Argh! Ik baal.
Heb gewoon veel goeie games (klik), maar vind er geen één meer echt kicke.
MW2 blijft gewoon goed maar is nu te oud.. Wil vernieuwing en heb die challenges ook wel gezien.
Halo Reach ben ik gewoon al te snel zat van.. Pakt me op een of andere manier niet echt.
Nu heb ik net Mass Effect 2 geleend van een maat, iedereen zegt altijd dat t zo'n toffe game moet zijn maar vind hem gewoon echt nie tof.
Gewoon dat hele Alien gedoe trekt mij totaal niet, de manier van lopen, de manier van het schieten, de geluidjes en alles. Bleah.
Pleur ik Red Dead er maar weer eens in, om te merken dat er weer duuzend nieuwe achievie's bij zijn.. Die ik allemaal niet kan halen want ik heb de DLC niet.
Online potje gespeeld, totaal afgeknalt want blijkbaar zijn er mensen die die game non-stop hebben gespeeld vanaf de launch.
Mafia 2 had ik ook geleend.. In een weekend uitgespeeld en toen was er gewoon geen drol meer te doen. Ook geen zin om nog twee uur te besteden aan het vinden van posters, beetje loos als er toch wel weer DLC uitkomt en je de game dan niet gecomplete houdt...
Te veel games waar ik te snel op uit gekeken was.. Gears 2, Bad Company 2, Mirror's Edge..
De fuck!
Zijn er nou nog games die ik gewoon écht even moet proberen.. Of blijf ik gewoon hier zittend, hopend op een goede Black Ops of Gears 3...
Medal of Honor BETA gespeeld trouwens, viel zwaar tegen.
Daar had ik nog een lichte hoop op gevestigd, maar na het spelen van die beta weet ik wel zeker dat k m niet hoef. Dan blijft BC2 toch echt beter.
Shit ik wordt te pessimistisch voor gamen.
Laatst bewerkt: 13 okt 2010