1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 21 jun 2011.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Pacman CE DX. Alleen de linker stick nodig met soms de linker trigger.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Splosion Man
     
  3. Vato G

    Vato G Ben Howard

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog bedankt voor je antwoord. Ik ga voor The Witcher 2.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Voor het eerst, ook vanwege deels budgetbesef, dat ik me hier even moet melden.

    Ik ben in het verleden een aardige fan van de SSX serie geweest en meer recentelijk ook de Lego series van TT.

    Wat zal ik doen, zeker nu er nog 20% kassakorting bij de FRS is en ik nog iets meer dan 4 euro op een bon heb?

    Lego HP 5-7 of SSX? SSX is iets duurder geloof ik, maar het scheel maximaal een tientje.

    Zou iemand, liefst een die beide games kent, Dulle?, hier even een toelichting of samenvatting van de beleving kunnen geven??? Zeg maar een tweetal korte gebruikersreviewtjes???

    Alvast bedankt. Ik zal terzijnertijd misschien foto's van mijn flatje plaatsen als een soort van compensatie, zo goed ben ik dan weer. :cool:
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik kan wel voor beide een mini-review geven, maar ze zijn zo verschillend dat je er weinig aan hebt bij het maken van de keuze. Ze zijn beide om heel verschillende redenen vermakelijk.

    Bij SSX is het wel belangrijk dat je friends hebt die de game spelen (of op zijn minst ooit gespeeld hebben) vanwege Ridernet. Highscores halen is natuurlijk leuk, maar het is nog leuker als je dat doet terwijl je tegen de ghost van een friend bezig bent.
    Helaas zijn er wat te veel levels met grote gapende gaten waar je in kunt vallen, wat mijn uiteindelijke mening wat naar beneden haalt. Zorgt voor te veel frustratie en haalt de flow in de game op de meest irritante plekken eruit. Bah.
    Verder gewoon een snelle, leuke extreme sports game. Iets wat je deze generatie niet vaak ziet (mocht het er trouwens toe doen; er is geen splitscreen)

    Lego Harry Potter. Tsja... Het is Lego HP Years 1-4, maar dan Years 5-7. :+ Dezelfde gameplay die je gewend ben, maar dan met het verhaal van die jaren. Vond je de vorige Lego game niks, dan zul je dit ook niks vinden. Er zijn een paar nieuwe abilities bijgekomen (het tasje van Hermelien bv) maar de hubwereld (Hogwarts) is vrijwel hetzelfde gebleven. De Core gameplay ook. Dus je weet wat je kunt verwachten; een humoristische game waar je je niet al te druk hoeft te maken over de moeilijkheidsgraad, highscores en al dat soort 'onzin'. Gewoon leuk, grappig en herkenbaar. Vooral als je HP fan bent.

    Dus.

    Hoe competitief ben je? En hoe leuk vind je het om jezelf te verbeteren en voor highscores te gaan? Vind je dat leuk; dan zul je vele uren plezier hebben aan SSX.

    Wil je gewoon simpele fun hebben? Lego HP is je game! Als je het dan ook nog eens leuk vindt om op zoek te gaan naar alle Bricks en de andere secrets, dan kun je nog een paar uur speelplezier aan die game vast plakken.

    Tsja, heb je allemaal niks aan, want uiteindelijk vraag je me om een extreme sports game te vergelijken met een fucking Lego game. 8) Dit is niet een kwestie van welke is beter, de vraag is; waar heb je zin in? (als het budget er echt toe doet; ga voor Lego. Die is immers het goedkoopste :p)
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Bedankt kerel. Hier kan ik wel wat mee. :thumbs:

    Note to myself: Als je Dulle iets liefs vraagt, schrijft die het wel. :+

    Ik laat je wel weten wat het geworden is. Krijg van de week ook weer inkomen, dus dat komt goed uit. :+
     
  7. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen bij SSX vond ik het wel te snel, die gameplay. Vaak zoefde je voorbij dingen zonder dat je zelf wist wat je aan het doen was.. beetje jammer.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ja, maar die neiging hadden een paar eerdere delen ook al.

    Imo is SSX Tricky nog altijd de beste.

    Heb ze trouwens beide gekocht, plus nog een boek. Ik krijg toch inkomen van de week, maar nu moet ik toch wel meer op de centen gaan letten. Boodschappen tikken ook wel aan, zelfs bij de Aldi. :+

    @ DulleNL: HP 6-7 en SSX dus gekocht, want kreeg er nog 16 euro vanaf in totaal. :9
     
  9. Chrisztiaan

    Chrisztiaan Shooters !

    Berichten:
    993
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik zoek een echte singleplayer.

    Mijn eisen:
    - Minstens 10 uur speeltijd, ben die singleplayer-games die je binnen drie dagen uit speelt een beetje zat.
    - Het moeten niet games zijn met behoorlijke slechte graphics vergeleken nu, weet niet waarom maar ik kan mij daar soms toch ernstig aan storen. (Wanneer er iets in je op komt van een spel met wat mindere graphics, wel gewoon neerzetten hoor!)

    Eigenlijk is dat het een beetje.
    Een game als Mafia vond ik bijvoorbeeld leuk, maar iets compleet anders lijkt mij ook wel leuk!

    Iemand tips?
    Alvast bedankt
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Fallout, Skyrim. Ben je wel een tijdje mee bezig hehe.
     
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Red Dead Redemption, Mass Effect serie
     
  12. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    jRPGs: Lost Odyssey, Final Fantasy XIII, Eternal Sonata, Dragon's Dogma (niet echt Japans, niet echt Westers)
    RPGs: Skyrim, Mass Effect, Kingdom of Amalur: Reckoning, Dragon Age (II of Origins)
    Action/adventure: Dark Souls, Assassin's Creed serie, Just Cause 2
    Dit is wat ik zo even kan bedenken.

    Als je Mafia tof vond is Red Dead Redemption denk ik een aanrader (zelf Mafia nooit gespeeld) maar RDR heeft ook Multiplayer, weet niet of je dat erg vindt?
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik zoek een echt toffe co-op game voor vier personen. Geen Borderlands, Syndicate of L4D.
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Mass Effect trilogie! Maar met eigenlijk alle RPG's of ze nou westers zijn of japans zit je zowieso goed.

    Halo Reach!
    Naast de SP kun je zelfs de MP co-oppen (Firefight).
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Halo Reach heb ik al, en vind de rest niet zo tof. Is er iets anders dan een FPS?
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Splosion Man
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dungeons Defenders XBLA is een toffe game.
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Castle Crashers.
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Iemand nog een leuk simulatie / strategie spel voor welk platvorm dan ook? Moet een beetje lange game zijn (misscchien wel zonder einde) waarin je een beetje kunt farmen en collecten. Liefste voor meerdere spelers.

    Beetje het idee achter verschillende facebook games maar dan zonder het betalen in de game.
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Heb ik al. Dungeon Defenders zou ik kunnen proberen. Zijn er geen gave retail co-op games?
     

Deel Deze Pagina