Ik ben tot twee games gekomen: Dragon Age Orgins en Fable II. Welke past beter bij mijn eisen/ is leuker?
Welke pas beter bij je eisen? Fable II Welke is leuker en beter? Dragon Age: Origins (als je Mass Effect en TES al niet toegankelijk vindt... )
Bij jouw eisen past Fable II (of Fable III) beter, maar Dragon Age Origins is (over het algemeen gezien als) leuker, beter, dieper en dus ook moeilijker. Het verhaal in DAO is wel 1000x zo goed als in Fable en misschien heb je daar ook langer plezier van als het je wel wat lijkt, maar als je zegt - geen moeilijke combat - makkelijke game - middeleeuws sfeertje Dan past Fable II (III) of de inderdaad eerder genoemde Kingdoms of Amalur: Reckoning beter bij je. Ik kan je overigens ook erg aanraden om de (gratis) demo van Kingdoms of Amalur: Reckoning even op de PC of de Xbox te downloaden.
Vraagje: Ik zou graag een spel kopen dat zeer tof is om met meerdere te spelen (vb met stuk of . Iemand die een ideaal spel daarvoor weet?
Shooter, adventure, wat wil je? Left 4 Dead (2) schijnt een erg goeie co-op game te zijn. Skyrim kan je niet op een scherm met meerdere mensen spelen, en ik denk dat vikingator dat bedoelt
Sinds wanneer kun je die met zijn drieën spelen? Borderlands. Gears of War. Halo games. LotR: War in the North. Dat zijn de games die als eerste in me opkomen als je vraagt naar een co-op game die met 3 man gespeeld moet kunnen worden.
Ja, dat bedoel ik . Het is mij eigenlijk allemaal gelijk welk genre maar als ik dan iets zou kiezen geef maar een adventure of racegame
Adventure? LotR: War in the North (schijnt goed te zijn) LotR: Conquest (vinden veel mensen een poepspel, maar heel vermakelijk met zijn tween, weet niet 100% zeker of het ook met zijn drieen kan)
Hmm, ja en nee. Ik vond dat de game niet echt LoTRsfeer uitademende, vergeleken met bv War in The North. Wel kon je met Legolas e.d. spelen . + Al de tijden die ik daar online heb gespeeld is niet op te noemen. Oke, de graphics waren echt kut, maarja .