1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 22 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Borderlands, een zeer goed spel maar wel heel anders dan de twee die je noemde.
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    BF1943?
     
  3. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Shooters zijn ook gauw hetzelfde vind ik maar dat is met alles.

    Call of Duty is een zeer goede shooter.Zie net dat je COD al hebt gehad.(sorry)
     
  4. DeadlyEnding

    DeadlyEnding Rockster

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Red Dead Redemption of Borderlands.
    Borderlands is wel totaal anders dan de 2die jij noemt want dat is eingelijk alleen maar co-op online maar echt het is zeker een goed game. En het word nog genoeg online gespeeld en je kan hem makkelijk krijgen voor €20.- voor die prijs ligt ie zelfs in de Bart Smit. En raad je ook aan de 1e en 3e DLC te kopen die zijn echt meesterlijk! de 2de is beetje meh... wel grappig in het begin maar daarna pokken saai, wel chill dat je dan tenminste een bank hebt :)
     
  5. haenkie

    haenkie Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou gewoon online eens kijken op amazon.co.uk. Daar scheelt het al gauw 20 tot 30 euro met Nederland. Al helemaal als je nieuwere spellen koopt.
    En ook als je zelf geen creditcard hebt, heeft vast iemand in je familie er wel een. Het is totaal veilig en ja het is zoveel goedkoper zelfs met de verzendkosten erbij gerekend. Bovendien fluctueren de prijzen op en neer. Het is dus ook de moeite waard om het af en toe te checken, kan de prijs zomaar 10 euro naar beneden zijn gegaan.

    Wel grappig dat je rijtje idd 4 verschillende spellen bevat.
    Blur ken ik niet. Maar ik ben ook niet echt van het puur racen. Ik vind het veel leuker om verder te komen in een soort verhaal of dat je iets anders moet doen. En dan moet ik zeggen dat er voor mij niks boven need for speed most wanted gaat. De enige waar ik alle 1000 punten heb gehaald en bovendien ook een verademing dat je niet bijv alle auto's moet hebben gehad of alle verbeteringen moet hebben gehaald voor punten of meer van dat stoms.
    Qua graphics ziet het er op mijn HD prima te pruimen uit en tegen de politie rijden is spannend en supergaaf. Die erna kwamen heb ik ook geprobeerd, maar waren echt minder op de een of andere manier. Dit haal je ook in Nl uit de budgetbakken voor weinig.



    En die anderen zijn totaal andere genres. Kijk ook eens naar Fall out 3, zelf nu mee bezig en echt totaal verslavend. Ongeveer zoiets als Red dead. Ik had de game of the year edition voor 17 pond uit engeland, ongeveer 25 euro met verzendkosten. Ontzettend de moeite waard!!
     
  6. MaasMaas

    MaasMaas Active Member

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    zal ik BFBC 2 kopen voor €32,50-, incl verzendkosten op marktplaats of in de winkel op internet (de vip-code zit er nog bij)
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.044
    Leuk Bevonden:
    9.604
    Als je kan kiezen in de winkel natuurlijk.
     
  8. MaasMaas

    MaasMaas Active Member

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    maar in de winkel op internet is ie het goedkoopst €48 dacht ik maar zal ik hem dan voor 32,50 kopen op marktplaats?
     
  9. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Lijkt me logische keus dan! Maar het is echt wel voor minder te vinden dan €48 online denk ik hoor!:eek:
     
  10. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.044
    Leuk Bevonden:
    9.604
    En sowieso zou ik eerst de bazaar hier proberen voordat je naar MP gaat.
     
  11. DeadlyEnding

    DeadlyEnding Rockster

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is echt een stuk goedkoper te krijgen dan €48.- online, hij staat voor 40 op mediaoffer.nl en als je dan adddiscount doet heb je hem voor €36.- mee :) En dat is al inclusief verzendkosten en je krijgt hem snel geleverd.
     
  12. MaasMaas

    MaasMaas Active Member

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
  13. DeadlyEnding

    DeadlyEnding Rockster

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey allemaal, ik twijfel tussen PES10 en FIFA10
    Zouden wat mensen me kunnen vertellen welk voordeel ze hebben tegen over elkaar? Dus wat is beter bij PES en wat is beter bij FIFA?
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2010
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  15. DeadlyEnding

    DeadlyEnding Rockster

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demos gespeeld en het word PES niet, ik twijfel nu tussen fifa 10 en fifa world cup.
    Denk dat ik voor fifa 10 gaat die vond ik lekkerder spelen, world cup heeft wel echt een veel betere sfeer.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2010
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    In world cup kan je alleen maar met landen spelen, is dat je ding niet en wil je met clubs spelen moet je FIFA10 kopen ;).
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Daarnaast is 10 nu ook voor een prikkie te krijen en is world cup nog best wel duur.

    En aangezien 11 er over een paar maanden al weer aan zit te komen zou ik nu eerder voor weinig 10 kopen dan voor de volle prijs world cup kopen
     
  18. Appeltje

    Appeltje Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Battlefield Bad Company 2 is een fantastisch spel, Vergelijkbaar met Mw2 - de overpowerde killstreaks en 10th prestige lobbys xD.
     
  19. MaasMaas

    MaasMaas Active Member

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij ben ik een beetje genakt:
    ik heb 2 dagen geleden het geld overgemaakt naar een gozer waarvan ik een Xbox spel zou kopen. ik hem gemailt of hij het al binnen had maar hij mailt maar niet terug?!
    moet ik me nu ongerust maken daarom?
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Waar heb je het spel gekocht? Hier op Xboxworld?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina