1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arie MVP, 18 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    ik heb die lijst gekeken maar wat vaak is dat ik ook naar die top nog wats kijk(wel meerdere niet maar 1tje) dan zeggen ze bepaalde spel geweldig is koop ik het spel niet zo awesome.....kast in

kheb misschien maar net een budget van ong €55 euro.....
    ik hou t meeste van GoW en halo, halo wars ook wel ook leuk maar alleen samen

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    800 MS points te besteden, waaraan? Ik heb geen idee.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Splosion Man?
    Outland?

4. poazm

poazm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey iedereen,

ik heb ff een vraagje heeft iemand nog een goed sport spel wat vergelijkbaar is met fifa 11 of top spin 4...... een beetje simulatie dus niet te arcade achtig.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    NBA2k11 schijnt heel erg goed te zijn.

6. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    Fallout new vegas of fallout 3, new vegas is zo goed he, fallout 3 was al top maar vegas is nog veeel beter uitgwerkt en kun je veel meer mee doen,heerlyk om te aimen met je wapen door het vizier en dan een coyote van 500 m doodschieten,echt vet, vette wapens,alles is zo goed uitgewerkt

7. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik zoek wat leuke games om samen te spelen met m'n vriendin. Tot zover bevalt ilomilo heel goed! Hoeft niet zozeer samen spelen te zijn, kan ook om de beurt of gewoon 1 speler.

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Viva Piñata: Trouble in Paradise?
    De Lego games?

9. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ok, eentje voor mezelf waar ik over aan het twijfelen ben:
    Bayonetta + Enslaved
    Of
    Dead Space 2

Hm?

10. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Van Enslaved weet ik dat het een ontzettend leuke game is; om 1 keer te spelen. Sindsdien niet meer aangeraakt en ligt hij stof te happen in de kast. PM als je hem wilt hebben ;)

Rest weet ik niet. Bayonetta heb ik de demo wel veel gespeeld overigens. Lekker stijltje!

Dead Space dig ik niet zo.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dead Space 2.

Enslaved is een heel aardig spelletje maar te makkelijk en te lineair. Bayonetta is een extreem goed spel voor de echte combat diehards maar voor normale stervelingen is het 'gewoon' een leuke Japanse actie game met een bizarre stijl.

Dead Space 2 is op bijna alle fronten beter dan deel 1. De graphics zijn nog beter , de actie nog harder. Het enige wat je een minpunt zou kunnen noemen is dat het echt een rollercoaster van actie en gore is geworden en er nog minder creepy sfeermomenten in zitten.

Maar dan nog , ik zou veel eerder Dead Space 2 aanraden dan die andere 2

Sterker nog, als je nou gewoon DS2 koopt mag je die andere 2 wel van me lenen :+

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Nou, het zit zo. Ik ben bij Amazon wat verjaardagsinkopen aan het doen met een virtuele CC. Nu ben ik klaar met het uitzoeken van de kado's, maar heb ik nog geld over op die CC. Aangezien ik daar geen geld op wil laten staan en nu gelijk gebruik wil maken van de free shipping als je boven de 25 pond zit ben ik aan het kijken hoe ik het resterende bedrag het beste vol kan maken. :p
    Eigenlijk was ik helemaal niet van plan een game te nemen, dus ze hoeven in principe allemaal niet. :+

DS2 is daar 24 pond. Niet zoveel goedkoper dan in NL.
    Enslaved + Bayo komt uit op 21 pond, terwijl je volgens Budgetgaming in NL al snel €20 p/s in NL betaald.

Dus mijn hersens zeggen dat ik voor die combo moet gaan omdat me dat ook echt een voordeel tov. NL oplevert. En 2 games zijn altijd meer dan 1.

Maar toch... Dead Space blijft altijd awesome _O_

Jaja, games uitzoeken is moeilijk, vooral als je er eigenlijk (op dit moment) geen hoeft. 8)

edit: Nog best een lange post voor zoiets doms.

13. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    De meeste spellen speel je maar 1 keer uit en daarna speel je het niet meer. Ik heb erg van Enslaved genoten en Bayonetta is ook erg goed. Dus ik zou zelf voor de combo gaan, omdat Dead Space 2 binnenkort ook wel voor een mooie prijs in Nederland te koop is. Dead Space 1 heb ik ook voor een prikkie gehaald.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Koop je die combo en dan mag je DS2 wel lenen :+

15. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je Red Dead Redemption en Fallout 3 GOTY al ? Samen iets van 26.nogwat pond :thumbs:

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    ghehe, bedankt voor het aanbod, maar met die 2 games erbij heb ik nog zoveel te doen dat ik niet ook nog eens games ga lenen. :+
    Yup, RDR kapot gespeeld en Fallout 3 GOTY ligt ook ergens onder de bank. :p
    26 pond zou ook net teveel zijn geweest.

17. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    welke game zou ik kopen fallout NV of AC:brotherhood?

nog nooit eerder een only single-player gedaan dus weet niet zeker of fallout dan leuk is/word

18. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pff moeilijk.. ligt echt aan je interesse. Met Fallout NV heb je meer uren denk ik.. met hangt volledig vanaf of je side quests doet, de wereld ontdekt enzo..

AC Brotherhood is ook wat meer repetitief denk ik.

19. casper018

casper018 Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    crysis 2 of dead space 2???

20. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dead Space 2 : Je ingewanden worden uit je lichaam gesleurd en dat word lekker opgegeten door Big Foot
    Crysis 2 : Science-fiction spel maar daar worden je ingewanden niet uit elkaar getrokken.

Allebei zijn het goede spellen alleen Dead Space 2 is een stuk enger dan Crysis 2

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina