ik zou Xmen wel eens kunnen proberen, de rest zijn me allemaal net te mainstream (op darkness 2 na, maar die vind ik nog iets te prijzig). toch bedankt voor de input! & ghostbusters is ook een goede ja!
Saboteur is een goede. Ook erg ondergewaardeerd imo. Prima game. En Saints Row en Darksiders en Deus Ex zijn zéker AAA titels..
Ik heb Red Dead Redemption (als zovelen) op release gekocht. Maar op een zeker punt was mijn aandacht een beetje verloren en heb hem niet meer gespeeld en uiteindelijk verkocht. Nu begint het toch weer te kriebelen. Maar gewoon weer de hele game spelen + undead nightmare (dus bijv. de goty kopen), of alleen undead nightmare?
Ligt eraan, waar was je gestopt? Het is een flink lange game, dus als je straks uren en uren opnieuw moet doen van een game die je in de eerste plaats al niet echt beviel...tsja...dan alleen Undead Nightmare. Al vind ik dat RDR gewoon een must is om helemaal gespeeld te hebben.
Grappig, ik had precies hetzelfde. Bij release gekocht en toen gestopt halverwege Mexico.. het boeide me niet zo meer. Jaartje later weer opgepakt en toen doorgeknald en uitgespeeld. En dat eindgebied was veel en veel toffer zeker waard om nog eens te proberen.
Ik ben op zoek naar wat suggesties voor co-op games. Ik speel samen met een maat die thuis op zijn eigen Xbox speelt. We hebben de afgelopen 2 weken Borderlands uitgespeeld en dat is ons prima bevallen. We gaan nu waarschijnlijk Left4Dead halen,maar ik hoop hier nog wat suggesties voor leuke Co-op games te krijgen. Gears of War,Fable hebben we overwogen. En terwijl ik dit topic las leek Portal 2 ook wel een leuke suggestie. Dus als je de Co-op Borderlands leuk vind wat zou je dan aanraden? En is L4D een goede keus?
L4D en L4D2 zijn allebei heerlijke co-op games Andere aanraders zijn Gears of War games, Resident Evil 5, Halo's en alle lego games
yup misschien wel de leukste co-op game die er is op de 360. Van de arcadespellen blijft Castlecrasher goed.
Bedankt voor jullie antwoorden, Left 4 Dead is besteld en als we die uit hebben gaan we Portal 2 proberen.
95,66% vs 77,13% Een dergelijk hoge score is haast onbetwistbaar! Gamerankings is altijd fijn om snel reviews te vinden.
Beste medegamers. Ik wil graag LA Noire gaan kopen. Nu is deze al voor ongeveer €15,- te bestellen op internet. Echter is de complete edition te koop voor €35,-. Nu is mijn vraag: is de complete edition de €20,- extra waard en wat krijg je der dan allemaal bij aan extra content en speelduur? Alvast bedankt!
Mensen nog tips voor een mooi Co-op online single player game. Zoals: Saints Row 3 en Dead Rising 2. We gaan nu Dead Island doen, maar zijn er nog meer mooie games. Is Rage bijvoorbeeld wat?
Rage heeft geen echte co-op SP. Alleen wat losse missies die je in Co-op kan doen. Ik ben zelf wel fan van Left 4 dead 2 en Portal 2 qua co-op