Zijn er nog leuke actie adventure platform titels met een overworld map waar je de lvls / dungeons kan kiezen? Zoals de zelda's altijd hebben, of een banjo kazooie of darksiders bv. Of zelfs een rayman origins, maar dan in 3d.
Nog 4 dagen vrij, heb even een game nodig die ik ongv. in 20 uur kan uitspelen. Adventure of mafia La Noire achtig vind ik wel vet. Kan iemand me aan een titel helpen waar ik zeker geen spijt van krijg?
Batman Arkham city? Meer slaan dan schieten en niet echt een gangster sfeertje maar wel een hele goede action adventure met open wereld
Elk jaar weer als de dakar kijk vraag ik me af, welke game is zo vet met open wegen reaisme afstellingen en sfeer.. want volgens mij is er nooit een echt dakar game geweest die GOED was.. wat raden jullie mij dan toch aan? als ik iets wil wat daar op lijkt? behalve fuel
Is DJ hero2 een leuke game? Zag hem laatst nog voor rond de €25 met DJ hero1 er ook nog gratis bij(ook die turning table)
Beidde games bezit ik al, fuel vond ik inderdaad kut en pure was wel leuk maar niet helemaal wat ik NU zoek met dakar sfeer/races/voertuigen enzo Toch raar denk dat er best veel mensen interesse zouden hebben in zo'n soort game
Ik vind Mercenaries een erg leuke game en was wel geïnteresseerd in deeltje 2. Nu las ik dat het niet een vlekkeloos vervolg is, maar is hij wel de moeite waard?
Welke gaat het langste mee? Assassin's Creed Revelations of Batman Arkham City? Ik weet niet goed welke eerst kopen...
Main story line AC Rev... maar 100% halen denk ik Batman AC, die heeft belachelijk veel hidden trophies en puzzels.
Een beetje laat, maar het is wel een erg leuke game als je hem voor een mooie prijsje kunt kopen. Inderdaad af en toe een enorm bugfest, waaronder niet-unlockende achievements en het randomly unlocken van achievements die je juist niet hebt gehaald. Buiten dat een zeer vermakelijke game.
Ik heb me ook zeeeer vermaakt met mercenaries 2, lekker overdreven Fallout 3 vond ik ook erg goed, ik zit toch te twijfelen of ik ooit Vegas ga halen ik ben verlopig wel even zoet met Skyrim maar is Fallout vegas iets? ik heb een hoop slechte reactie's gelezen... Is er ook nog een andere game op de markt die een beetje te vergelijken is met mercenaries 2? lekker overdreven knallen en helecopters hyjacken dat soort dingen ;3?
Kon mij in ieder geval niet heel erg lang boeien. Dit terwijl ik Fallout 3 en uitbreidingen helemaal kapot heb gespeeld. Weet niet waarom, maar het deed me allemaal gewoon niet zoveel.
De normale Monopoly (op 360) spelen we nog maandelijks, goed te doen als wat minder kinderlijke partygame. Geen idee of streets veel minder/beter is, maar je mag aan nemen van wel.
Even snel gekeken op youtube net, ga em denk meteen ff bestellen haha ;3 zag er weer heeeeerlijk overdreven uit