1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 31 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, nee. Die heb ik niet. Zoveel racegames heb ik niet gespeeld. Wel Forza, maar dat vond ik echt bagger. En ik ben helemaal niet zo technisch met al die auto's aandrijvingen, remmen, en al dat soort zooi 8)

    Tunen in de zin van autokleur, velgen, banden, gewoon tuning. En auto's kopen en alles vind ik ook wel leuk.
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Zijn beide top racers. Als je op zoek bent naar een game als NFS dan moet je voor MC gaan. Alleen is MC 10x zo beter. Je kan tunen in MC, bij Grid kon je niet echt veel veranderen. MC speel je dan ook in een free roam stad (LA) en daar kan je races houden. Plus je hebt motors.

    Grid was ook erg super hoor, grafisch erg mooi en erg bruut. Check even de demo van Grid op Xbox Live.
     
  3. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, dankjewel Patrick. :) Ai, Free Roaming is wel nice. Maar ik heb ook veel gehoord over de moeilijkheidsgraad bij MC:LA en veel mensen uit mijn FL zijn afgehaakt daardoor. Is dat ook écht het geval of is het wel te doen?
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Op je map zie je verschillende races. Elke race heeft een kleur. Groen is easy en rood is natuurlijk moeilijk, maar je hebt nog meer kleurtjes. Ik heb het eigenlijk nooit echt getest, het was soms best pittig en ik stond vaak te schelden. Maar dat is eigenlijk wel tof, tevens zit er een incar view in!

    Enigste minpunt vond ik dat het te lang duurt voordat je een Audi R8 hebt. Had het na een tijdje ook wel gezien, maar goed dat heb ik altijd met race games.
     
  5. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké dan. Heb Midnight Club 3 DUB Edition gespeeld en die vond ik echt supertof. Dus ja, dan zal dit ook wel tof zijn :cool:.

    Dankjewel man ;)
     
  6. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    En kijk anders ook nog eens voor Test Drive Unlimited en NFS: Most Wanted. ;)
     
  7. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik wil in Juni een spel kopen :) Maar welk?

    Prototype, Red Faction, FUEL, Virtua Tennis 2009?
     
  8. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Fuel>Prototype>VT09>Red Faction
     
  9. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerst Prototype, dan fuel imo _O_
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Welke offline co-op spellen zijn er allemaal waar je NIET splitscreen speelt?

    Ben bekend met:

    - Fable 2 (werkt niet)
    - Lego games
    - Marvel
     
  11. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou als XBLA titels ook kunnen; Ikaruga, Schizoid (beste co-op game ooit), Assault Heroes 1 & 2, Bionic Commando, Gel: Set & Match (nog niet gekocht ziet er wel leuk uit), Dishwasher Samurai, Lode Runner, Castle Crashers & N+.

    Zitten aantal actie games bij, platform/actie games en puzzelgames.
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2009
  12. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Ikzelf vond/vind GRID een geweldige racegame,niet te moeilijk en geen getuned aan auto's
     
  13. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    jongens, ik ben op zoek naar een top online-shooter, eentje die me bezig houdt totdat modern warfare 2 uitkomt.

    GOW 2 heeft veels te veel lag wanneer je geen host bent en dat wil iedereen zijn.
    Dus dat wordt hem niet.
    Call of Duty 4 is het beste wat er ooit is geweest, maar ben ik nu een beetje op uitgekeken.
    Halo 3 online vind ik het altijd zo jammer, dat ik in een 2 tegen 1 gevecht nooit win, als ik in m'n eentje bent. Dan krijg ik er 1tje kapot, dan schiet die 2de me wel neer.
    Call of Duty: World at War kan niet op tegen call of duty 4. Dus dat wordt hem ook niet.

    Vraag ik nou gewoon teveel en moet ik tevreden zijn met wat er op moment is of zijn er echt nog mega-shooters die ik over het hoofd gezien hebt.
     
  14. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Rainbow Six Vegas? Verder zou ik ook niets weten, het meeste noem je al op.
     
  15. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Bad Company? Of battlefield 2?
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Bad Company is in dit geval je man denk ik, de populairste en beste na degene die je al heb genoemd!
     
  17. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    gears 1?

    zelf ben ik op xoek naar een arcade motorrace game. dus geen motogp. vergis ik me nou, of bestaan die niet?
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Er is ook nog SBK (Superbike World Championship), maar die is ook niet echt arcade te noemen. Moto GP is wel de betere van de 2.
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2009
  19. Sanguine

    Sanguine Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit heel erg te twijfelen tussen Red Faction, Fuel en Prototype. Komt er misschien een demo van Prototype?
     
  20. jeffreythespartaan

    jeffreythespartaan Schaduwspits

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het nu nog het kopen waard bijv. hier of op marktplaats om GOW1 te kopen voor co up en multiplayer?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina