1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 31 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga je online spelen? Zojah, dan raad ik Gears of War 2 af. Online is bagger, bijna altijd een host uit Afghanistan met een bagger verbinding en de host dood je 99% van de tijd met één schot. Cod4 zou ik ook overslaan als ik jou was, in November komt deel twee uit. Via Gamehubs/play.com etc. kun je games veel goedkoper importeren, Hawx kost bijvoorbeeld maar 20 euro bij Gamehubs. Zo zou je eventueel meerdere games kunnen importeren :b:.
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Online is erg verbeterd met Gears of War 2, merk er bijna niets meer van. Singleplayer is top, multiplayer is top.
    En waarom heeft iedereen het over CoD 4? Hij mag kiezen uit CoD: World at War hoor.
     
  3. Sk1ptomyL0u

    Sk1ptomyL0u Eindbaas

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik ga veel online spelen, dus als ik deze niet neem. Welke dan?
    Of is geen een van deze games de moeite waard en zal ik een ander pakket kopen?
    Ik zat ook al heel lang na te denken over Halo 3. Is dat een goede aankoop?

    Ik heb GoW 2 bij een vriend gespeeld en toen vond ik het (Singleplayer) eigenlijk niet zo heel leuk, maar dat kan aan zijn scherm liggen het was zo'n televisie met bandrecorder. Zo'n hele kleine en daar speelde we dan split screen op.. Dusja.
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2009
  4. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 3 is wel een tof spel maar tegenwoordig is Bungie gierig aan het worden en kan je zonder alle mappacks maar heel weinig gamemodes spelen.
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Waar ben je zelf op naar zoek. Uit die games zou ik sowieso GTA IV kiezen omdat je daar het meeste plezier aan kan hebben. GoW2 heeft een geweldige singleplayer maar een verneukte multiplayer vergeleken met GoW1. CoD WaW vond ik zelf geen reet aan, en heb je wel interesse in een WO2 shooter. RE5 vond ik niks, maar dat is niet mijn genre.
     
  6. Sk1ptomyL0u

    Sk1ptomyL0u Eindbaas

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Gta IV heb ik al op de PC doodgespeeld, en ik heb liever een game met een goede online en het liefst Co-op campain

    Het spel is maar €30,- hoelang kan ik me met Halo 3 online vermaken?
     
  7. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk vond ik Gears of War 2 een erg leuke SP hebben, maar ik had gigantisch veel problemen in de MP en dat vond ik dus niks. GTA IV spreekt voor zich, is een topgame met een geweldige SP en de MP is ook zeker leuk (Co-Op missies met name! :) )

    Call of Duty: WaW idem. Maar zowel een super SP als MP.
    Voor de rest is het eigenlijk gewoon (video)reviews bekijken, want het is puur eigen keus maar dit is mijn mening:

    1. Grand Theft Auto: IV
    2. Call of Duty: World at War
    3. Gears of War 2
     
  8. Sk1ptomyL0u

    Sk1ptomyL0u Eindbaas

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou dan gaan voor CoD WaW, maar ik heb een aantal reviews gezien. En ze zeggen bijna allemaal dat CoD 4 sowieso beter was en dat WaW bijna precies het zelfde is als CoD 4 alleen met een ander tintje.
    Ik heb zelf CoD 4 niet online gespeeld alleen maar Campain op PC.
    Is de online gameplay goed van WaW?
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2009
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Simpel: ja! Gewoon kopen COD:WaW, MP is dik in orde en met Nazi Zombie kun je nog heel veel plezier beleven.
     
  10. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 3 hangt van jou af, ranked kun je volgens mij alleen nog maar Lone Wolves doen (Deathmatch, uber boring na een tijdje). Social kun je wel verschillende dingen doen dacht ik maar als je bijvoorbeeld rocket race oid wilt doen heb je weer DLC nodig.
     
  11. Sk1ptomyL0u

    Sk1ptomyL0u Eindbaas

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0

    Wat is DLC?

    En waar heb jij je meer mee vermaakt Halo 3 of WaW?
     
  12. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Downloadable content.

    Uitbreidingen en extra's die je kan downloaden voor spellen. (Soms gratis, soms tegen betaling)
     
  13. Sk1ptomyL0u

    Sk1ptomyL0u Eindbaas

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Halo 3 tegen betaling neem ik aan? Anders zou het geen probleem zijn.
     
  14. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Halo 3 heb je één gratis mappack en de resterende moet je zelf kopen. Bij mij zelf zou het 50/50 opgaan maar dan moet je de bijzittende factoren ook meerekenen, zo heb ik m'n 360 vorig jaar gekocht en kon ik wel gewoon bijna alle gamemodes spelen en de gamemodes waren toendertijd ook verschillend. Ook heb ik vrienden die die-hard Halo 3 spelen waarvan een ook meedoet met toernooien dacht ik, dus heb mezelf ook redelijk wat vermaakt in custom games, co-op en matchmaking waarbij we als een team gingen samenwerken. :)
     
  15. Sk1ptomyL0u

    Sk1ptomyL0u Eindbaas

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 28 jun 2009
  16. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je trouwens Xbox Live Gold gaat bestellen om online te spelen (jah, daar moet je voor betalen) raad ik je aan om het een van deze sites te doen voor maar €36 ipv €60 in de winkel ;).

    www.liveacties.nl
    www.xbox360bestel.nl
    www.xbox360gold.nl
    www.gamehubs.com (Heb je wel Paypal voor nodig)

    Een andere handige site is www.budgetgaming.nl, kan je prijzen van games vergelijken en zien waar die het goedkoopst is en of eventuele websites betrouwbaar zijn. :)
     
  17. Sk1ptomyL0u

    Sk1ptomyL0u Eindbaas

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dankjewel, ik haal denk ik de eerste 3 maanden op Bol.com aangezien ik een cadeau bon van €25,- bij mijn bundel krijg.
    Trouwens er zit toch 1 maand gratis Xbox live bij in het begin?
     
  18. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, daarvoor moet je gewoon online gaan met je xbox. :)
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Halo 1? :cool:
     
  20. Sk1ptomyL0u

    Sk1ptomyL0u Eindbaas

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    en dan kan je gewoon 1 maand xbox live activeren ^^?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina