1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 31 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Ik denk dat je langer Battlefield speelt dan die DLC is.

2. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Super, dan ben ik er ook uit. Zat er toch al aan te denken

Battlefield wordt het dus

3. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Heb de demo van Grid gespeeld en vond het niet echt supervet. Jammer genoeg is er van MC geen demo. Toch denk ik dat het die laatste gaat worden. Bij Grid had ik het gevoel dat ik over de weg zweefde. Vond de besturing niet fijn...

Hoe is de besturing bij MC?

Laatst bewerkt: 30 jul 2009
  4. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MC wordt ook nog genoeg online gespeeld hoor. Besturing vind ik erg fijn, maar je moet er wel aan wennen. Het verschilt per persoon. Eigenlijk moet je het even proberen, bij een vriend oid (ik dacht dat er een demo was tho)

5. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Het is MC geworden. \o/

Eerste indrukken tot nu toe: SNEL! Vind het veel op NFS lijken alleen dan beter! Los Angeles is echt massive! Veel auto's, tunemogelijkheden, voor een racer op zich nog een leuke verhaallijn (cutscene's zijn in GTA style). En een cockpit view.

Ben pas op 10% van de storyline dus duurt nog wel even voordat ik met deze game klaar ben.

Tip voor iedereen die nog op zoek is naar een solide en vooral snelle arcade racer met veel auto's en een grote (bestaande) racewereld.

6. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit ook te twijfelen welk spel ik moet kopen

Ik heb 2100 punten gekocht. En zit te twijfelen tussen 2 dingen. Gears of War 2: All Fronts Collection (1600 punten) of Splosion man (800 punten). Het voordeel is wel bij splosion man dat ik nog een ander arcade spelletje kan kopen. Splosion man vond ik erg leuk

Gears of war 2 multiplayer speel ik niet echt vaak. Misschien een half uurtje per week

Kunnen jullie mij raad geven :)?

Alvast bedankt

7. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Waarom dan in hemelsnaam 1600 punten uitgeven voor een half uurtje per week.. |:-
    Splosion man kopen dus, en dan kun je er nog een arcade game bijkopen zoals je al aangaf. :)

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    idd, als het echt maar een half uurtje per week is dat je GOW speelt zou ik als ik jou was lekker Splosion Man en Battlefield 1943 kopen :)

9. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt voor jullie reacties. Wordt dus Splosion man en nog een arcade spelletje

Vond die mappen wel mooi eruit zien van gears 2 maar speel maar per week 1 a 2 echte rondes

10. jeffreythespartaan

jeffreythespartaan Schaduwspits

Leuk Bevonden:
    0
    Heb op dit moment 15 euro te besteden, weet iemand nog een leuke game? of gewoon doorsparen en hier iets zoeken op de bazaar?

11. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    Waar hou je van?

12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Als je Xbox Live hebt zou ik Microsoft points kopen en daarvan Battlefield 1943 halen.

13. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    of een andere arcade game, bijvoorbeeld splosion man. misschien zelfs leuker dan battlefield.

14. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Battlefield vind ik zelf erg stoer, heb splosionman nog niet gespeeld dus daar kan ik niks over zeggen.

Je kan natuurlijk van allebij de demo ff downloaden. :)

15. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit te twijfelen tussen Call of Juarez Bound in Blood of Red Faction Guerilla. Beide settings spreken me wel aan.:'-(

16. mazzeltov

mazzeltov Mazzeltoffer

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hier een leuke game die we met zen tweeën kunnen spelen splitscreen dus

17. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    Ik zou voor Red Faction gaan :)

Fifa 09
    Forza 2

??

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    niet splitscreen maar in hetzelfde scherm is de hele lego-serie erg leuk en Marvel Ultimate Alliance is ook erg ok.

In de arcadehoek: splosion man en castle crashers

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Left 4 dead is ook erg leuk in splitscreen

20. Eelke91

Eelke91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om binnenkort een nieuwe game te kopen, maar wat zijn nou echt games waarvan je zegt die moet ik hebben ?

Modern Warfare 2 is natuurlijk Groots, maar die speel ik toch liever op pc, alhoewel mijn pc hem niet aan kan |:-

Weet iemand iets :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina