gehoopt dat iemand Batman of Indiana zou zeggen :p.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina