1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 31 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arie Moens

Arie Moens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar vind je Battlestations Pacific voor die prijs ? Of is dit enkel in Nederland (woon in België)

2. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Allereerst de singleplayer, hier moest ik echt aan wennen en dan vooral het schieten. De missies zelf zitten naar mijn mening tussen eentonig en gevarieerd in. Missies zijn vaak hetzelfde maar vooral omdat je meestal kan kiezen hoe je iets aanpakt (stealth of rambo-style bijvoorbeeld), gaat het niet vervelen. Zoals al gezegd moest ik erg wennen, heb het spel sinds einde 2008 en toen tot 25% gespeeld, enkele weken geleden weer opgepakt en in 1 keer uitgespeeld (80 uur in totaal). Multiplayer is niet verkeerd maar wordt niet heel veel gespeeld en is niet meer dan gemiddeld. Qua dieren vond ik het ook een beetje teleurstellend moet ik eerlijk zeggen. Zoals je al zei olifanten en co. kom je niet tegen, ook ontbreken de vissen. Het blijft bij buffels, zebra's, antilopen en vogels beperkt. Positieve dingen aan het spel zijn o.a. de bewegingsvrijheid, het is gewoon geweldig lekker door Afrika heen te cruisen. Ook het pijltjesgeweer is gewoon geweldig. Level editor vond ik persoonlijk ook de moeite waard hoewel deze wel tijdrovend. Ten slotte het verhaal, het zal niet iedereen even veel interesseren maar ik vond het wel interessant. Al met al, voor mij persoonlijk toch een aanrader.

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
  4. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    Persoonlijk werd ik heelemaal gek van FC2. De Besturing en verhaal waren wel ok. Net als de graphics.

Maar ik werd gillend gek van die guards die daar rondrijden die je om de 500 meter proberen af te knallen net zoal die wachtposten waar je je altijd langs moet wil je ergens komen.

5. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Graphics van Far Cry 2 zijn geweldig. Is dan helaas wel gelijk het enige grote hoogtepunt van het spel.... De lange afstanden die je moet afleggen in combinatie met de guards die je het leven zuur maken zijn gewoon te hatelijk.

6. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Ja ik geef toe dat die guards inderdaad vrij irritant waren en daar moet je doorheen prikken (of offroad rijden). Die patrouillewagens vond ik niet zo storend omdat ik altijd mijn granaatwerper bij me had:+

7. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Gewoon de turret pakken en hoppa, ze zijn al weer dood:)

8. jeffreythespartaan

jeffreythespartaan Schaduwspits

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek nog een goede game die ik met niet al te veel moeite op 100% kan krijgen. Iemand een idee?

9. Oldsk00l

Oldsk00l ouwe school

Leuk Bevonden:
    4
    star wars,.... en hijs best wel vet

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Viva Pinata? Oblivion? Fallout 3?

11. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is Fable 2, 30 euro waard? Voor die prijs staat hij namelijk op internet, maar ik hoor van veel mensen dat hij heel erg kort is. Maar dat was Fable 1 ook en die heb ik wel 5x opnieuw uitgespeeld, dus is Fable 2 een goede koop voor mij?

12. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Als je Fable 1 erg leuk vond, vind je Fable 2 ook leuk. Fable 2 is uitgebreider & je hebt meer keuze in wat je doet. Toch is Fable allang ingehaald in z'n soort. Mass Effect bijv. heeft een leukere impact in je keuzes.

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Fable 2 is niet zo goed als deel 1, verhaal en de sfeer van 1 is gewoon veel beter. Toch is Fable 2 een aanrader, zeker voor maar 30 euro.

14. Sanguine

Sanguine Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net nieuwe punten! Trials HD, Battlefield 1943 of iets anders?

15. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    BF 1943 :)

16. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Battlefield 1943, ja.

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Als je zin hebt in veel glitches dan moet je Fable 2 kopen! :thumbs:

Sfeer en Bowerstone is mooi gedaan, maar dat is het. Herhalende gevechten, vrouwen/vrienden opties slaat echt nergens op, glitches waar je gek van wordt en het verhaal is gemaakt in 10 minuten.

18. Sanguine

Sanguine Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu de BF1943 trial aan t downloaden, ben wel altijd een fan geweest van de bf serie. Dus waarschijnlijk wordt dat hem

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Als je aan Games on Demand denkt, vind ik hem niet 30,- waard. Dan kan je hem goedkoper van de bazaar plukken, dan is ie wel 2e hands, jammer. Je hebt in ieder geval een doosje / boekje, en ik denk niet dat je het spel heel erg lang zult spelen. Met het oog op Games on Demand, is je geld beter te besteden aan bijvoorbeeld Mass Effect (als je echt op zoek bent naar RPGs).

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Bugs, niet glitches. Het het aantal bugs valt mee, ik heb geen enkele meegemaakt in 2 playtroughs.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina