1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 22 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet het niet precies, maar volgens mij is de gameplay anders, ik heb deel 1 zelf niet gespeeld..
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    In deel 1 had je geen schiet wapens, geen hond als companion, en waren de missies compleet anders.. Een iets ander soort vechtsysteem, maar niet echt grote verschillen ofzo.
     
  3. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind de games toch best anders. Either way speel beiden. :)
     
  4. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer ze ook beide.Ik ben al op marktplaats aan het zoeken voor deel 1.
    Bedankt ieder geval allemaal
     
  5. elviroi

    elviroi Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan compleet niet kiezen. Het is tijd voor een nieuwe game, maar ik begin nu te twijfelen tussen Just Cause 2 en Final Fantasy... Ik weet het, 2 enorm verschillende games, maar ik weet het niet meer. Of wacht ik beter een review van Just Cause af?
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Je kunt eerst een review afwachten ja, en natuurlijk de demo van Just Cause 2 spelen als je dat nog niet hebt gedaan. Het zijn inderdaad twee verschillende games, dus het is moeilijk om je nou iets aan te raden. Als je een prachtige verhaallijn wilt, houdt van RPG's en een fan bent van Final Fantasy, dan zou ik die halen. Wil je veel fun & geknal op een groot eiland waar je van alles kunt doen, dan zou ik voor Just Cause 2 gaan. Moeilijke keuze. ;)
     
  7. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Even nog over Assassin's Creed 1.Is deel 2 dan niet eentonig?dat zijn toch eigenlijk alle spellen als je het zo bekijkt?Zo denk ik erover dan.
     
  8. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Speel geen spellen dan... spellen verschillen nogal erg van elkaar, en vervolgen vaak net zo goed. Als je al maar een paar spellen speelt kun je dat meestal zelf ook wel verzinnen.
    De een wordt iets sneller eentoning en de ander nooit. Opties genoeg.
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2010
  9. elviroi

    elviroi Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee AC 2 is helemaal niet eentonig, er is voor veel variatie gezorgd, je hebt sidemissions en het verhaal is ook veel sterker vind ik. AC 1 is enorm leuk in het begin, maar na een tijd komt het altijd op hetzelfde neer, wat gauw gaat vervelen...
     
  10. wouterblack

    wouterblack Tilly Till i die

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    1
    Kijk ac 1 hoef je niet helemaal te volgen je kunt ook gewoon ff de storie opzoeken. Zelf heb ik ac 1 een weekje geleend voordat ik 2 kocht maar het maakt niet zo veel uit want ik begreep de hele verhaallijn toch.

    Verder vind ik wel dat de side missies van 2 wel erg eentonig zijn want het is meestal iemand volgen en dan iedereen vermoorden.

    owja zijn er mensen die al iets weten over een mogelijke deel 3?
     
  11. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Mja deel 1 is nog steeds gewoon een geweldige/goede game. Waarom zou je die niet ook even gaan spelen?
     
  12. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel veel spellen maar ik vroeg het me gewoon af.Heb hem ondertussen besteld dus ben benieuwd jullie horen wel hoe ik hem vind
     
  13. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Twijfel...

    Just Cause 2 , AC II of Oblivion toch erbij nog kopen (had bioshock al)
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Zou eerst AC II doen, dan JC2 :+
     
  15. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf vond Oblivion niks aan maar heel veel mensen wel.Heb hem wel even gespeeld.Dus Oblivion kan je ook kopen.Wel een mooi spel
     
  16. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog een vraag.Als ik Banjo Kazooie op de Nintendo 64 en op Live arcade
    leuk vond,is Nuts en Bolts dan ook een aanrader?:eek:
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.851
    Nuts & Bolts is een vermakelijke game, maar kan je niet echt puur vergelijken met de oude delen. Ik zou hem wel kopen in ieder geval, ondanks dat ie niet het niveau haalt van de oude delen is het zeker een hele vermakelijke game en is het voertuigen bouwen echt tof.
     
  18. Oldsk00l

    Oldsk00l ouwe school

    Berichten:
    813
    Leuk Bevonden:
    4
    Oblivion!
    Heb acII ook en just cause 2 is ook vet maar oblivion is een must have!
     
  19. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    oke ik zit ook te denken om hem een keer te gaan kopen.Bedankt.Dus hij lijkt niet op de andere vorige games?
     
  20. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Nee, Nuts & Bolts is meer een (soort van) racer en niet echt een platformer.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina