1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 21 jun 2011.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hier ga ik dus niet uitkomen: Skyrim, Uncharted 3, Gears 3, Deus Ex, Dark souls, Rage, Battlefield 3, Batman Arkham City, AC-revelations en ik moet Catherine ook nog....hoe ga ik dit najaar in godsnaam een keuze maken :+

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Game kiezen waar je het langs mee zoet bent als eerst nemen en rest tijdelijk laten liggen.

Skyrim, Uncharted, AC Revelations = November
    Gears 3, Rage = September
    Deus Ex = Augustus
    Battlefield 3, Batman Arkham City, Dark Souls = Oktober
    Catherine = December

Weet niet waar je het meest naar uitkijkt maar zelf zou ik dan gewoon een game per maand nemen. In mijn keuze zou ik dan Gears 3, Arkham City, en Skyrim nemen. Denk dat een game zoals Dark Souls en Rage niet super gaan verkopen en ook sneller in prijs zakken. Tegen de tijd dat je klaar bent met die andere games dan zijn die al goedkoper.

Laatst bewerkt: 16 aug 2011
  3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    True maar aan de andere kant. Dark Souls en Gears 3 hebben een mp kant die ik ook echt ga spelen. Dus die zou ik dan eigenlijk eerder moet halen. Deus Ex, Skyrim, AC en Batman gaan dus naar achteren. Dark Souls en Gears 3 naar voren. Uncharted 3 wacht ik heel even de reviews af mbt de mp......en dus geen ruimte meer voor Bf3 en Rage. Ow ja shit vergeet ik mijn budget :+

Wat een monster line-up :9

4. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Hoezo? Je kan toch mooi het seizoen openen met Deus Ex? :+
    Dat is samen met AC misschien nog wel mijn most anticipated game dit najaar.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Jullie hadden gewoon eerder moeten beginnen met pre-orderen in de maanden dat er geen zak uitkwam :+

Ik heb volgens mij dat rijtje op Dark souls en AC na na in de preorder staan nu (+ MW:cool:. Ben gewoon in Juni al begonnen :+

Dark souls wil ik nog even afwachten of ik die voor de PS3 of de 360 ga halen

6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik heb Deus Ex al in februari gepre-ordert. :+

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Gewoon Skyrim, DX3 en BF3, de rest heb je niet nodig :+

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dark Souls....joh weet je wel dat Demon's Souls het beste spel is van deze gen :)

en Uncharted de vetste serie samen met ME en Gears....

fak ik heb alles nodig :9

9. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Dark Souls op X360. Klaar. Nuff Said. Ik snap het getwijfel wel. Najaar is vol met, IMO, geweldige games.

10. j0eyv

j0eyv Member

Leuk Bevonden:
    0
    --------------------------------------------------------------------------------

Zoals de meeste wel weten is over enkele weken de release van

Battlefield 3
    Call of Duty: Modern Warfare 3

Ik wil één van beide games kopen omdat ik meestal één game tegelijk speel voor langere tijd. De overwegingen zijn voornamelijk de beleving van het spel. Graphics vind ik niet zo'n heel groot probleem. Die zullen voor beide games ruim voldoende zijn.

Welke game zou jij kiezen en waarom? Misschien nog leuke informatie gevonden op internet of tips?

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is voor andere mensen lastig om voor jou te bepalen.

Ik ga persoonlijk allebei aanschaffen omdat ik ze voldoende verschillend vind qua gameplay.

CoD heeft een hoger tempo en meer gamemodes waardoor het misschien wat beter geschikt is om in je eentje te spelen.

Battlefield is qua opzet groter en qua gameplay wat trager maar daardoor ook wel wat realistischer en tactischer.

Maar het is lastig om de 1 beter te noemen dan de ander, het hangt helemaal van je persoonlijk voorkeur af.

Dus ik zou zeggen , ga in september zoveel mogelijk de open beta van Battlefield spelen (die komt op Xbox LiVe marketplace) en kijk wat je daar van vind.

12. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Battlefield 3, lijkt mij de beste optie.
    Niet alleen is die qua opzet unieker(er is een grote kans dat je al een CoD hebt met vergelijkbare gameplay). Ik verwacht ook dat BF3 een groter aantal speeluren zal opleveren voor het gaat vervelen. Daarnaast vind ik de nadruk op teamwerk in BF3 leuker.
    De laatste twee zijn natuurlijk enigszins subjectief.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    CoD heeft imho wel het voordeel dat er enorm veel verschillende gamemodes zijn.

BF heeft Conquest, Rush en TDM..

Dat is voor mij persoonlijk genoeg maar ik kan me voorstellen dat wanneer je vaak alleen speelt je gametypes als Wager matches en FFA wel kan waarderen in CoD

14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Waarom komt verdomme alles nou uit in november? :'-(

Ik weet het gewoon echt niet meer. :lol:

Professor Layton and the Spectre's Call
    The Legend Of Zelda: Skyward Sword
    Super Mario 3D Land
    Uncharted 3
    Metal Gear Solid HD Collection
    The Elder Scrolls V: Skyrim
    Modern Warfare 3
    Assassins Creed: Revelations
    Halo: Combat Evolved Anniversary
    Saints Row 3

En dat is in 1 maand. 8)

15. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    September: Gears of War 3
    Batman Arkham City: Oktober
    Saints Row 3 en AC: Revelations: November

Ik ben er klaar voor. :cool:

16. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals Delphiki al zei, ga de beta van Battelfield 3 vooral spelen zodra die uit is (in september geloof ik), dan krijg je waarschijnlijk een goed beeld wat je er van vind. Call of Duty verandert elk jaar niet zo heel veel, dus als je een keer CoD gespeeld hebt dan kun je ook wel inschatten hoe MW3 gaat worden.

Ikzelf heb verder niet echt verstand van die twee games, interesseren mij echt totaal niet.:9

Mooie maanden inderdaad, maar 'slechts' 3 games in de pre-order staan: Deus Ex: Human Revolution, Gears Of War 3 en TESV: Skyrim.
    Voor de rest veel games die ik graag zou willen, maar ik wacht wel gewoon tot die in prijs dalen, easy. :)

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Dat heb ik ook, maar vaak koop ik ze dan toch wel weer rond de release, ook al probeer ik het niet te doen. :mad:

18. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    De drie games ik ge-preordert hebt houden mij echt wel zoet denk ik. :p
    Ik koop liever meer games maar dan wat later, dan minder games maar dan wel op release.

19. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Gewoon alleen voor Skyrim gaan :+

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Skyrim, MW3, Zelda en Mario kopen. Daar vermaak je je zo lang mee dat de rest dan voor een tientje bij zavvi te halen is :+

Deel Deze Pagina