1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 31 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeffreythespartaan

jeffreythespartaan Schaduwspits

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, iedereen bedankt voor zen reactie!

2. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    oblivion heeft een difficulty slider. je kan dus op ieder moment pauzeren om de game moeilijker of makkelijker te maken. of je het doorzettingsvermogen hebt om hem altijd op extreem moeilijk te houden houd natuurlijk van jou af.

3. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jup, heb er Alone in the Dark Collector's Edition voor 5 euro gehaald, volgende dag in huis.

4. EXCEDO

EXCEDO :)

Leuk Bevonden:
    0
    dan moet je zeker sacred 2 fallen angel hebben echt een game waar je keuzes en natuurlijk je klasse telt.(alleen het verhaal is ruk XD)

5. knight0

knight0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is lost odyssey een goeie game?

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Een uitstekend spel zelfs! :) Je kan er tientallen uren mee zoet zijn, er zitten veel erg fraaie tussenfilmpjes in en het is een erg compleet spel. Zeker wel een aanrader als je van het (japanse) rollenspelgenre houdt.

7. Darkwinegum

Darkwinegum Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mensen, wie heeft er n goeie tip?
    Ik heb net Fable 2 en Fallout 3 achter me kiezen.
    wat heb ik me vermaakt zeg, fable 2 was leuk maar daar had ik hogere verwchtingen van.
    Maar Fallout, wat een geweldige game echt een van de vetste spellen die ik ooit gespeeld heb!!

je begrijpt dat ik nu n beetje in n zwart gat val kwa games, dus wie weet er leuke spellen ?

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Oblivion?
    Maar die heb je wel gespeeld denk ik. :)

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    als je van de rpg's bent dan Mass Effect en Oblivion. Dan heb je alle top-rpg's wel gehad (J-RPG niet meegerekend)

10. Darkwinegum

Leuk Bevonden:
    0
    Nope, dit waren de eerste 2 games die ik gespeeld heb op me 360.
    Dan ga ik Oblivion, eens spelen.
    Ik zach dat diegame ook nie eens zo duur meer is.

thanx voor de tip!!

11. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik zou dan voor die combi game actie gaan samen met Bioshock, ook een geweldige game. Sfeer en verhaal is top.

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je Fallout geweldig vond ga je deze nog toffer vinden. Is ook van dezelfe makers. En Bioshock is ook goed. Een goede mix van FPS en RPG.

13. Arie Moens

Arie Moens Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik het nou niet bepaald mee eens, oblivion deed me gewoonweg niets. Er wordt altijd lyrisch over gedaan, maar heb het zelf even geprobeerd en vond het een bagger game. Combat-system vond ik op niet veel trekken, graphics zijn ivg met de games van nu véééél minder, .. Ik geef wel toe , het is normaal niet mijn genre.

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dat is niet vanzelfsprekend. :+ Fallout 3 is veel beter qua verhaal, quests en personages, maar Oblivion heeft natuurlijk de gigantische en kleurrijke spelwereld. :)

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Voor zo'n grote game als Oblivion zijn de graphics nog steeds erg netjes vind ik anders hoor. :eek:

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik had misschien idd even bij moeten zeggen dat het persoonlijk is. :)
    Dat de graphics minder zijn is logisch want Oblivion kwam 2 jaar eerder uit.
    Vond de combat wel goed eigenlijk. Fallout heeft het daar wel beter in gedaan dmv van de pauzering combat (kom even niet op de naam) ;). Maar de sfeer vind ik in Oblivion een stuk groter.

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    V.A.T.S

Nu ik Oblivion weer speel mis ik het eigenlijk, maar lijkt me niet echt handig/tof in een TES game. :+

18. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    862
    Vond Oblivion vele malen toffer als Fallout 3. Heb Oblivion ook pas veel gespeeld nadat Fallout 3 uit was, en vond hem nog beter. Binnen 3 weken 1250/1250 :+.

19. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Oblivion heeft gewoon een uitgestrektheid die ongeëvenaard was in zijn tijd. Fallout doet nu precies hetzelfde het is dus eigenlijk een kwestie welke wereld je het meest aanspreekt. Verder moet ik wel zeggen dat Oblivion een betere realtime combat heeft dan Fallout die toch vooral met het targeting systeem werkt zoals Hybrid en Fiasco ook zeiden

20. Darkwinegum

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister de comi van oblivion en bioschock gekocht.
    Ik zal dus wel weer n tijdje zoet zijn met deze games.
    Bedankt voor de tips mensen\o/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina