Of AC: Brotherhood ? Zag Revelations op je verlanglijstje staan en AC I & II op je lijst, maar AC: Brotherhood niet. Anders inderdaad Bethesda spul. TES IV: Oblivion; uren en uren speelplezier en dan ben je misschien net klaar als in november als TES V: Skyrim uitkomt hehe.
Batman ziet eruit als een Bayonetta/Harry Potter: Deadly Hallows 2-mix. Lijkt me niet veel aan.. al zie ik nu wel een gameplay met Just Cause-effecten, dus misschien toch wel.. Brotherhood staat als vijfde in de lijst. Oblivion ziet er vreselijk uit qua graphics.. is het een soort Fable/WoW-mix? If so, dan lijkt hij me wel oké.
Absoluut niet, Oblivion is echt een klas apart. Grotere en openere wereld dan Fable heeft, nadruk op first person dus ook geen WoW. Een belangrijk kenmerk is dat de game nauwelijks linear is en je daardoor dus ongekende vrijheid hebt(vergelijkbaar met Just Cause 2) De Combat lijkt wel enigzins op Fable. Vanwege de leeftijd van het spel zijn de Gfx inderdaad niet mooi meer te noemen. Dus misschien moet je naar z'n opvolger kijken: Skyrim.
Batman: Arkham is ook een demo van, misschien kun je die eens uitproberen? En Bethesda mist inderdaad. Verder: Gears 3 komt binnenkort uit en ik zie Mass Effect 1 en 2 niet in de lijst staan, misschien ook nog iets om wat meer over op te zoeken?
heb weer eens zin in een leuke singleplayer, pas darksiders uitgespeeld en heb me er goed mee vermaakt, is er iets wat er een beetje op lijkt?
Hm, ik weet het niet hoor. Dante en Bayonetta zijn pure hack & slashers, waar Darksiders meer om de puzzels/het adventuren gaat. Hoewel je Bayonetta natuurlijk sowieso moet kopen, of het nu op Darksiders lijkt of niet. Kan eigenlijk op de 360 niks bedenken wat er dan wel echt op lijkt.
http://www.telegraaf.nl/digitaal/ga...spelen_duurt_ruim_honderd_uur__.html?sn=games Zie bij deze link, dat je meer dan 100 uur nodig hebt om alles maar dan ook echt alles te kunnen vinden in battlefield 3.
Of Enslaved.. hoewel dat meer liniair is dan Darksiders... en die art is natuurlijk ongeëvenaard.. zeker een unieke game. Gelukkig komt Darksiders 2 eraan
Jongens ik twijfel me dood : NFS hot pursuit online pass Rockband Drumstel of DJ HERO 1+2 ze hebben allemaal ongeveer de zelfde waarde namelijk 20 euro. Maar ik twijfel me dood. Iemand die me kan helpen XD
Ik zou dan voor Castlevania: Lords of Shadow gaan. Speelt qua puzzels en combat veel leentjebuur bij Darksiders, maar heeft wel een eigen smoel, leuk verhaal en lekker lange spelduur.
Waar kun je tegenwoordig voor een koopje een jaar (of 3 maanden) XBox Live kopen? Mag best een paar dagen duren. Edit: Veel goedkoper dan €36.80 zal het niet worden gok ik?