1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 31 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Guitar Hero kan je toch niet echt een coop game noemen :+
     
  2. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Er is wel een coop career.... :)
     
  3. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek naar een leuke game voor mijn vriendin. Iemand goede suggesties?

    Het moet een echte family game zijn, met het niveau The Sims ongeveer. 't Moet niet te moeilijk zijn in ieder geval en i.p.c. non-violent. Ook geen oppervlakkige platformer, dat doet het ook niet.

    Viva Pinata deed het redelijk, maar ze gamed amper, dus dan is camera ronddraaien en verschillende toetsencombinaties op een controller doen een beetje too much.

    Iets liefs, met een klein beetje diepgang ofzo...
     
  4. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Kung Fu Panda ?
    GH ?:cool:
    of voor veel diepgang Portal(redelijk non violent)?
    of n' Wii kopen?

    er is natuurlijk ook family Game night(mr k heb geen idee wat dat inhoud:{)
     
  5. Tsux

    Tsux Active Member

    Berichten:
    1.889
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja de Wii vind ze inderdaad geweldig, sowieso alle Nintendo achtige games :p Maar goed, om nu alle beschikbare consoles onder m'n tv te hebben staan vind ik ook weer zoiets...

    Game Night heb ik toevallig gisteren even getest, maar dat zijn gewoon bordspellen die digitaal gemaakt zijn, dus ja.. Weinig bijzonders in ieder geval.
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Guitar Hero doet 't altijd goed bij de dames. Naast mijn vriendin speelt mijn zus het nu ook :eek:
     
  7. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Budget: € onbeperkt
    Genre: muziek
    Live ja/nee: ja, er moeten nieuwe liedjes gedownload worden ;)

    Ik heb geen verstand in dit genre, maar welke gameserie is volgens jullie nu het leukste ? Rock Band of Guitar Hero ? Ik speel de game zowel in mijn eentje als met vrienden. Ik wil graag nadat ik de game heb uitgespeeld extra nummers kunnen downloaden. Ik hoop dat iemand me hier kan adviseren welke serie nou echt het leukste is, zowel in je eentje als met meerdere mensen.
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Rock Band heeft de betere DLC van de twee... vind ik ;)
     
  9. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Ga beide tracklists even langs zou ik zeggen.
    En kijk waar je voorkeur naar uit gaat.

    Ik ben het er ook mee eens dat Rock Band betere DLC heeft overigens. :)
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Zelf heb ik geen verstand van het verhaal, maar misschien kan iemand daar meer over vertellen om het antwoord op de vraag van Nick aan te vullen? Ik heb namelijk wel hier en daar opgevangen dat het materiaal van één van de twee muziekgames het snel begeeft, met name de drumkit.
     
  11. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Alle drie bedankt voor je antwoorden. Ik zal eens even de tracklist vergelijken van beide serie's. Zoals Willem al aangaf; is er een verschil tussen beide games in gameplay, hardware ed.
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Het verschil in gameplay is nihil, zeker als je nog niet bekend bent met beide reeksen. Maar de hardware is wel verschillend, dus daar moet iemand even zijn licht op laten schijnen. :)
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    De drumkit van GH ziet er vetter uit :+
     
  14. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt toch de instrumenten in beide games gebruiken ? Ik las namelijk dat de instrumenten van GH beter zijn dan die van RB1.
     
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja, dat kan.
     
  16. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Gitaar van gh2 is de beste, die van 3 is al minder, en van 4 is helemaal kut met die slide bar. Het drumstel van GH:WT had in het begin van de release bij 20% ofzo een defect iets, waardoor zoveel mensen weer terug moesten. Geen idee of dat nog steeds het geval is, maar ik weet dat er teveel onnodige problemen waren.

    Zelf heb ik een Rock Band 1 drumstel, waar ik in 7 maanden nu wel voor de 2e keer doorheen geslagen ben, maar waar wel netjes 1 jaar garantie opzit. Heb dus binnen 2 weken nieuwe terug gekregen die weer perfect mee ging (voor 4 maanden). In iedergeval heeft het RB1 drumstel geen last van problemen. RB gitaren kan ik niks over zeggen.

    Wel kan ik je iets vertellen over de setlist van GH en RB. Ik had eerst RB1 gekocht, daarna RB2 en een shitload aan DLC. Zit nu over de 300 nummers totaal, en ik kan je vertellen. Heb totaal geen spijt gehad van al het geld wat ik erin gestopt heb. Zoveel toffe nummers van allemaal geweldige bands. Heb 2 maanden geleden ongeveer GH:WT nog aangeschaft. Heb dit uiteindelijk gedaan voor 6 nummers. Of ik had derest al, of het kon me geen hol interesseren omdat het gewoon niet leuk was om te luisteren.

    Ik kan je dus maar één ding aanraden: Rock Band \o/:thumbs:
     
  17. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat de tracklists te bekijken en ik denk dat Rock Band mij wat meer aanspreekt. Moet alleen nog ff uitzoeken wanneer nou die Rock Band 2 instrumenten in de winkels liggen, die schijnen beter/stiller te zijn dan die van RB1.
     
  18. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil wat spellen gaan bestellen via gamehubs.com

    Mensen hier ervaringen mee?

    De games zijn erg goedkoop.

    Je kunt insured verzending doen maar dat kost 7 euro per game, normale verzending is gratis. Wat zijn de ervaringen met verzending van gamehubs?
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Gamehubs is prima, gewoon gratis verzending kiezen, dan komt het vanzelf je kant op..
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Verzending via UPS bij Gamehubs duurt meestal een dag of 4 maar je hebt wat meer kans dat de douane je spel onderschept en dat je er belasting bij moet betalen.


    gratis verzending duurt ongeveer een week
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina