1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 22 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Echte Flight sims zijn er niet maar als hij niet erg vind dat het wat meer arcade is (en het verhaaltje een beetje vaag is) vind ik qua vlieg games Ace Combat 6 de absolute topper.
     
  2. bombach

    bombach Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    ik mag nog een spel vragen voor sinterklaas:9
    maar ik weet niet welke eerst wilde ik cod 6 maar nadat ik hem bij een vriend een halfuurtje heb gespeeld vond ik hem teveel op cod 4 lijken. Dus nu denk ik ook aan forza 3 en assasins creed 2 of zal ik toch maar cod 6 halen?
     
  3. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb ze alledrie en beleef toch wel het meeste plezier aan cod, multiplayer dan. Singleplayer is te kort voor 60 EUR. Maar met de multiplayer je geld dubbel en dwars waard. AC II zou ik halen als je echt een singleplayer game wilt.
     
  4. HansSpijker

    HansSpijker Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Pakjesavond komt eraan en ik vroeg mij af welke game ik het beste kan kiezen uit een selectie die ik zelf heb gemaakt, aanraders zijn natuurlijk ook welkom. Mijn selectie bestaat uit de volgende games: The Orange Box, Batman: Arkham Asylum, Brütal Legend, Left 4 Dead 2 en Street Fighter IV. Aan de hand van het volgende lijstje zie je wat voor soort games je me kan aanraden van mijn eigen selectie of spellen die nog niet in mijn selectie staan maar wel zouden passen bij mij;):

    Games in bezit: AC:I, AC:II, Viva Pinãta, FIFA 7/8/9/10, Call of Duty Modern Warfare 1 & 2, Forza 2 & 3, Fallout 3, Oblivion, GoW 1/2, Mass Effect, DOA4, Splinter Cell: DA, GRAW, Bioshock en nog een groot aantal andere games die wat ouder zijn of mij op het moment niet te binnen schieten.
    Budget: €20-120, alle spellen zijn dus zowat mogelijk wat betreft de prijs
    Genre:Het liefste wil ik een game die je lang kan spelen zonder verveeld te raken en een game die co-op te spelen is. Wat ik ook belangrijk vind is dat het een spel is dat niet alleen om de Live-multiplayer draait, daarvoor heb ik Call of Duty: MW2 namelijk al voor aangeschaft. Dus een game met een verhaal dat je a la Bioshock helemaal meesleurt en een offline-speelduur die ongeveer gelijkwaardig is aan die van een game als Fallout (alhoewel dat wel wat aan de lange kant is misschien. Rond de 15 uur moet een game toch wel duren, dus geen Mirror's Edge ofzo).
    Live ja/nee: Zoals ik al zei, live is prima, alleen het spel moet niet op Live draaien (daarmee bedoel ik dat de concentratie van de makers/het spel niet op het online multiplayer gedeelte ligt, zoals dat bij MW2 bijvoorbeeld is).

    Ik vraag mij verder ook af of Left 4 Dead 2 en Street Fighter IV dan wel geschikte games zijn... is Street Fighter IV offline interessant genoeg (zelfde vraag eigenlijk voor Left 4 Dead 2)?

    Alvast bedankt:)!

    pakjesavond komt echt te vroeg trouwens, Mafia II, Conviction, FF XIII, Bioshock 2, Mass Effect 2..., komen allemaal een aantal maanden later pas uit...:{
     
  5. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Batman raad ik sowieso aan (kopen bij mij :+). Singleplayer is super lang, maar je hebt ook niet het idee dat het te snel voorbij is en met de challenges (soort aparte levels waar je een bepaald iets moet doen) kun je daarnaast nog wel even bezig blijven.

    The Orange Box heeft hele goede singleplayer van Half Life 2 en nog 2 episodes en daar ben je sowieso toch wel flink wat uurtjes mee bezig.
    Dan is Portals nog leuk puzzelen voor tussendoor.
    En als toevoegende multiplayer heb je Team Fortress 2, wat een redelijk vermakelijke multiplayer is, maar daar zul je niet zo lang mee bezig zijn als Modern Warfare 2, want het is niet zo ontzettend uitgebreid. Het heeft weinig maps, maar wel vermakelijke classes en gameplay.

    De rest van je selectie heb ik niet gespeeld, maar deze twee zijn in ieder geval er leuk.
     
  6. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    ik ben op zoek naar een goede RPG-game.
    Niet te duur en goed te doen voor een beginnende RPG-speler.
    Verder niet echt veel speciaals.
     
  7. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik raad je Mass Effect aan! Niet moeilijk als beginner, wel een space-omgeving.

    En anders Fallout 3, ook een heerlijk spel.

    Of Fable 2, als je meer van een sprookjeswereld houdt.
     
  8. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Tales Of Vesperia. Vooral omdat dat een van de nieuwste is.
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Ik heb toevallig al die games zelf ook, Batman vind ik een absolute topper. Qua singleplayer 1 van de beste games van afgelopen jaar. The orange box is zijn geld ook zeker waard maar enigzins verouderd qua graphics.

    SFIV is leuk offline maar alleen als je iemand hebt om fanatiek lokaal tegen te spelen. In je eentje vond ik het niet lang boeiend.

    Bruta Legend vond ik een tegenvaller, leuke wereld, leuks sfeer maar qua gameplay niet zo bijzonder en qua quests en open wereld al helemaal een beetje karig (helemaal als je het nu vergelijkt met Assasins creed II)

    Left 4 Dead is een echte mulitplayer game dus als je niet vaak op live speelt heb je er niet veel aan denk ik (al zit er we splitscreen co-op in als enige van de games die je noemt) Moet eerlijk bekennen dat door ACII en MW2 mijn left for dead 2 nog onaangeraakt in plastic op een stapel ligt ergens..
     
  10. jeffreythespartaan

    jeffreythespartaan Schaduwspits

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    Budget: €0,00-110,00
    Genre: Maakt me niet veel uit. Alleen ik heb nog nooit een RPG gespeeld en weet ook niet echt of dat me aanspreekt.
    Live ja/nee: Heb live.

    (Ik denk dat veel mensen zullen zeggen MW2, maar ik ben ben bang als ik die heb dat ik naar een paar weken niks meer aan vind)
    (Ik ga vanmiddag naar de intertoys voor sinterklaas, vandaar:+)
     
  11. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Assassins Creed 2, fantastisch spel en zeker een must-buy. :)
    Dragon age origins
    Forza Motorsport 3
    Tekken 6
    James Cameron's Avatar
    COD:MW2
    Left4Dead 2
    Borderlands
    The Saboteur
    Halo 3: ODST
    Batman: Arkham Asylum
    ...

    Maar AC2 is zeker een aanrader.
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2009
  12. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je je spellen nou niet bij intertoys koopt kun je er wel 4 kopen i.p.v. misschien net 2.

    Borderlands, Batman, Forza 3 kun je al kopen op internet voor samen 70-80 euro.
     
  13. jeffreythespartaan

    jeffreythespartaan Schaduwspits

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik weet het, maar het geld is van me opa en oma en ze willen dat er wat van koop in de winkel;)
     
  14. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    wrm zouden ze dat nou in godsnaam willen ?

    als je een spel willen kopen in de winkel koop het dan in een Bart Smit of Saturn of MM oid. bij de InterToys kan je niet eens 2 nieuwste spellen kopen, ze kosten allemaal €60
     
    Laatst bewerkt: 5 dec 2009
  15. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    kzoek een nieuwe rpg game, kheb fallout 3 , oblivion en fable al en ik heb niets met japanse rpg;s of turn based shit.
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Mass Effect
     
  17. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Simpel antwoord: Dragon Age: Origins :+
     
  18. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Inderdaad, Mass Effect en Dragon Age zijn degene die je zoekt :thumbs:
     
  19. Vinelli

    Vinelli Active Member

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    0
    is risen kut?
     
  20. JoeyR

    JoeyR Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Heej,

    Ik ben op zoek naar een gaaf spel voor de xbox 360, waarbij het vooral leuk is om online te spelen.

    MW2 heb ik al, en ik vind persoonlijk dat ze die een beetje verknalt hebben door bepaalde dingen veel te goed te maken.

    Genre: Shooter, RPG, Sport, ik vind een hoop goed.
    Budget: €60 is toch wel max. liever nog goedkoper.

    Wat vinden jullie nou een gaaf spel om online te spelen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina