Pakjesavond komt eraan en ik vroeg mij af welke game ik het beste kan kiezen uit een selectie die ik zelf heb gemaakt, aanraders zijn natuurlijk ook welkom. Mijn selectie bestaat uit de volgende games:
The Orange Box, Batman: Arkham Asylum, Brütal Legend, Left 4 Dead 2 en Street Fighter IV. Aan de hand van het volgende lijstje zie je wat voor soort games je me kan aanraden van mijn eigen selectie of spellen die nog niet in mijn selectie staan maar wel zouden passen bij mij
:
Games in bezit: AC:I, AC:II, Viva Pinãta, FIFA 7/8/9/10, Call of Duty Modern Warfare 1 & 2, Forza 2 & 3, Fallout 3, Oblivion, GoW 1/2, Mass Effect, DOA4, Splinter Cell: DA, GRAW, Bioshock en nog een groot aantal andere games die wat ouder zijn of mij op het moment niet te binnen schieten.
Budget: €20-120, alle spellen zijn dus zowat mogelijk wat betreft de prijs
Genre:Het liefste wil ik een game die je lang kan spelen zonder verveeld te raken en een game die co-op te spelen is. Wat ik ook belangrijk vind is dat het een spel is dat niet alleen om de Live-multiplayer draait, daarvoor heb ik Call of Duty: MW2 namelijk al voor aangeschaft. Dus een game met een verhaal dat je a la Bioshock helemaal meesleurt en een offline-speelduur die ongeveer gelijkwaardig is aan die van een game als Fallout (alhoewel dat wel wat aan de lange kant is misschien. Rond de 15 uur moet een game toch wel duren, dus geen Mirror's Edge ofzo).
Live ja/nee: Zoals ik al zei, live is prima, alleen het spel moet niet op Live draaien (daarmee bedoel ik dat de concentratie van de makers/het spel niet op het online multiplayer gedeelte ligt, zoals dat bij MW2 bijvoorbeeld is).
Ik vraag mij verder ook af of Left 4 Dead 2 en Street Fighter IV dan wel geschikte games zijn... is Street Fighter IV offline interessant genoeg (zelfde vraag eigenlijk voor Left 4 Dead 2)?
Alvast bedankt
!
pakjesavond komt echt te vroeg trouwens, Mafia II, Conviction, FF XIII, Bioshock 2, Mass Effect 2..., komen allemaal een aantal maanden later pas uit...:{Klik om te vergroten...