Portal 2 co-op is idd echt super. Ik zag laatst dat je Transformers War for Cybertron kan co-oppen. Tof spel als je van Transformers houdt
Ik vond AC 1 en 2 allebei wel vet. Maar hoe is brotherhood? Is het een goed vervolg op 2 en/of net zo uitgebreid?
Brotherhood vind ik de beste AC tot nu toe. Het missiesysteem is weer verbeterd, plus er zit een goede multiplayer bij.
Ik ben op zoek naar nog een game zoals GTA IV/LA Noire/Red Dead Redemption dus met het free-roam aspect en missies doen. Iemand nog een goede titel die ik dus zou moeten spelen.
Just Cause 2 is niet echt wat voor mij, ik heb AC 1 & 2 al, Brotherhood al uitgespeeld op pc. Batman arkham city kan ik wel eens voor kijken, moet ik dan eerst het eerste deel spelen?
Ik heb Mafia 2 voor een tientje gekocht bij de Dynabyte net, kijken of het bevalt. Ziet er in ieder geval erg mooi uit. Weet trouwens iemand of The Saboteur nog ergens verkrijgbaar is in de winkel? Lijkt me ook een interessante game.
Wat vinden jullie van Bioshock? Die wil ik misschien een keer gaan proberen, is het een eng spel of valt dat wel mee? En kan ik het beste beginnen met 1 of maakt dat niet uit?
De eerste Bioshock is de vetste game die ik ooit al heb gespeeld En echt eng is ie niet maar hij heeft toch wel zijn schrikmomenten
Trials HD of Trials Evolution? alleen voor Sinlge player, me gold ga ik de komende eeuw nog niet verlengen. Dus welke single player is beter.
Deel 1 is uitdagender. Heb echt te veel zitten schelden tijdens dat spel. Deel 2 is wat makkelijker en ziet er over het algemeen beter uit. Is ook wel wat uitgebreider.
Deel 2 heeft wel veel meer afwisseling in de tracks, dus ik zou deel 2 nemen. Alleen draait het in dit spel natuurlijk om de tijden met vrienden vergelijken en die verbeteren, dus gewoon gold kopen
Tijden van vrienden zie ik nu ook volgens mij, althans in de trial wel. Denk ook dat ik gewoon voor deel 2 ga, gold komt er vast ook ooit wel weer eens. Maar dat zal nog wel een half jaar duren.
een van de beste spellen op de xbox zeker het spelen waard. En ja begin bij deel 1, wat de game zo sterkt maakt is het verhaal en dan is het altijd beter om vanaf het begin te beginnen Evo. Je hebt meer variatie, verschillende mini games. Oneindig veel nieuwe maps door de editor en een gezellige mp mode (ook splitscreen mogelijk).