Niet vergelijkbaar.. Als je een laag budget hebt, maar een rete strakke game wilt, moet je Deus Ex kopen. Als je rond de 40 euro kan uitgeven, kun je Batman kopen. Beide super games natuurlijk!
Ik weet dat ik dit een heeele tijd terug ook al eens heb gevraagd, maar ik weet niet meer wat het antwoord was. Dus; Iemand hier de 2 Crash games gespeeld op de 360? Welke is de betere? Volgens Budgetgaming zijn de games nergens meer te krijgen, maar via Games on Demand zijn ze gelukkig wel nog beschikbaar. (is die service toch nog eens keer ergens goed voor ) Crash of the Titans voor €29,99 En Mind over Mutant voor €19,99 Ik snap dat ze beide niet zo goed zijn als Crash in zijn gloriedagen, maar volgens mij waren ze ook niet helemaal kut. Welke kan ik het beste spelen?
Zijn wel demo's van volgens mij, misschien dat je dat even kunt bekijken. Die prijzen liegen er ook niet om trouwens, zou ik zelf tweedehands op de kop tikken (ebay).
Meh, ik heb 800(P) gratis gekregen, dus uiteindelijk zou het me toch maar een tientje kosten. En alleen Crash of the Titans heeft een demo (was destijds niet onaardig)
Ik denk dat jij allebei die games wel tof zult vinden. Jij houdt altijd van die kindergames Speaking of which, jij hebt toch Spyro en R&C gehaald? Zijn die een beetje tof? Zit er geen co-op in?
Haha, heb je wel een beetje gelijk in. Maar nu moet ik dus kiezen tussen een van die 2. Hoewel ik ze misschien beide leuk ga vinden, heb ik toch het liefste de beste. Er moet toch íemand zijn die ze heeft gespeeld en zijn mening kan geven? Ik zie iig dat volgens Xbox.com de goedkoopste het beste is (mooi zo ) Spyro en R&C zijn beide tof ja. Spyro heeft offline co-op (2 man) en R&C on en offline (tot 4 man). Beide games nog niet erg ver mee, maar ik vermaak me er iig prima mee. Van Spyro ook wat gameplay opgenomen (Spyro en R&C hebben beide geen splitscreen; als je offline speelt moet je 1 scherm delen; waardoor je natuurlijk niet al te ver van elkaar kunt afdwalen)
Ok, ik ben dus voor Mind over Mutant gegaan. Blijkbaar. Ik kan het iedereen afraden om Paypal aan je Xbox account te linken! Een verkeerde druk en je hebt per ongeluk iets gekocht. *kuch*
Ik wil graag weer is een goede RPG spelen, er zijn aardig veel opties voor mij open en momenteel twijfel ik tussen de volgende 3 spellen: - Oblivion - Dragon Knight Saga - Arcania Gothic 4 Kan iemand mij overtuigen? Ik denk dat ik of Oblivion of DKS wil, maar ik heb Arcania er maar bij gezet als extra keuze.
Dat kan ook, heeft het extra waarde als je Oblivion voor Skyrim hebt gespeeld? Of staat het volledig los van elkaar?
Nee maar sowieso, als je zin hebt in een RPG te spelen en je hebt nog nooit Oblivion gespeeld ben je Skyrim niet waard
Aawww *gaat in een hoekje zitten huilen* Maja Skyrim ga ik sowieso wel kopen en Oblivion zie ik nog wel, heb niet zoveel tijd om alles te spelen.
Koop Oblivion voor een klein aantal euro's, tegen de tijd dat je die zat bent is Skyrim ook weer wat goedkoper.
Ik kom niet door Oblivion heen vanwege het scalen van vijanden. Daardoor ging bij mij het hele rpg-gevoel totaal verloren ik kom er zelf niet uit! Tis met een paar weken tijd voor een nieuw spel ga ik el cheapo voor: - LA Noire of - Deus EX of - Brotherood of -Castlevania of -Vanquish of iets duurder voor Skyrim, maar hoef dan ws deze gen nooit weer een ander spel te kopen.
Ik zou - LA Noire of - Deus EX of - Brotherood Ben zelf nu ACII aan het spelen. Wow wat is dat spel zoveel beter dan het eentonige eerste deel
Ik zoek een party game (met zijn 2en of 4en op de bank). Wat zijn de leuke games voor de 360 om dan aan te schaffen? Is monopoly streets de moeite waard?