1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 31 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon fallout 3 nemen. Het is sowieso de nieuwere en betere game.

Onthoud wel dat het een RPG blijft, RPG elementen zijn het belangrijkste deel van fallout en je kan het niet alleen op de 'call of duty' manier spelen.

Oblivion is opzich wel uitgebreider, je zult er meer uur mee vullen denk ik maar je moet wel een beetje houden van de elderscrolls serie. De magie, de magische wereld en het knokken met zwaarden, pijl en boog, daggers etc.

2. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Fallout 3 EN Oblivion, maar speel ze niet. Dit soort games moeten je echt liggen, daarom snap ik nog steeds niet dat ik er 120 euro aan heb uitgegeven. Fallout is in kwaliteit aspect geweldig, maar de gameplay is praten, zoeken, praten, zoeken, schieten. i dunno...

3. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek ook nog een goede game:cool:!
    Heb veel plezier beleefd aan GoW2 & CoD4 maar ik zoek nog een goede online shooter:)
    Misschien Skate 2 maar ik denk dat dat gaat vervelen na een tijdje.
    Weet iemand nog een goede game waar veel gamplay-uren in zit?:)
    Geen RPG!

4. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Call of Duty 5?

5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Anders Halo 3 ;)

6. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik wil eigenlijk een game die ik samen met mn vriendin co-op kan spelen & dan het liefst lekker simpel. Het moet niet te ingewikkeld zijn & geen shooter.

Games die ik heb die ze leuk vindt zijn:
    Viva Pinata, Viva Pinata - Paniek in het Paradijs, NFS - Undercover, LEGO Indiana Jones, Guitar Hero/Rock Band, Burnout Paradise.

7. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Lego Batman misschien. Viva Pinata Party Animals?

8. RvQ

RvQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan unreal tournament 3 te kopen (2x). Volgens veel bronnen op internet kan je hiermee splitscreen system link (2 spelers per xbox en dan dus 2 vs 2), dus net als de optie bij halo 3. Wil dit wel even zeker weten anders is het een doelloze aankoop :p. Kan dit nu of niet?

9. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    misschien moet je hier ff kijken, doe ik zelf ook altijd(je kan met zn 16en System link doen. dit is trouwens de officele microsoft site.

10. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Je kan het niet eens op de '' Call of Duty '' manier doen want elk stadje waar je in loopt word je aangesproken en krijg je een quest aangeboden.
    Niet dat dat erg is 8)
    Ik raad mensen trouwens Fallout 3 echt aan. Tenminste als je van een goeie RPG houd. Binnenkort komt nog meer DLC, ben nu Operation Anchorage aan het downloaden en het weekend ff spelen :b: Zijn toch weer 2-5 uur gameplay erbij en je bent al meer als 50 uur kwijt als je het een beetje rustig aan speelt. Topgame dus :thumbs:

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

http://www.answers.com/topic/list-of-xbox-360-system-link-games

maar volgens deze site maar met 1 speler per console, dus 4 man op 2 xbox'en gaat dan niet werken

edit:// even geprobeerd en ik zie in UT idd geen optie om tijdens spltiscreen match een 2e player in te signen

ik weet dat GRAW en GRAW 2 het wel kunnen maar dat is wel een ander soort shooter dan Halo of UT

edit:// Left 4 Dead kan het ook, da's ook wel vet maar ik vind persoonlijk de co-op beter dan de versus. Met GRAW 2 heb je een goede versus en leuke co-op maps maar wel een realistischer game :/

Laatst bewerkt: 5 feb 2009
  12. Slaatje B

Slaatje B XBW's Dark Knight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou NFS Undercover en Legendary niet kopen, Undercover heb ik zelf gehad en Legendary heb ik zien spelen maar geen aanraders, Grid daargentegen zeker wel.
    Qua andere goede racegame.. kun je denk ik beter even wachten tot ik geloof 20 Februari, dan komt Race Pro.

Daarnaast vond ik Dead Space erg leuk als schietspel, weet niet of dat wat voor je is maar die staat bij mij wel in de top 5 beste games 2008.
    Of Cod 5, al was ik er heel snel op uitgekeken omdat ik Cod 4 zoveel heb gespeeld en die eigenlijk een stuk leuker vond.

Lips :cool:

Laatst bewerkt: 5 feb 2009
  13. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    H3 heb ik al uitgespeeld en CoD5 trekt me niet echt, weet iemand nog een goede game die al uit is of nog uitkomt:)?

14. ATiQ

ATiQ Real AFG

Leuk Bevonden:
    0
    Gears of war 2 is een vet spel.
    Kheb em net gedealt met spartan B028.
    Nice graphics.:thumbs:

15. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    FEAR 2 komt volgende week volgens mij\o/

16. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    RACE pro? Of wil je geen race games?

17. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Fallout 3 is vet, heb hem een paar dagen en ik moet zeggen top.

18. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Fear 2 freakt me out !

19. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Zal ik m'n Star Wars:TFU ruilen tegen BIA:HH/Naruto: The Broken bond. BIA valt zoiezo al af denk ik maar ik twijfel over Naruto. Iemand die hem heeft en z'n mening wil geven? De demo zit ik nu te downloaden, straks/morgen spelen.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Waarom valt BIA af? Dat is een stille topper en er daar is ook een demo van.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina