1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arie MVP, 18 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Is het dan niet beter om te wachten op New Vegas? En wat met Fable 3?
     
  2. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt veel vrijheid heb je idnerdaad wel niet maar wel leuk verhaal ed.
     
  3. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Fable 3 zal niet echt RPG zijn, meer nadruk op actie. Als je Fallout 3 nog niet gespeeld hebt, is die zeker de moeite waard. Je zou ook nog op New Vegas kunnen wachten. Of als je meer van die oudere/middeleeuwse sfeer houdt, Two Worlds 2 komt 21 oktober uit, en dat lijkt wel echt een RPG met erg uitgebreide mogelijkheden te worden.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Dragon Age is ook erg tof!
     
  5. MurdaMert

    MurdaMert The Economist

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Raden mensen hier PES2011 aan?
    heb al heel lang FIFA gespeeld maar op de PS3 altijd PES
    heb zelf een xbox360 dus :)
     
  6. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    Fifa en PES is een eeuwige strijd.

    Ik ga voor Fifa ;)
     
  7. jeffreythespartaan

    jeffreythespartaan Schaduwspits

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    Download de demos, en kijk wat het beste bij jou past.:)
     
  8. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Bij FIFA is het veldspel beter, bij pes de managermode. Maar aangezien ik het voetbal spelen het belangrijkst vind => FIFA
     
  9. jepzel

    jepzel YEAH BUDDY!

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind jij, ik vind het veldspel in Pes ook heel gaaf, geeft echt een beter gevoel als je de bal in het doel krijgt.

    Ik zou zeggen: download de demo's
     
  10. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Niet met FIFA 11 hoor _O_
     
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Dat blijft gewoon een kwestie van mening. Geen 1 spel is beter, het is maar wat je ligt.
    Zeggen dat het veldspel in FIFA beter is, is onzin. Net als de managermode in PES ook niet beter is.
     
  12. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de PES kut met controls, maar het is wel meer 'echt' voetbal. Fifa tegenovergesteld.
     
  13. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Argh! Ik baal.
    Heb gewoon veel goeie games (klik), maar vind er geen één meer echt kicke.

    MW2 blijft gewoon goed maar is nu te oud.. Wil vernieuwing en heb die challenges ook wel gezien.
    Halo Reach ben ik gewoon al te snel zat van.. Pakt me op een of andere manier niet echt.

    Nu heb ik net Mass Effect 2 geleend van een maat, iedereen zegt altijd dat t zo'n toffe game moet zijn maar vind hem gewoon echt nie tof.
    Gewoon dat hele Alien gedoe trekt mij totaal niet, de manier van lopen, de manier van het schieten, de geluidjes en alles. Bleah.

    Pleur ik Red Dead er maar weer eens in, om te merken dat er weer duuzend nieuwe achievie's bij zijn.. Die ik allemaal niet kan halen want ik heb de DLC niet.
    Online potje gespeeld, totaal afgeknalt want blijkbaar zijn er mensen die die game non-stop hebben gespeeld vanaf de launch.

    Mafia 2 had ik ook geleend.. In een weekend uitgespeeld en toen was er gewoon geen drol meer te doen. Ook geen zin om nog twee uur te besteden aan het vinden van posters, beetje loos als er toch wel weer DLC uitkomt en je de game dan niet gecomplete houdt...

    Te veel games waar ik te snel op uit gekeken was.. Gears 2, Bad Company 2, Mirror's Edge..

    De fuck!

    Zijn er nou nog games die ik gewoon écht even moet proberen.. Of blijf ik gewoon hier zittend, hopend op een goede Black Ops of Gears 3...
    Medal of Honor BETA gespeeld trouwens, viel zwaar tegen.
    Daar had ik nog een lichte hoop op gevestigd, maar na het spelen van die beta weet ik wel zeker dat k m niet hoef. Dan blijft BC2 toch echt beter.

    Shit ik wordt te pessimistisch voor gamen.
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2010
  14. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Die MoH beta is wel verbeterd wat ik ervan heb begrepen. Welke genres vind je leuk? Misschien moet je je ook niet zo met die lompe achievements bezighouden, want bij RDR klonk het een beetje alsof dat je pret drukt, dat kan niet de bedoeling zijn ;)
     
  15. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb ook weleens van die periodes. Ooit was ik de xbox echt helemaal zat en ging ik beginnen met World of Warcraft, totaal iets anders en ook een paar maanden gespeeld.

    Dus een tip die ik geef is iets anders te doen dan de xbox, ga op een Wii of PC spelen. Een PSP of DS, weet ik het. Daarop heb je totaal andere toffe games die je op een andere manier beleefd, het werkt verfrissend.
     
  16. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer anders eens een RPG of racegame voor de afwisseling.
     
  17. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Mwa ik speel meestal shooters. Ben sowieso wel van het competatieve.. Wil winnen! :9
    Maar zijn er nou zo weinig echt goede games de laatste tijd uit gekomen of ligt dat aan mij?

    Misschien dat ik Fifa 11 nog maar neem,, alleen speel ik dat alleen met vrienden of online.
    Dan heb ik weer zo het gevoel dat ik een heel groot deel van dat spel 'mis'.
    De hele tournooi/manager/be a pro modes enzo. Maar dat kan me gewoon echt nie boeien, ben niet zo'n voetbal liefhebber. Gewoon het wedstrijdjes spelen vind ik al leuk en dan zonder met opstellingen te klooien enzo.
    Maar dan is het weer zo'n dure aanschaf.. Pff moeilijk allemaal :9
     
  18. Kirimo

    Kirimo rpg'er

    Berichten:
    627
    Leuk Bevonden:
    0
    The Dragon Knight Saga (voor op de Xbox of pc, relaesedatum staat momenteel op 5 november 2010, dit is Divinity II: Ego Draconis + addon Flames of Vengeance samen) vind ik een aanrader, maar zoals Fredfenster zegt, Two Worlds II lijkt mij zeker ook het bekijken meer dan waard !

    ;)
     
  19. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Op dit moment heb ik nog genoeg te spelen, maar als ik een nieuwe game ga halen, zal ik dan voor Dead Space of Split/Second gaan?

    I know dat het hele verschillende genres zijn, maar ze lijken me allebei heel erg tof :)
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ze zullen beide toch wel cheap te krijgen zijn? Anyway, als je moet kiezen zou ik voor Dead Space gaan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina