1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 22 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    Boven genoemde spellen ben ik het volledig mee eens, in Bioshock zitten ook erg veel schrik momenten.
     
  2. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Ehm Alone in the Dark? Vind ik iig echt eng :9
     
  3. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een groot probleem met welk spel ik zal kopen :mad:

    Ik heb rond de 35/40 euro tot beschikking

    Ik zit te twijfelen tussen
    Grand theft auto Episodes of Liberty City (GTA4 vind ik erg leuk)
    Bioshock 1 (Lijkt me wel wat, bij iemand Bioshock 2 gezien en vond het er erg leuk)
    Borderlands ( De style lijkt me wel wat)
    Forza Motorsport 3 (De demo was erg cool)

    Wat denken jullie :thumbs:?
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Bioshock 1 of Borderlands
    Bioshock als je een mooie SP ervaring wilt, Borderlands als je co-op fun wilt.
     
  5. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Bioschock halen, kost maar 10 euro ongeveer

    Dan Forza 3 of Episodes from LC, forza 3 gaat langer mee. GTA addon is wel goedkoper.
     
  6. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Bedankt voor jullie reacties

    Co-op doe ik nooit dus Borderlands valt dan een soort af
    Bioshock is goedkoop zie ik
    Dan zit ik nog te twijfelen tussen GTA episodes of Forza Motorsport 3 :)
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.850
    Beide toffe games, Forza is een heerlijke racer, content van GTA is ook gewoon goed. Met beide heb je veel plezier, GTA Episodes is deze week €25 bij Bart Smit/Eplaza dus dat is wel handig.

    Ik zou zelf GTA kiezen, maar ik ben dan ook een GTA fanboy. :+
     
  8. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    Borderlands is solo ook erg gaaf hoor.
    Ik heb er iig veel plezier van gehad, solo en co-op.
     
  9. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Welke zal ik kopen, Divinity 2: Ego Draconis of Dante's Inferno?
    Ik houd evenveel van RPG's als Hack'n'Slash, aan Divinity heb je meer speeluren maar Dante meer action..
    Welke zal ik nemen?
    Prijsverschil maakt geen reet uit.
     
  10. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zit hevig te twijfelen, die episodes van gta zijn een weekaanbieding bij bartsmit toch?

    Edit : Keuze gemaakt, GTA4 episodes of liberty city gekocht in de winkel :)
     
    Laatst bewerkt: 20 feb 2010
  11. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of er als iets bekend is over Superbike 2010? Ik heb net even kort gezocht op Google, maar ik kan er niets over vinden. Aangezien Superbike 2009 in mei 2009 is uitgekomen (Release: May 29, 2009 (EU), gamespot.com)

    Hm, hier staat weer een andere?
    http://archief.xboxworld.nl/game/1524/

    Release datum
    Xbox 360
    4e kwartaal 2009
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2010
  12. DFC _ Ilja

    DFC _ Ilja Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
  13. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik speel Guitar Hero 5 en vind het gitaarspel erg vet en heb sindskort ook het zingen ontdekt, wat ik gewoon met headset van de xbox doe. Wel vind ik dat er te weinig echt bekende muziek in zit, het zouden van mij wat meer hits mogen zijn. Ik heb al wat losse songs gekocht, maar wil graag een beetje uitbreiden door games bij te kopen of een keer te huren ofzo, dus voor zingen en gitaar spelen, maar wel op voorwaarde dat ik mijn Guitar Hero 5 gitaar kan gebruiken, maar ik zie door de bomen het bos niet meer, Rock Band met al zijn versies, Guitar Hero met al zijn versies, Lips, Band Hero, dat wordt een duur grapje, Heeft iemand tips/ervaringen/suggesties? Ik wil dan eigenlijk ook wel een microfoon erbij om samen te spelen/zingen met anderen, maar krijg je die bijvoorbeeld bij Lips erbij? Kan je die voor alle games gebruiken? Of kan ik dan beter mijn headset blijven gebruiken?
     
  14. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Qua compatibiliteit kan ik je wel helpen: de Lips microfoons worden alleen ondersteund door GH5, Lips en RB:the beatles. De Rockban microfoons door veel meer. Klik hier voor de volledige lijst(alle consoles). Ik zou je Band Hero adviseren, je geeft namelijk aan vooral bekendere nummers te willen spelen.
     
  15. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ok, dus voor gitaarspel Band Hero, eventueel oudere Guitar Hero's (GH I en II zijn niet speelbaar op Xbox als ik die diagram goed begrijp?) en eventueel Rock Band I en II en daar heb je dan weer allerlei track packs voor, ik kan dan even playlists opzoeken om te kijken welke muziek me aanspreekt, wil idd naast lekkere rock ook wel wat meer hits en pop/top40. Is mn GH5 gitaar compatible voor al deze games?

    Voor zang mss meer Band Hero en Lips, evt ook wel oudere GH en Rock Band, afhangend van de playlists, maar is de Rockbandmic dan wel compatible in bijv. Lips?

    Ik zal iig kijken bij de tweedehandsjes, want het zijn nogal veel verschillende games en eventueel nog mic, en aangezien je meestal maar een deel van de tracklist leuk vind.
     
  16. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb GH 2 en die doet het op de 360 ;)
     
  17. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Srry nee, ik moet het eem wat beter uitleggen. Deze tabel laat zien welke game met welk instrument kan worden gespeeld. Zo is voor jouw nummer 9 uit de lijst(GH5 gitaar) enkel van belang. hier zie je dat je daarmee alle voor de XBOX360 uitgekomen muziekgames kunt spelen, bijna onderaan(een na onderste) staat hetzelfde voor de lips microfoons.
     
  18. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, maar mijn vraag is dan of je GH I en II wel op de XBOX360 kan spelen, omdat bij deze games en ook bij een paar anderen in de kolom XBOX360 overal N/A staat bij elke gitaar.

    Wat ook gek is is dat ik GH5 heb gekocht met gitaar, maar dat mijn gitaar er hetzelfde uitziet als de GH World gitaar uit de tabel, niet als de GH5 gitaar, maar goed.

    Zingen bij GH is pas vanaf GH World Tour aan de microfoons te zien? Wat ik niet kan zien in deze tabel is of de GH of Band Hero of Rock Band microfoon ook in zing-only games als Lips werkt en ook of de bandgames alleen met meerdere mensen gespeeld kunnen worden of ook alleen of online? Ik ken zelf dus alleen de gitaar en de zing functie van GH5.
     
  19. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Iemand? ;)
     
  20. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21


    GH II dus blijkbaar alvast wel, over de originele GH kon ik niet meteen iets vinden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina