1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Arie MVP, 18 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    dan wel zonde dat je hem zelf niet hebt gespeeld ;)

    Deadly Premonition, Batman, Alan Wake it is :)
     
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ergens zonde ja, maar aan de andere kant heb ik het belangrijkste aspect volledig mee gekregen; het verhaal en de personages. Het minste gedeelte heb ik niet eens hoeven meemaken; de gameplay. Dus ik lig er niet wakker om. :+

    Spreekt denk ik ook wel voor de game dat ik niet zelf de controller in handen heb gehad en dat het toch zo een impact heeft gemaakt.
     
  3. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit te twijfelen om AC:Brotherhood(classic) bij amazon of hier in NL te bestellen.
    Het enige wat mij ervan weerhoud bij amazon te bestellen is dat ik geen paypal kan gebruiken.

    Brotherhood is voor ~17 euro te koop bij amazon, dus zou ik hem hier in NL bestellen of bij amazon :+
     
  4. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    bedoel je dat je amazon niet vertrouwt door geen paypal? of door de gemakzucht? Want over de betrouwbaarheid zou ik me geen zorgen maken. Qua levertijd zal het ook nieteens zoveel schelen, misschien 3-4 dagen.
     
  5. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    jawel, ik vertrouw amazon wel!
    maar het is dat ik geen creditcard en het pas na gezeur die van me pa krijg...
     
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Amazon levert verdomt snel ! Daar kan thehut en zavvi een puntje aan zuigen.
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Ik heb net ontdekt dat Vanquish het beste spel OOIT is. Vetter dan Gears of War, dan ALLES. Serieus. Is die game nog ergens goedkoop op de kop te tikken? (zie helemaal geen thread meer over deze game?)
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina