1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 31 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beemrrr

Beemrrr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, wordt tijd voor mij om een nieuwe spel te kopen. Welke spel is leukste om online te spelen? ik speel nu nog alleen maar fifa 09 heel vaak online en cod4 soms. dus ik hou spellen van dat soort genre.

2. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Ik vind Skate 2 toch wel erg leuk online... ik weet niet of dat echt de game is die je zoekt maar vooral de freeskate is erg leuk....

of Halo3 misschien
    ?

Laatst bewerkt: 24 apr 2009
  3. Beemrrr

Beemrrr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben niet echt een skateboarding fan en halo vind ik niet echt realistisch... ik zit zelf te denken aan street fighter 4 maar ben bang dat het maar te eentonig is. Avontuur spellen die een verhaal heeft vind ik ook leuk netals gta 4 maar die heb ik al uitgespeeld en de online modus daar vond ik niet zo goed.

4. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    CoD: WaW? Als je CoD 4 tof vond en van een WO II setting houd ;).

5. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik zoek een nieuwe game.

Weet alleen niet of ik Ninja Gaiden II (al eens gehad), Wolverine of Rock Band 2 zou halen.

Laatst bewerkt: 26 apr 2009
  6. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Rock Band 2. Geen twijfel mogelijk :+

EDIT:
    Nee serieus.
    Ligt eraan wat je het liefst wil spelen natuurlijk.

7. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik begin me nu namelijk een beetje te irriteren aan GHWT :9

8. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze allebei en vind Rock Band 2 een stuk beter qua Setlist , ik vind het fijner spelen en je hebt (tegen betaling) veel meer songkeuze. Oja en er zit Almost Easy - Avenged Sevenfold in

9. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Er wel van uitgaand dat ik alleen drums (die van GH) en microfoon heb ;)

10. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel de hele set, maar ik speel bijna alleen drums omdat simpelweg (voor mij) de meeste uitdaging in zit. Ik denk persoonlijk wel dat RB2 spelen met GHWT kit irritanter wordt dan GHWT spelen met GHWT kit.

11. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Why? En ik irriteer me bij GH vooral aan de nummers en notecharts :)

12. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Nou omdat je dan ineens zit met 1 knop(Oranje Cymbal) die je niet hoeft te gebruiken.
    Rock Band 2 notecharts vind ik wel goed en nummers zijn fantastisch.(Iets meer Metal)

13. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ja daarom weet k ook niet zo goed wat ik zou halen ;)

14. KEN_123

KEN_123 HipHop is not HipHop no more

Leuk Bevonden:
    52
    Ik wil een hack 'n slash kopen, maar heb redelijk klein budget (ongeveer 30 euries) en heb 3 games is gedachte:

- Devil May Cry 4
    - Ninja Gaiden
    - Viking: battle of asgard

Welke zouden jullie doen? Graag ook waarom's, hier kan ik mijn keuze beter op maken :p

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Devil May Cry 4 is de beste van de drie in mijn optiek. Het heeft een leuk verhaal met aardige personages, ongelooflijke stoere filmpjes en dito actie. Uiteindelijk heb je ook een tweede personage om mee te spelen met unieke wapens en moves. Af en toe een puzzeltje oplossen of wat goed timen met springen enzo. Is wel moeilijk, maar als je begint op het makkelijkst moet het te doen zijn.

Ninja Gaiden II is ook een goed spel, maar vele malen minder dan het origineel. Het is dit maal ALLEEN MAAR vechten en er zijn zat meer irritante tegenstaders dan in het origineel en het lijkt ook minder op tacktiek aan te komen dan in Nina Gaiden I. Wel erg bloederige en vette actie, maar te weinig variatie, te weinig verschillende vijanden en werd zelfs saai voor mij.

Viking is aardig ontvangen door de pers, maar sommige mensen schijnen er helemaal verliefd op te zijn. Het is rechtoe-rechtaan hakken en stampen met een paar leuke twists zoals het bevrijden van legers die je dan ook zal zien vechten. Als je deze setting het leukst vind, vikingen enzo, is deze het leukst.

Anders zou ik toch écht voor Devil May Cry 4 gaan!

16. KEN_123

Leuk Bevonden:
    52
    Zit in devil may cry 4 ook collectables in zoals bij deel 3? Die vond ik echt gruwelijk :cool:

17. ATiQ

ATiQ Real AFG

Leuk Bevonden:
    0
    Viking is echt een toffe game!

Laatst bewerkt: 25 apr 2009
  18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Uh, welke collectables bedoel je? Moet ff denken hoor, heb 3 uitgespeeld. Maar als je 3 vet vond, vind je deze ook vet... vind persoonlijk 3 beter (werd emotioneel met Vergil op het einde, en dat filmpje na de credits _O_ ).

19. KEN_123

Leuk Bevonden:
    52
    Oke, heb nu al mijn beslissing gemaakt, DMC word het _O_ voor 30 euries is ie zeker goed :)

Edit: @ Willem Je had bij 3 collectables, weet niet welke meer, aangezien ik die bij een mattie speelde ;)

20. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Volgens mij kon je alleen Orbs en Items vinden. Bijvoorbeeld zo'n groene ster die je leven aanvult. Of sleutels om een poort te openen en dergelijke. Dat zal je in DMC4 ook vinden. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina