1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 21 jun 2011.

  1. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog leuke actie adventure platform titels met een overworld map waar je de lvls / dungeons kan kiezen? Zoals de zelda's altijd hebben, of een banjo kazooie of darksiders bv. Of zelfs een rayman origins, maar dan in 3d.
     
  2. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog 4 dagen vrij, heb even een game nodig die ik ongv. in 20 uur kan uitspelen. Adventure of mafia La Noire achtig vind ik wel vet. Kan iemand me aan een titel helpen waar ik zeker geen spijt van krijg?
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Batman Arkham city?

    Meer slaan dan schieten en niet echt een gangster sfeertje maar wel een hele goede action adventure met open wereld
     
  4. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Elk jaar weer als de dakar kijk vraag ik me af, welke game is zo vet met open wegen reaisme afstellingen en sfeer.. want volgens mij is er nooit een echt dakar game geweest die GOED was.. wat raden jullie mij dan toch aan? als ik iets wil wat daar op lijkt?

    behalve fuel
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Fuel
     
  6. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Al is het toch niet helemaal wat je zoekt.. maar met Pure heb ik me wel zeer goed vermaakt.
     
  7. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Crapgame.
     
  8. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Is DJ hero2 een leuke game?
    Zag hem laatst nog voor rond de €25 met DJ hero1 er ook nog gratis bij(ook die turning table)
     
  9. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Beidde games bezit ik al, fuel vond ik inderdaad kut en pure was wel leuk maar niet helemaal wat ik NU zoek met dakar sfeer/races/voertuigen enzo

    Toch raar denk dat er best veel mensen interesse zouden hebben in zo'n soort game
     
  10. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Mercenaries een erg leuke game en was wel geïnteresseerd in deeltje 2.

    Nu las ik dat het niet een vlekkeloos vervolg is, maar is hij wel de moeite waard?
     
  11. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Is Monopoly Streets de moeite waard? En dan met name als partygame?
     
  12. elviroi

    elviroi Active Member

    Berichten:
    228
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke gaat het langste mee? Assassin's Creed Revelations of Batman Arkham City?
    Ik weet niet goed welke eerst kopen...
     
  13. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Main story line AC Rev... maar 100% halen denk ik Batman AC, die heeft belachelijk veel hidden trophies en puzzels.
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.596
    Leuk Bevonden:
    8.698
    Een beetje laat, maar het is wel een erg leuke game als je hem voor een mooie prijsje kunt kopen. Inderdaad af en toe een enorm bugfest, waaronder niet-unlockende achievements en het randomly unlocken van achievements die je juist niet hebt gehaald.

    Buiten dat een zeer vermakelijke game.
     
  15. ymmij44

    ymmij44 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me ook zeeeer vermaakt met mercenaries 2, lekker overdreven :)

    Fallout 3 vond ik ook erg goed, ik zit toch te twijfelen of ik ooit Vegas ga halen ik ben verlopig wel even zoet met Skyrim maar is Fallout vegas iets? ik heb een hoop slechte reactie's gelezen...

    Is er ook nog een andere game op de markt die een beetje te vergelijken is met mercenaries 2? lekker overdreven knallen en helecopters hyjacken dat soort dingen ;3?
     
  16. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Kon mij in ieder geval niet heel erg lang boeien. Dit terwijl ik Fallout 3 en uitbreidingen helemaal kapot heb gespeeld. Weet niet waarom, maar het deed me allemaal gewoon niet zoveel.
     
  17. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Just Cause 2. AWESOME!
     
  18. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    De normale Monopoly (op 360) spelen we nog maandelijks, goed te doen als wat minder kinderlijke partygame. Geen idee of streets veel minder/beter is, maar je mag aan nemen van wel.
     
  19. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Als je de MP meetelt Revelations natuurlijk
     
  20. ymmij44

    ymmij44 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Even snel gekeken op youtube net, ga em denk meteen ff bestellen haha ;3 zag er weer heeeeerlijk overdreven uit:thumbs:
     

Deel Deze Pagina