1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 22 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dan moet je me ff vertellen welk spel op dit moment meer multiplayer word gespeelt op de Xbox 360. Dán kan je terug komen over je 'Doh' opmerking. :)
     
  2. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben opzoek naar echte klassiekers, games die je gewoon gespeeld moet hebben. Wie kan me enkele goedkope opties geven? Ik zat er zelf al aan te denken om Bioshock+Oblivion combopack te kopen.
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    die zeker doen! mass effect ook, gears of war 1+2 ,
     
  4. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha Gears 1+2 speel ik dagelijks. Mass Effect check ik ff uit
     
  5. JoeyR

    JoeyR Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    waarschijnlijk geen 1, maar dat betekent nog niet dat iedereen CoD speelt.
     
  6. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Assasins Creed 1 , GTA 4, Orange box, FallOut 3, Lost Odyssey, Forza 2 (3 als het niuew mag zijn), Midnight Club Los Angeles, COD 4 GOTY,
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Burnout Revenge! Echt heeeeelemaal kapot gespeeld
     
  8. JoeyR

    JoeyR Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek naar een spel als prince of persia, lekker beetje rondspringen en vechten. Maar ac2 lijkt me dan niet zovele aan, maar misschien komt dat door ac1 waar ik geen zak aan vond.:p Prince of persia lijkt me wel leuk maar ik heb gelezen dat je die zo hebt uitgespeeld, en aangezien die geen online multiplayer heeft kan je er dan ook niks meer mee. Iemand enig idee of er nog meer zulk soort spellen zijN?
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Mirror's Edge is ook heerlijk rondspringen etc, maar die is ook zo uitgespeeld (je kan de replay value vergroten door alle timetrails te doen) en er zit ook geen multiplayer in (behalve de leaderboard van die timetrails). :9

    Wel een aanrader, maar als je perse multiplayer wilt dan houd het op helaas.
     
  10. JoeyR

    JoeyR Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeft niet per sé multiplayer, als je er maar lekker lang zoet mee ben. En das met multiplayer meestal wel het geval, maar als de single player heel lang duurt vind ik het ook best.
     
  11. DeadlyEnding

    DeadlyEnding Rockster

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet van wat voor soort genres je houd.
    Maar Borderlands heeft een lange singeplayer het is een schooter/rpg en je kan het ook co-op doen online (max. met 4 personen) het is een aanrader vind ik! :+
     
  12. JoeyR

    JoeyR Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een beetje hetgeen wat ik zoek, maar ik zal ff kijke naar borderlands, bedankt iig
     
  13. JoeyR

    JoeyR Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Borderlands valt niet erg bij mij in de smaak denk ik. Ik las dat er veel fouten in zaten, en het zag er ook niet al te goed uit. Toch bedankt. Iemand anders nog suggesties?
     
  14. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Ghehe heb de meeste hier al gespeeld. Ik moet Fallout maar eens uitproberen, die zal wel niet veel meer kosten :).
     
  15. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ga voor de GOTY-editie (40 euro?). Heb je gelijk alle uitbreidingen.
     
  16. JoeyR

    JoeyR Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ff een vrij domme vraag :p. Ik snap de combinatie RPG/Shooter niet echt. Bij RPG denk ik aan spellen als oblivion en Dragon Age. Maar borderlands schijnt een RPG-Shooter te zijn, maar ik zie er totaal geen vergelijkingen met oblivion en Dragon Age. Ik heb niet al te veel verstand van games, dus daardoor komt het waarschijnlijk, maar kan iemand mij dat ff uitleggen.

    bedankt.
     
  17. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat je hit points in de game hebt, oftewel, headshots betekenen niet altijd 1shot 1kill. En je moet levelen.
     
  18. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat eerste is een beetje een maffe reden :x.

    Het is een RPG omdat er quests in zitten waarmee je experience points haalt (die haal je ook met het neerhalen van vijanden) en hiermee level je omhoog. Je hebt 4 verschillende characters met allemaal een eigen skilltree. Door omhoog te levelen verzamel je skillpoints die je kunt uitbesteden in je skilltree. De voornaamste RPG elementen zijn dus:
    - Quests
    - Levelen
    - Skilltrees
     
  19. JoeyR

    JoeyR Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, dus je blijft het dan dus eigenlijk heel lang spelen??
     
  20. DeadlyEnding

    DeadlyEnding Rockster

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, het duurt een aardige tijd om level 50 te bereiken (max level).
    En als je dat hebt bereikt kan je opnieuw beginnen met een nieuwe character.
    Er zijn totaal 4 verschillende characters met allemaal hun eigen skills dus het heeft een hoge replay waarde. Ik vind Borderlands een echte aanrader, heb er van genoten vooral de co-op is zeer vermakelijk! :thumbs:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina