1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 22 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaasMaas

    MaasMaas Active Member

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil Skate 3 kopen maar is dit een betrouwbare site en duurt het lang voordat ik het spel heb en kan je ook in euros betalen?
     
  2. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.317
    Welke site?
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.584
    Ja dat is een hele betrouwbare site...

    8)
     
  4. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Koop wel de Game of the year edition :)
     
  5. infinitelau

    infinitelau Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil misschien de orange box kopen, maar ik heb half-life 2 al op de computer gespeeld en ik wou weten of het leuk was om het spel een 2de keer te spelen. en op de xbox lijkt het me ook wel leuker dan op de computer. en is anders skate leuk want ik heb de demo gespeeld en de besturing vond ik best wel moeilijk en irritant of wen je er aan als je het lang speelt

    en is team fortress leuk en word het nog een beetje gespeeld
     
    Laatst bewerkt: 31 jul 2010
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Als je alleen Half Life 2 hebt gespeeld dan is het zeker de moeite waard. Niet alleen is de game gewoon tof, maar heb je al Episode 1 & 2 gespeeld van Half Life 2? Dat zijn leuke extra's die de speelduur verlengen, en je leert meer over het verhaal. Ook kun je met The Orange Box de game Portal spelen, wat natuurlijk een geweldige game is. Team Fortress 2 wordt nog redelijk gespeeld online geloof ik, ik vond het in ieder geval een vermakelijke multiplayer game.

    Skate vond ik ook erg leuk, zeker als het je "eerste" Skate is. De besturing is wennen, maar als je de demo tof vond om te spelen dan raad ik je de volledige game aan.
     
  7. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Skate is sowieso een goeie koop. De besturing is inderdaad wat wennen, maar als je dat onder de knie hebt kun je er ontzettend veel plezier aan beleven.
     
  8. infinitelau

    infinitelau Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb de uitbreidingen ook al gespeeld, daarom twijfel ik of ik hem wel of niet zou halen
    ik heb hem niet meer voor de pc
    en ik wil een goedkoop spel kopen want ik ben aan het sparen voor halo reach, maar ik weet niet wat ik anders zou kunnen kopen voor +- 20 euro
     
  9. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.317
    Voor +/- 20,- kun je heel veel leuke spellen spelen hoor. Weet niet waar je van houdt, maar voor 20 kun je prima games oppikken.
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Je kunt ook games tweedehands op de Bazaar kopen natuurlijk. Kijk eens rond, misschien zie je wel wat leuks.
     
  11. infinitelau

    infinitelau Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    is halo 3 odst. leuk want m'n xbox kan halo 3 niet meer lezen
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Jazeker, ik vond het erg gaaf om te spelen. Ook krijg je de multiplayer van Halo 3 + alle map-packs er gratis bij.
     
  13. infinitelau

    infinitelau Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    is het geldverspilling om battlefield bc2 te kopen als je mw2 al hebt. want ik vind mw2 online heel leuk maar mw2 word een beetje saai vind ik
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Nee, het zijn totaal verschillende games.
     
  15. infinitelau

    infinitelau Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan ik het best spellen kopen, op welke site
     
  16. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.317
    Hier kun je prijzen vergelijken en er staan ook reviews. Als je geen creditcard hebt, kun je overwegen een digitale creditcard aan te maken (als je wilt weten hoe, moet je dat even vragen, dan zoek ik de topic daarover op) en je kunt paypal aanmaken. Voor buitenlandse sites is altijd een van de twee nodig, en daar zijn games bijna altijd het goedkoopst. Als je paypal hebt, kun je bovendien op ebay games kopen, ik vind daar regelmatig de mooiste deals!
     
  17. infinitelau

    infinitelau Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik op ebay iets koop heb ik dan ook garantie dat hij het doet want bij marktplaats.nl of zoiets heb je geen garantie
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Nee, ebay is net zoiets als marktplaats.
     
  19. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.317
    Ik koop daar meestal alleen nieuwe games, dus dan zit dat (volgens mij) altijd wel goed. Tweedehands heb ik ook nooit problemen gehad, de staat van de game kun je gewoon terugvinden in de omschrijving. De wat grotere verkopers (die soms ook een ebay-shop hebben) hebben altijd wel een goed retourenbeleid. Bovendien werkt ebay bijna altijd via paypal, en dan zijn je aankopen (volgens mij tot 200 EUR) beschermd. Tot slot is er een feedbacksysteem, kopers en verkopers kunnen voor iedere deal feedback bij elkaar achterlaten. Dat gebeurt gelukkig veelvuldig, waardoor je al een goede inschatting kunt maken met wat voor verkoper je te maken hebt.

    Ik vind het eerlijk gezegd niet te vergelijken. Ten eerste is marktplaats meer een plek waar koper en verkoper elkaar kunnen 'ontmoeten'. Bieden is er vrijblijvend i.t.t. ebay: als je het hoogste bod hebt, ben je verplicht te kopen. Ook gaat het betalen gewoon via de site zelf. Al met al is ebay veel beter georganiseerd en veel veiliger.
     
  20. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit te twijfelen. Ik weet namelijk niet of ik halo 3:eek:DST moet kopen. Ik had problemen met mw2 online (nat strict), terwijl ik dat helemaal niet heb met Fifa. Zelfs geen lag. Nu twijfel ik omdat ik graag dit spel online wil spelen. Wat denken jullie? Gokje wagen omdat singleplayer ook goed is en de online net zo sterk is als fifa(geen vergelijking hoor), of toch nee en wachten op fifa'11?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina