Darksiders Nuts n Bolts Dat zijn overduidelijk de twee beste games. De derde zou ik niet weten, hangt van je smaak af.
Ik zoek een hack&slash game, wat 9 van de 10 keer zal uitkomen op een rpg? Anyway, ik vind het leuk om veel mobs e.d. neer te hakken met jezushamers en veel special effects Waarvoor ik bovendien niet eerst 1000 uur hoef te spelen voordat het er een beetje grappig uitziet en dus niet door de eerste taaie levels hoeft door te werken. Bestaat er uberhaubt zo'n spel ?
Bayonetta? Een van de beste games op de 360. En ik ben niet de enige die dat denkt De accolades/reviews die ze laten zien kloppen 100%. Heerlijke game. Geen RPG. Geweldig. Waarom is er nog geen vervolg.
Omdat zo'n getalenteerde studio niet onbeperkt toppers als Bayonetta en Vanquish kan blijven maken voordat iemand ze een zak geld geeft om een of andere lauwe franchise spin-off te maken Sowieso vind ik dat platinum geen sequels moet doen maar gewoon elke keer met iets nieuws en geweldigs moet blijven komen.
Fuck Metal Gear Rising. En ach, een sequeltje hier en daar moet toch kunnen? Ik vraag toch niet of ze Bayo als CoD of Guitar Hero gaan behandelen?
Als je er eenmaal aan begint is het einde zoek! Gewoon na flink gecashed te hebben met MGS de traditie voortzetten en na Okami, God Hand, Bayonetta en Vanquish weer met een totaal andere topper komen En als ze dan toch sequels gaan maken heb ik eerlijk gezegd liever een Okami of Vanquish 2 dan nog een Bayonetta Maar eh, hoe dan ook. Als je een combat game wilt en je kan wel een beetje tegen over the top design dan moet je gewoon Bayonetta kopen. Er is niks beters (ook DMC4 niet dus)
Ik heb even gekeken, en kan 'm bij Nedgames op de kop tikken voor twee tientjes Je merkt trouwens hier zelfs al dat de PS3 versie eigenljk ruk is, als je kijkt hoeveel PS3 versies mensen aanbieden, en hoeveel 360 versies er te koop zijn hier (namelijk 0 ) Enig idee hoelang het spel duurt trouwens? Rag je er binnen 3 uurtjes doorheen of ben je er wel even mee zoet?
Thx voor d etip ,morgen kopen! jammer dat er geen forum topic van is om over de game te lullen haha ^^
We leven in een vrij land.. Geen idee of er speciale regels zijn, maar er is ook een apart topic voor Trials: Evolution, ook een XBLA game.