1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 22 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjuhS

    SjuhS Active Member

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Dead space kun je ook nog wel ergens goedkoop op de kop tikken. Spel zet echt een fantastische sfeer neer, zolang je hem maar op medium of hoger zet.
     
  2. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Dead Space heb ik gehad(toen verkocht)Bully is zeker een goede game.
    Heb hem al op de PS2.Obvilion vond ik niks aan
    Ik heb gehoord van iemand dat The Darkness gauw uitgespeeld is?

    En is Wolfenstein het waard?Want vroeger die wolfenstein 3d heb ik zo vaak gespeeld nu ook op xbox live en return to
    castle wolfenstein heb ik ook op de pc.
    Saints Row heb ik trouwens al
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2009
  3. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt eraan hoe jij speelt natuurlijk he? Verder raadt ik je Borderlands ook aan...Zonder twijfel, verder Red Faction Guerilla, Batham Arkham. Devil May Cry 4 en Brutal Legend.
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Borderlands, Fallout 3, Brothers in Arms: Hells Highway, Bioshock.. etc. Er is echt zo veel keuze! :thumbs:
     
  5. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je dat met hoe ik dat speel?:eek:
     
  6. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Met je handen of met je voeten :+
     
  7. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah zo hihi ik snap hem.Ik zal zaterdag wel even in de winkels kijken.Maar bedankt voor jullie suggesties
     
  8. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ligt eraan of je echt elk hoekje gaat onderzoeken, of dat door het spel rent. ;)
     
  9. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je bij Wolfenstein?Zo ja ik doe gewoon de opdrachten die ik moet halen met die achievements.
     
  10. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Nee je had het over The Darkness die snel uitgespeeld zou zijn, als je overal doorheen rent dan is ie snel afgelopen ja, maar als je overal de tijd voor neemt duurt ie langer (best wel logisch toch? :p)
    K zou wel uitkijken met veel van de games die je aangeraden zijn, aangezien veel games gewoon rpg's zijn, en je aangaf daar niet van te houden..
    Ik zou beginnen met wat filmpjes van Assassins Creed 2 te bekijken, dat is een free-running/adventure/actie singleplayer spel en is net vandaag uitgekomen..
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2009
  11. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Nee, als ik jou was zou ik in december even je geld bewaren, want in de eerste maanden van 2010 komt er weel een hele lading games aan, misschien nog wel beter dan die deze laatste maand uitgekomen zijn..

    Bayonetta, Mass Effect 2, Bioshock 2, Splinter Cell, Battlefield 2, Final Fantasy en nog veel meer, voor alleen al januari t/m maart...
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2009
  12. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt voor de informatie.Ik zal eens wat filmpjes bekijken.
    Waar kan je Assasins Creed 2 mee vergelijken?Met wat voor soort spel?
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2009
  13. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Dat is een goeie vraag, AC2 is best wel uniek in zn soort, het heeft een sterk verhaal, free-running (als je niet weet wat dat is moet je maar even op youtube zoeken) en je bent dus een assassin, dus je moet tactieken verzinnen om onopgemerkt te blijven en soms moet je bepaalde belangrijke mensen een kopje kleiner maken dus. Je kan naar youtube gaan en naar 'assassins creed gameplay' zoeken, zodat je een beetje het idee krijgt hoe de gameplay is. En als je nog steeds niet zeker bent kun je gewoon deel 1 ergens goedkoop halen, die is nu zo'n 2 jaar oud (al was deel 1 wel ontzettend repetitief af en toe, iets wat ze in deel 2 veel meer verbeterd hebben)
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2009
  14. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke heel erg bedankt.Ik heb een stukje gameplay bekeken en hij ziet er cool uit.Maar ik
    kijk nog wel even in de winkel.Moet je in dat spel ook dingen zoeken enzo?
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2009
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    In deel 1 kon je vlaggetjes zoeken, weet niet of dat in deel 2 is veranderd..
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Je MOET niets zoeken. In AC1 is het zo dat er af en toe een informant is die wilt dat je voor hem vlaggetjes zoekt die een parcours uitstippelen, dat is in AC2 niet zo. Als je het voor de Achievements doet, dan zijn er wel wat dingen te verzamelen.
     
  17. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt allemaal zal zaterdag wel even in de winkel kijken.

    Ik ben er wel aan het over nadenken om

    Call of Duty Modern warfare 1 of 2
    Wolfenstein

    te kopen.Is dit te doen?Als je van shooters houdt bedoel ik dan?
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2009
  18. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou Wolfenstein niet aanraden tot dat hij in de budgetbak ligt. Call of duty is zeker aan te raden, alleen is de singleplayer erg kort. Eigenlijk moet je voor de multiplayer gaan...
     
  19. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel heel af en toe wel multiplayer.Maar het meest single maar ik zit niet de hele dag achter de xbox dus ik weet niet of ik hem dan snel uit heb.
     
  20. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    I.p.v Wolfenstein zou ik voor Brothers in Arms: Hells Highway gaan. ;) Tenminste als je van een 'tactische' schooter houdt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina